Die ga ik zeker aanschaffen. Is het al verkrijgbaar in Nederland?quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef JazzySOB het volgende:
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen of ter sprake is geweest, maar dit zou wel eens het antwoord kunnen zijn op de belabberde batterijduur van de S2:
Het is wel Duitstalig, maar het filmpje zegt genoeg...
Het betreft hier een uitbreidingskit met een 2000 mAH accu en een nieuw Samsung back.
Mij hield vooralsnog de batterijperikelen en de (naar mijn mening te) lichte bouw van de S2 tegen om deze aan te schaffen.
Ik had mijn zinnen min of meer al op een HTC Desire S gezet (voornamelijk vanwege het formaat en bouwkwaliteit), maar deze "extended battery kit" zou misschien toch wel eens kunnen helpen om toch voor de S2 te kiezen...
De S2 wordt met de kit iets dikker. Voordeel is dat de telefoon nu op alle plekken even dik is en dat de camera niet meer uitsteekt. Dat vond ik ook zo raar van de S2. Dan heb je een dunne telefoon die op sommige plekken weer dik is. Maak hem dan overal even dik... Ik vind de S2 er met de kit beter uitzien. Dat 'ie dan ietsje zwaarder is vind ik alleen maar een voordeel.
Yep! http://www.mobilefun.nl/3(...)--eb-k1a2ebegstd.htmquote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Die ga ik zeker aanschaffen. Is het al verkrijgbaar in Nederland?
quote:Samsung Mobile NL
Goed nieuws voor iedereen met een Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy Note of recente Samsung Galaxy Tab. In het eerste kwartaal van 2012 zullen we Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor heel veel toestellen en tablets beschikbaar stellen!
Ach, ik haal met mijn sgs2 toch redelijk makkelijk 2 dagen hoor... Kan ook niet veel meer verwachten met zo'n scherm en alle functionaliteit...quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef JazzySOB het volgende:
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen of ter sprake is geweest, maar dit zou wel eens het antwoord kunnen zijn op de belabberde batterijduur van de S2:
Het is wel Duitstalig, maar het filmpje zegt genoeg...
Het betreft hier een uitbreidingskit met een 2000 mAH accu en een nieuw Samsung back.
Mij hield vooralsnog de batterijperikelen en de (naar mijn mening te) lichte bouw van de S2 tegen om deze aan te schaffen.
Ik had mijn zinnen min of meer al op een HTC Desire S gezet (voornamelijk vanwege het formaat en bouwkwaliteit), maar deze "extended battery kit" zou misschien toch wel eens kunnen helpen om toch voor de S2 te kiezen...
De S2 wordt met de kit iets dikker. Voordeel is dat de telefoon nu op alle plekken even dik is en dat de camera niet meer uitsteekt. Dat vond ik ook zo raar van de S2. Dan heb je een dunne telefoon die op sommige plekken weer dik is. Maak hem dan overal even dik... Ik vind de S2 er met de kit beter uitzien. Dat 'ie dan ietsje zwaarder is vind ik alleen maar een voordeel.
Dat heb ik wel eens nadat ie een tijdje uitgestaan heeft....quote:Op maandag 19 december 2011 12:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat de fuck.. Ik denk dat mijn batterij net een beetje overhit raakte. Mobiel ging restarten en toen was mijn batterij van 50% naar 14% gesprongen.
nice, wat is dit¿quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plaatje is echt awsomequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)oor-de-galaxy-reeks/
Ik snap niet wat jij bedoelt... ik laat gewoon zien hoe mijn SII er uit ziet en welke apps ik heb draaien om dat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Klaproosje het volgende:
Ik snap niet wat je er mee bedoelt (smartphoneN00B)
Is het bij je thuis beveiligd met een MAC-Filter?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:51 schreef Klaproosje het volgende:
Ook ik ben niet handig in vinden van de juiste post, maar hier mijn probleem en ik hoop dat jullie een antwoord voor me hebben![]()
Ik had werkelijk in 3wk meer dan 1000mb aan dataverbruik :S Moet al bijna 50 euro bij betalen![]()
Welke app doet dit??
Het enige wat ik erop doe is email lezen, facebooken, whatsappen, twitteren en soms wat googlen...
Bovendien kan ik bij mijn ouders supersnel internetten via wifi, maar thuis niet, terwijl er wel verbinding is.. Wat doe ik verkeerd?
thnx alvast!!
Ja, maar hij had een vraag gesteld en dacht misschien dat dit een antwoord asquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij bedoelt... ik laat gewoon zien hoe mijn SII er uit ziet en welke apps ik heb draaien om dat te bewerkstelligen.
Maar vind hem heel mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij bedoelt... ik laat gewoon zien hoe mijn SII er uit ziet en welke apps ik heb draaien om dat te bewerkstelligen.
Nee want hij niks gequotequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Maar vind hem heel mooi
Ziet er strak uit, stuk overzichtelijker dan die van mij, maar weet niet hoe ik dat moet laten zien (n00b)
Ah en u quote mis :pquote:
Dat idee heeft iedereen de eerste keer, maar je hebt t zo door, en vervolgens zit je elke week met een andere rom te klotenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef rcco het volgende:
Ik heb als complete noob mijn telefoon ook maar geroot. Ik wou die MIUI rom dus erop zetten, maar ik ben nu al iets van 2 uur bezig..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |