Alfred sint Kwak.quote:
Bij mij is bijna alles een obsessiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar, mijn obsessie voordat mijn nagels dat waren.
Ik sla gewoon makkelijk door met dingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij is bijna alles een obsessie
Borderlinerts FTW![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuusquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sla gewoon makkelijk door met dingen.
Ik ben gewoon suf.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuus
Altijd fijn
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuus
Altijd fijn
Dan leg ik je bij deze een knipverbod opquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon suf.
En ik moet eigenlijk weer langer haar, dan kan mijn mooie speld weer in.
Stempels, ik heb er genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stempels![]()
O en het is definitief: Accessorize nr 35 en models own pinky brown zijn geen dupes
Alleen dooie punten en af en toe model bijwerken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan leg ik je bij deze een knipverbod op
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar vind het weer ongepast om je te vragen een lijstje te makenquote:
leip?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Ik heb geen (officiële) stempel. Je mag er mij wel eentje geven haha. Niet te lastig he
Ja ik had niet door dat de lapo echt ging lukkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR Joysa!! wanne lamme TT!!!
Volgens mij was het andersom? Dat SQ dat van Milka dacht?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
Milka ik bedoelde hoe je er bij kwam dat SQ blond is! Tis ook niet zo dat ze nooit een foto post ofzo haha
Geen waarquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR Joysa!! wanne lamme TT!!!
Ik ben altijd bang voor de lapoquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik had niet door dat de lapo echt ging lukken
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar vind het weer ongepast om je te vragen een lijstje te maken
Nee, andersom! SQ dacht dat Milka blond wasquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
Milka ik bedoelde hoe je er bij kwam dat SQ blond is! Tis ook niet zo dat ze nooit een foto post ofzo haha
De droom van elke psychiaterquote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een kleine greep uit de selectie doen?
- Borderline
- ADD
- PTSS ( Post traumatische stress stoornis)
- Depressie
- Eetstoornis
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )
Dat waren de belangrijkste wel geloof ik
Damn, ik ben echt een freak
Oh, dat jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was het andersom? Dat SQ dat van Milka dacht?
En van je matigen goeien garps.quote:
Juist interessantquote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een kleine greep uit de selectie doen?
- Borderline
- ADD
- PTSS ( Post traumatische stress stoornis)
- Depressie
- Eetstoornis
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )
Dat waren de belangrijkste wel geloof ik
Damn, ik ben echt een freak
Dat zeker!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De droom van elke psychiater
Nee, steeds als je opkijkt op een andere plek in de kamer zitten, net als laatstquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
OK...nog een eigenaardigheid van katten...
Luid mauwend door de kamer lopen, shadowhunten en doen alsof ze op jacht zijn...Like WHY!!!???
Spooky gedrag
Normaal is een relatief begrip hequote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik heb niet voor niks twee jaar lang 4 dagen per week in therapie gezeten met 3x een verlenging van de therapietijd
Maar verder ben ik heel normaal hoor
bwhahahahaha! Ik deed een lollerquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En van je matigen goeien garps.
Have funquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
Precies,andersom dus! Skjoe had ik echt wel herkend! Nu ga ik douchen en batsen geloof ik,mijn kerel heeft het op zijn heupen![]()
Truequote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Normaal is een relatief begrip he
Oelalala!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
Precies,andersom dus! Skjoe had ik echt wel herkend! Nu ga ik douchen en batsen geloof ik,mijn kerel heeft het op zijn heupen![]()
En ondanks al die therapie ben je nog steeds zo leukquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik heb niet voor niks twee jaar lang 4 dagen per week in therapie gezeten met 3x een verlenging van de therapietijd
Maar verder ben ik heel normaal hoor
Ik kreeg er buikpijn van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
bwhahahahaha! Ik deed een loller
Damn, zo'n slappe lach als op de meet was lang geleden
En dat om een matigen goeden garp
Have fun!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
O en het is dus geen garpje dat je leuk bent hoor, maar een garpje dat je dat bent ondanks therapiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ondanks al die therapie ben je nog steeds zo leuk
Nee hoor Garpje, grootste lol heb je in therapiegroepen
Ik ook, en kaakpijn.. Damn.quote:
Ik ben niet de enige hier?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij is bijna alles een obsessie
Borderlinerts FTW![]()
![]()
![]()
Ik had m doorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O en het is dus geen garpje dat je leuk bent hoor, maar een garpje dat je dat bent ondanks therapie
Heb je SQ mij nog nooit 'verrekten borderliner' zien noemen? gebeurt nogal eensquote:
Oeh nomnomnomquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
Ik ook niet hoor. Wel pot, meerdere malenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je SQ mij nog nooit 'verrekten borderliner' zien noemen? gebeurt nogal eens![]()
Wait, whut? Dijenkletser? Is dat iemand? of....?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Houden jullie ook zo van dijenkletser?Ik vind dat helemaal geweldig
![]()
En dan kraakt mijn vriend dat altijd af en dan lach ik hem keihard in het gezicht uit, HAHA! HAHA! AHAHA!
Daar kan hij echt niet tegen
Homoseksualiteit in is 1992 uit de DSM gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel pot, meerdere malen
*staat niet eens op je stempel-lijstje![]()
*
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel pot, meerdere malen
*staat niet eens op je stempel-lijstje![]()
*
Whut, serieus?? Toen pas????quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Homoseksualiteit in is 1992 uit de DSM gehaald
Eetstoornis NAO, sinds mijn 14e. briljanten term waar je niks aan hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
DSM
We noemen alles NAO, dan valt het niet op dat de menselijke geest helemaal niet in hokjes in te delen valt
(voor de leek: NAO betekent Niet Anders Omschreven en het bestaat voor elke stoornis die je je kan bedenken)
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je SQ mij nog nooit 'verrekten borderliner' zien noemen? gebeurt nogal eens![]()
Dat is dan wel weer waar ja... die lopen ietwat achter soms..quote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tsja, de Amerikanen bepalen dat vooral en die liggen een beetje achter
Jij mag datquote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
NeeMaar nou mag ik dat ook zeggen zekers?
Af en toe word ik helemaal gek van mezelf (vooral die extreme jaloezie.. yegh), maar het is veel beter dan eerst
Is een leuke jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eetstoornis NAO, sinds mijn 14e. briljanten term waar je niks aan hebt
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag dat
Ik word af en toe ook helemaal gek van mezelf... jaloezie valt mee... maar er zijn zat andere dingen waar ik mezelf helemaal debiel mee kan maken..
DSM is een soort wikipedia voor psychische stoornissen, maar dan voor professionele menschenquote:
Noezquote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
Wordt niet veel batsen.. kennen jullie het verhaal van het spiraaltje? Dat stopt maar niet
DSM, het officiële boek met alle diagnoses en criteria waar je aan moet voldoen voor een diagnose.quote:
ge-pussyblockedquote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Noezwerd gisteren ook ge-pussyblocked. Gelukkig ben ik vanaf morgen niet meer ongesteld
Ohja.. kakquote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
Wordt niet veel batsen.. kennen jullie het verhaal van het spiraaltje? Dat stopt maar niet
Als ik dat zou kunnen, zou dat een heleboel schelenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Klinkt bekend ja. Maar meestal denk ik dan 'ik ga een dutje doen/boek lezen, daarna gaat het wel weer wat
lekkah....mijne misschien ook nog, als ie niet teveel drinktquote:
Ja mijne zit ook te zuipenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lekkah....mijne misschien ook nog, als ie niet teveel drinkt
God ik moet op bedquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, andersom! SQ dacht dat Milka blond was
Nog steeds niet joh? Al mee naar de huisarts geweest?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
Ooh ik zat foutquote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar ja... die lopen ietwat achter soms..
dat van 1992 van van de World Health Organization, sneue mensen.quote:De homorechten-beweging vocht de kwalificatie van homoseksualiteit als een psychiatrische stoornis aan en, in een klimaat van verdeeldheid en activisme, besloten de leden van de American Psychiatric Association in 1974 (volgend op het unanieme besluit van de afgevaardigden in 1973) met een kleine meerderheid om homoseksualiteit als ziektecategorie te schrappen uit de DSM, en het te vervangen door de categorie “seksuele gerichtheidstoornis” en vervolgens als “ego-dystone homoseksualiteit,” dat in 1987 uit de DSM werd verwijderd, hoewel “geslachtsgerichtheidstoornis” en een uitgebreide verscheidenheid aan seksuele stoornissen gehandhaafd werden.
Het kost me ook echt heel veel moeite en wilskracht.. Soms word ik ook zo gek dat ik mijn vriendje dreig mijn kamer uit te flikkeren omdat hij een meisje (dat notabene een vriendje heeft) een sms stuurt. Dan kan ik niet even een dutje meer doenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, zou dat een heleboel schelen
Precies dat!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is een leuke ja.
Ook leuk zijn de eisen voor eetstoornissen. Zware anorecten die per ongeluk nog ongesteld worden zijn niet anorectisch maar hebben NAO
OH my!! Ik heb daar zo geen last meer van!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Noezwerd gisteren ook ge-pussyblocked. Gelukkig ben ik vanaf morgen niet meer ongesteld
Nah ik zit nu ongeveer rond echte periode, en het is sinds gisteren ook echt veel erger, dus als het begin volgende week niet stopt ga ik bellen naar gynaecologequote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nog steeds niet joh? Al mee naar de huisarts geweest?
Ik ben na het plaatsen nog 1x fatsoenlijk ongesteld geweest en daarna niet meer![]()
Moet je ook echt doen hoor! Dit is niet normaalquote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah ik zit nu ongeveer rond echte periode, en het is sinds gisteren ook echt veel erger, dus als het begin volgende week niet stopt ga ik bellen naar gynaecologe
Slim inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah ik zit nu ongeveer rond echte periode, en het is sinds gisteren ook echt veel erger, dus als het begin volgende week niet stopt ga ik bellen naar gynaecologe
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het kost me ook echt heel veel moeite en wilskracht.. Soms word ik ook zo gek dat ik mijn vriendje dreig mijn kamer uit te flikkeren omdat hij een meisje (dat notabene een vriendje heeft) een sms stuurt. Dan kan ik niet even een dutje meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik word er ook heulemaal gek vanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ook echt doen hoor! Dit is niet normaal
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Slim inderdaad
Je hebt natuurlijk niet zo'n ding laten plaatsen om constant te vloeien
Had je dan ook ondergewicht? Of wat was het criterium, verlies van 15% lichaamsgewicht ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies dat!
Ik heb precies 3 maanden de officiële stempel anorexia gehad, daar omheen werd ik gewoon ongesteld.
Nu niet meer hoor, ik weeg bijna 100 kilo inmiddels ;')
Dat!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ook echt doen hoor! Dit is niet normaal
Oh, vraag maar hoor, op mijn voor- en achternaam vind je hier weinigquote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je dan ook ondergewicht? Of wat was het criterium, verlies van 15% lichaamsgewicht ofzo?
En waardoor ben je vanuit daar naar 100kg gegaan, vreetbuien?
Als het te persoonlijk wordt moet je het zeggen hoor, het blijft een openbaar forum...
Van AD heb ik vaker gehoord dat je er van kan aankomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, vraag maar hoor, op mijn voor- en achternaam vind je hier weinig
Mijn BMI is rond de 17,5 geweest.
En daarna ben ik een tijdje stabiel geweest op normaal gewicht gebleven.
Daarna na het starten van antidepressiva ben ik doorgestoomd van zo'n 65 naar 100 kg.. Door eetbuien, ik denk ook door AD, door veel alcohol, door 2 jaar therapie.. Dan gaat het rap
Het is niet vergallenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh... sorry voor het vergallen van het topique
Ik doe weer gezellig![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat falen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschrikkelijk! Vaak genoeg op het hbo gehad dat ik mijn project gewoon helemaal af had, inclusief feedback van klasgenoten maar het gewoon niet durfde op te sturen naar de leraren
En het was denk ik wel allemaal goed, maar ik ben gewoon zo bang soms om te falen dat ik het liever niet opstuur/maak zodat ik dat als smoes kan gebruiken.
Hierdoor heb ik o.a. mijn P niet gehaald, was ik tijdens mijn stage helemaal in de stres en ben ik weggestuurd door mijn stagebegeleider omdat ik op het randje liep van een depressie of burn out of hoe ze het willen noemen.
Gewoon omdat ik mijzelf helemaal gek maak.吴 曼 迪
Herkenbaar...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat falen heb ik ookVerschrikkelijk! Vaak genoeg op het hbo gehad dat ik mijn project gewoon helemaal af had, inclusief feedback van klasgenoten maar het gewoon niet durfde op te sturen naar de leraren
En het was denk ik wel allemaal goed, maar ik ben gewoon zo bang soms om te falen dat ik het liever niet opstuur/maak zodat ik dat als smoes kan gebruiken.
Hierdoor heb ik o.a. mijn P niet gehaald, was ik tijdens mijn stage helemaal in de stres en ben ik weggestuurd door mijn stagebegeleider omdat ik op het randje liep van een depressie of burn out of hoe ze het willen noemen.
Gewoon omdat ik mijzelf helemaal gek maak.
Ja. Maar eigenlijk wel fijn dat ik dus schijnbaar niet de enige benquote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Irritant soms he!!
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Hey! Zal ik zowaar eens op tijd naar bed gaan??
Geeft niks!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niet vergallen
Ik kan alleen nooit zo goed reageren op zulke dingen
Wil je een sticker van mij hebben? Ik draag ze met liefde af, kies maarquote:
Ya THINK???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
nah, ik vind obesitas, alcoholisme en serotininetekort wel genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je een sticker van mij hebben? Ik draag ze met liefde af, kies maar
Tsss, die eerste 2 heb ik niet eens meegerekendquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik vind obesitas, alcoholisme en serotininetekort wel genoeg eigenlijk
En je bent lief en een babequote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben alleen maar lovesick en een pietsie neurotisch
Wat is serotininetekort dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik vind obesitas, alcoholisme en serotininetekort wel genoeg eigenlijk
Wow, da's een behoorlijk verschil. Maar had je hier ondergewicht?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, voor de vergelijking wat gewicht betreft...
Zo zag ik er uit zo'n 5 jaar geleden, voor de hele diagnosestellingen en therapie en AD en alles
[ afbeelding ]
Je dreadsquote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, voor de vergelijking wat gewicht betreft...
Zo zag ik er uit zo'n 5 jaar geleden, voor de hele diagnosestellingen en therapie en AD en alles
[ afbeelding ]
Geen idee... sorry!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van bloemen en hoe lang ze goed blijven? Ik twijfel tussen 2 boeketten dus wil eigenlijk weten welke de beste keuze is
Zelfs vetplanten gaan meteen dood bij mijquote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand hier een beetje verstand van bloemen en hoe lang ze goed blijven? Ik twijfel tussen 2 boeketten dus wil eigenlijk weten welke de beste keuze is
Nope, dit was volgens mij een gezond gewicht.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wow, da's een behoorlijk verschil. Maar had je hier ondergewicht?
Datquote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelfs vetplanten gaan meteen dood bij mij
Mehquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotoninequote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is serotininetekort dan?
Zo'n vers mogelijke bos, geen blaadjes onder/in het water, water regelmatig verversen en een niet te warme plek. Tot zover gaat mijn kennis over bossen bloemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef princess-a het volgende:
Jaaaa, dreadsquote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je dreadsvoor de rest ben je gewoon nog steeds Lin, alleen met iets meer Lin om van te houden
Nu heb je meer om van te houden!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, dreads
En er mag wel weer wat Lin af, maar dan wordt het alleen meteen weer zo extreem enzo. Ik kan er niet mee om gaan ;')
Iets te veelquote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nu heb je meer om van te houden!
Je haar nog even laten groeien and you're good to goquote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Dat wil ik ook nog een keer, dreads
Eerst zie ik die lelijke kop van die wikipedia-baas en de volgende zin die ik lees is "serontonine en voortijdig klaarkomen"... Of ligt mijn focus misschien verkeerd?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotonine
Onderste! Die andere vind ik een beetje suffigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef princess-a het volgende:
Doe ik het anders
Welke is het meest blije boeket? Mama heeft het zwaar, wil even wat liefs bij haar laten bezorgen
http://bijzondergroen.nl/dromerig-top-boeket.html
of deze
http://bijzondergroen.nl/roze-bloemen-boeket.html
Nummer 2quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef princess-a het volgende:
Doe ik het anders
Welke is het meest blije boeket? Mama heeft het zwaar, wil even wat liefs bij haar laten bezorgen
of deze
Ik persoonlijk vind de 2e mooier. Wat meer kleurquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef princess-a het volgende:
Doe ik het anders
of deze
Whahahaha dan is die andere link beterquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerst zie ik die lelijke kop van die wikipedia-baas en de volgende zin die ik lees is "serontonine en voortijdig klaarkomen"... Of ligt mijn focus misschien verkeerd?
hier (21 jaar)quote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wow, da's een behoorlijk verschil. Maar had je hier ondergewicht?
Slaap lekker Puckziequote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken![]()
Nightynight!
Vind je nu knapperquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
hier (21 jaar)
[ afbeelding ]
En hier (17 jaar) wel
[ afbeelding ]
(die op de stoel ben ik dus)
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Er is hier een kat met de pingpongbal aan het spelen
Ja, stom is dat he!!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind je nu knapper![]()
Anorecten met ondergewicht krijgen ook altijd zo'n aparte houding en aparte blik...
En nu zuipen jij
Dat dan weer wel.. net als Sien met haar plastic flesjesquote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
JahhhAlleen zo jammer dat het zo'n herrie maakt!
Dat is zelfs nog erger dan een pingpongbal!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. net als Sien met haar plastic flesjes
Jepquote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog erger dan een pingpongbal!
Ik neem in ieder geval even aan dat ze er ook zo lekker in bijt dan?
En dan geheel onverwachts waardoor je je rot schrikt?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Bijten en door de kamer gooien! Op de houten vloer
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Bijten en door de kamer gooien! Op de houten vloer
Nee, dat valt mee!! Daar zijn katten beter in gok ikquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En dan geheel onverwachts waardoor je je rot schrikt?
Niet voor blinde kattenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan de kat nog steeds uren paranoia maken met het laserlampje.
En ik kan sturen waar ze heen gaat zodat ze niks sloopt en ze maakt geen herrie. Uitvinding van de eeuw
Ga jij eens je baco drinken en een peuk roken, dat helptquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
(kak, nu wil ik weer 50 kg wegen... dat is de helft van wat ik nu weeg)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef megamandy het volgende:
Ik ga hier afsluiten![]()
Morgen mag ik misschien eerder weg bij het werk, zou wel fijn zijn kan ik tenminste weer iets aan mijn studie doen.
Alvast truste voor iedereen en allemaal lekkor blijven vreten
Laserlampjes doen het hier ook goed jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan de kat nog steeds uren paranoia maken met het laserlampje.
En ik kan sturen waar ze heen gaat zodat ze niks sloopt en ze maakt geen herrie. Uitvinding van de eeuw
Dat scheelt dan weer iets ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee!! Daar zijn katten beter in gok ik
Ik heb hem van een vriendin gekregen omdat haar kat er dus alleen maar naar keek met zo'n hoofd van "ja, daar trap ik dus niet in hequote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Laserlampjes doen het hier ook goed ja
En dan nog een hele tijd blijven staren naar de plek waar het lichtje zichtbaar was terwijl ie allang uit is!
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem van een vriendin gekregen omdat haar kat er dus alleen maar naar keek met zo'n hoofd van "ja, daar trap ik dus niet in he"
Goedeen tipquote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga jij eens je baco drinken en een peuk roken, dat helpt
Ik ben al 5 minuten bezig om hier een fatsoenlijk verhaal van te maken, maar dat lukt me niet want ik ben te knetterquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dames, allemaal een goede nachtrust toegewenst.
oke chick!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben al 5 minuten bezig om hier een fatsoenlijk verhaal van te maken, maar dat lukt me niet want ik ben te knetter.
Jullie horen morgen meer
Wat liefquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben bijgelezen!
Lin, je bent lief en prachtig!
Voor de rest ga ik niet bijkletsen, want dat is dan weer teveel gedoe.
Slaap lekker kip!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde even gedag zeggen (en mijn Sinterklaas UI showen batuurlijk), maar ga nu lekker naar bed toe
Vanavond ging ik 1 Guinnesje doen met collega's, maar dat werd iets later dan ik bedacht had en ik was al moe (want, het rode kruis doet een visitatie momenteel)![]()
Was wel gezellig en lekker, maar ben nu helemaal verrot
Slapa lekker dus, morgen ben ik 's avonds weer fit aanwezig
Slaapze!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde even gedag zeggen (en mijn Sinterklaas UI showen batuurlijk), maar ga nu lekker naar bed toe
Vanavond ging ik 1 Guinnesje doen met collega's, maar dat werd iets later dan ik bedacht had en ik was al moe (want, het rode kruis doet een visitatie momenteel)![]()
Was wel gezellig en lekker, maar ben nu helemaal verrot
Slapa lekker dus, morgen ben ik 's avonds weer fit aanwezig
quote:
Als ik mijn verhaal typ klinkt het echt belachelijk en voel ik me een zeikwijfquote:
Je mag ook PMmen, als je van je af wil praten?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik mijn verhaal typ klinkt het echt belachelijk en voel ik me een zeikwijf. Dus ik post het maar niet. Ik geloof namelijk dat het zwaar overtrokken van me is
Van je af praten is goed! En wie weet kunnen wij dan helpen perspectief bieden, als dat zelf even lastig is.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik mijn verhaal typ klinkt het echt belachelijk en voel ik me een zeikwijf. Dus ik post het maar niet. Ik geloof namelijk dat het zwaar overtrokken van me is
Dus ik neem mezelf niet al te serieusquote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben al 5 minuten bezig om hier een fatsoenlijk verhaal van te maken, maar dat lukt me niet want ik ben te knetter.
Jullie horen morgen meer
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef Mss het volgende:
Lieve dames. Bedankt voor jullie reacties, maar zoals ik al zei
[..]
Dus ik neem mezelf niet al te serieus![]()
Dat helpt tegen allesquote:
quote:Ze lopen goed maar ik moet wel nog steeds wennen om op hakken te lopen ik krijg altijd al vrij snel pijn in mijn voeten maar gewoon ze vaker aantrekken;)
Mijn mening over Zalando:
Ik had ze woensdag avond besteld en kreeg ze dinsdag binnen opzich vind ik dat best wel lang aangezien ik meteen met iDeal had betaald maar aan wie dat nou licht aan Zalando of aan de Selektvracht waarmee ze het verzenden weet ik niet.
Au, mijn ogen, wat doe jequote:Op donderdag 17 november 2011 08:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
Even wat taal-frustratie in de vroege ochtend.
[..]![]()
Ik ga maar nooit meer bij Zalando bestellen, straks ga ik ook zo typen!![]()
(dit is een blogpost gebaseerd op een gratis gekregen paar schoenen, goeden reclame)
quote:Sorry!
Het is momenteel heel druk in de Shop Online. Probeer het later nogmaals.
Ik wil een tas, en een shawl, en en enenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het gaat mij toch niet passen dus heeft niet veel zin
Ja, ik heb de items al klaar staanquote:Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je er al tussen gekomen dan?
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het gaat mij toch niet passen dus heeft niet veel zin
zoooo die is leeeeeeeeeelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat ik die Donatella echt een gruwelijk monster vind![]()
Goeden professionelen aanpak! Einz!quote:Hi SQ sorry for the delay -
To be honest we're not sure if your package was switched or not...
We will resend you another package today -
BB Cosmetics
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
ken je dat verhaal van die billenlakjes die naar Mireille uit Maassluis waren gestuurd en die een week geleden alsnog naar mij zouden worden gestuurd?Dit ontving ik net:
[..]
Goeden professionelen aanpak! Einz!
ken je dat verhaal van die billenlakjes die naar Mireille uit Maassluis waren gestuurd en die een week geleden alsnog naar mij zouden worden gestuurd?Dit ontving ik net:
[..]
Er zweven dus ergens nog 2 billenlakpakjes rondquote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Volgens facebook wonen er 2 in maassluisquote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zweven dus ergens nog 2 billenlakpakjes rond
* PriemGirl gaat op speurtocht naar enen Mireille
Die van Berkel heeft best wel pittige foto'squote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens facebook wonen er 2 in maassluis
Nice *stalkmodus*quote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens facebook wonen er 2 in maassluis
meet bij mireille?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb d'r adres hoor, die staat in de shippingmail. Heb 'r niet op feestbroek gevonden
blijven refreshenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik nog een shawl kunnen scoren?
H&M - Versace kopers 1-0quote:Op donderdag 17 november 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
naaistreek wel, je moet per item verzendkosten betalenik dacht je mag van elk item maar 1, maar je mag dus maar 1 item per bestelling
Dat is wel netjesquote:Op donderdag 17 november 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb trouwens alsnog 1 keer verzendkosten betaald, want de tas en de rok zijn te duur dus die zijn gratis verzendkosten zie ik nu
Minilaptops!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minilaptop kopen anyone? Gloednieuw scherm en chassis
de lakjes of de echte? van die 2e heb je volgens mij niet meer nodig hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:59 schreef Mss het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik boobies ging falen
boobies voor spees falen?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de lakjes of de echte? van die 2e heb je volgens mij niet meer nodig hoor!
De lakjes ja. De echte zijn al ruim vertegenwoordigdquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de lakjes of de echte? van die 2e heb je volgens mij niet meer nodig hoor!
Maar ze had het beloofd.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb sinterklaaschocolollies voor tijdens metho, komt lindy niet
Jouw lakjes liggen me nog steeds aan te staren. Vanavond gaan ze weg. Ik was ze vergeten tot je me pmdequote:
Ik heb haar pas 2x bij college gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
gaat lindy uberhaupt nog wel eens naar school?
Ik was een deadline vergeten, MOET vandaag af .. dus daar ga ik na dit korte intermezzo weer mee verder.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
gaat lindy uberhaupt nog wel eens naar school?
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouw lakjes liggen me nog steeds aan te staren. Vanavond gaan ze weg. Ik was ze vergeten tot je me pmde![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was een deadline vergeten, MOET vandaag af .. dus daar ga ik na dit korte intermezzo weer mee verder.
Zeg, je bent whoopdidoo nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zoiets dacht ik al een beetje, maar moest toch nog verzendkosten overmaken.
PM je nog even als ze echt weg zijn? Want anders zit ik straks voor niks te stressen dat e er niet zijn.
quote:
QFT.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Mss het volgende:
Wat is die site van Nfu-Oh Nederland kut zeg
Elke nagel 1 lak telt niet tssssquote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
11 untrieds gebruikt voor m'n teennageltjes.Nog maar iets van 11 te gaan (en de 4 die onderweg zijn, en de 3 voor m'n kerstnagels, maar vooruit).
quote:
Heel wel!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Elke nagel 1 lak telt niet tssss
Freak!quote:
Heb jij 11 tenen?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
11 untrieds gebruikt voor m'n teennageltjes.Nog maar iets van 8 te gaan (en de 4 die onderweg zijn, en de 3 voor m'n kerstnagels, maar vooruit).
GMTA!quote:
Ow dat valt wel meequote:Op donderdag 17 november 2011 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
2 per teen. Maar het is een beetje lastig uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |