quote:
Heb je een bron?quote:
Hoe is dat bij jou gebeurd?, mijn HTC is al vervangen door de (vrij trage maar wel relaxde) iPhone 3Gquote:
Yeah, right, dat gaat helemaal goedkomen. 3x per dag opladen anyone?quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
De Samsung Galaxy S3 is dan al wel enigszins bevestigd door Samsung, maar specificaties zijn nog niet bevestigd. Wel doet de geruchtenmolen goed zijn werk, zo zou de Galaxy S3 over een quad-core processor. Daarnaast wordt er verwacht dat het scherm van de Galaxy S3 voorzien wordt van de Super AMOLED III technologie. Bekijk hieronder de complete Galaxy S3 specificatielijst tot dusver:
Scherm
• 4,65 inch
• Resolutie: 1280 bij 1024 pixels
Batterij
• 2250 mAH
Overdreven reactie eigenlijk. De Sensation XL heeft een 4.7 inch met 480x800 scherm en een 1600 mAh batterij. Als dat van de S3 waar is gaat hij zeker wel een dag mee. Vrij normaal voor een smartphone.quote:Op zondag 18 december 2011 19:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Yeah, right, dat gaat helemaal goedkomen. 3x per dag opladen anyone?
Ik ben lekker bezig vandaag blijkbaar. Had het idee dat 2000 heel weinig is, excuses voor de 2e keer binnen een uur.quote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Overdreven reactie eigenlijk. De Sensation XL heeft een 4.7 inch met 480x800 scherm en een 1600 mAh batterij. Als dat van de S3 waar is gaat hij zeker wel een dag mee. Vrij normaal voor een smartphone.
Is het ook wel eigenlijk. Grootste probleem van smartphones vind ik.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig vandaag blijkbaar. Had het idee dat 2000 heel weinig is, excuses voor de 2e keer binnen een uur.
I'll be shutting up now..![]()
1150mAh batterij en het is een Apple hequote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Braddie het volgende:
Mijn iPhone 3G heeft een 400nogwat MHZ processor en 128 MB ram, en een 3,5 " scherm, maar opladen moet ik hem toch al gauw na 10 uurtjes gebruiken, en dan zit ik NIET op internet, en ik kan er niet op multitasken (want iOs 3.1.3)
Yup, bij mij werkt het perfectquote:
mwa, ik vind een 2 GHz quad-core wel wat overkill, als ik een 2GHz quad-core nodig heb gebruik ik een computerquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Rnnz het volgende:
Die onofficiele specs van de S3 zijn wel geil overigens.. tsjonge zeg.
dit. ik heb het gevoel dat ik eigenlijk nouwelijks die dualcore 1,2 ghz benutquote:Op maandag 19 december 2011 08:36 schreef netolk het volgende:
[..]
mwa, ik vind een 2 GHz quad-core wel wat overkill, als ik een 2GHz quad-core nodig heb gebruik ik een computer
Maar als de SIII op android 4 draait dan zal het ook niet meer zolang duren tot de SII ook op android 4 draait
Ik kwam een interessante advertentie tegen op marktplaats.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Kak, ik heb m´n glas kapothet scherm is nog in orde... wat kost me dat grapje?(ben niet verzekerd)
Top! Bedankt kerel!quote:Op maandag 19 december 2011 12:18 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik kwam een interessante advertentie tegen op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/511810597
Anyone?quote:Op zondag 18 december 2011 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn telefoon geeft in tweetcaster en tweetdeck en whatsapp en denk de rest ook aan dat het "yesterday" is. Netwerkwaarden gebruiken of handmatig.heeft geen zin. Herstart telefoon ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |