Alfred sint Kwak.quote:
Bij mij is bijna alles een obsessiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar, mijn obsessie voordat mijn nagels dat waren.
Ik sla gewoon makkelijk door met dingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij is bijna alles een obsessie
Borderlinerts FTW![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuusquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sla gewoon makkelijk door met dingen.
Ik ben gewoon suf.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuus
Altijd fijn
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb een gediagnostiseerd excuus
Altijd fijn
Dan leg ik je bij deze een knipverbod opquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon suf.
En ik moet eigenlijk weer langer haar, dan kan mijn mooie speld weer in.
Stempels, ik heb er genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stempels![]()
O en het is definitief: Accessorize nr 35 en models own pinky brown zijn geen dupes
Alleen dooie punten en af en toe model bijwerken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan leg ik je bij deze een knipverbod op
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar vind het weer ongepast om je te vragen een lijstje te makenquote:
leip?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Ik heb geen (officiële) stempel. Je mag er mij wel eentje geven haha. Niet te lastig he
Ja ik had niet door dat de lapo echt ging lukkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR Joysa!! wanne lamme TT!!!
Volgens mij was het andersom? Dat SQ dat van Milka dacht?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
Milka ik bedoelde hoe je er bij kwam dat SQ blond is! Tis ook niet zo dat ze nooit een foto post ofzo haha
Geen waarquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR Joysa!! wanne lamme TT!!!
Ik ben altijd bang voor de lapoquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik had niet door dat de lapo echt ging lukken
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar vind het weer ongepast om je te vragen een lijstje te maken
Nee, andersom! SQ dacht dat Milka blond wasquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
Milka ik bedoelde hoe je er bij kwam dat SQ blond is! Tis ook niet zo dat ze nooit een foto post ofzo haha
De droom van elke psychiaterquote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een kleine greep uit de selectie doen?
- Borderline
- ADD
- PTSS ( Post traumatische stress stoornis)
- Depressie
- Eetstoornis
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )
Dat waren de belangrijkste wel geloof ik
Damn, ik ben echt een freak
Oh, dat jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was het andersom? Dat SQ dat van Milka dacht?
En van je matigen goeien garps.quote:
Juist interessantquote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een kleine greep uit de selectie doen?
- Borderline
- ADD
- PTSS ( Post traumatische stress stoornis)
- Depressie
- Eetstoornis
(en ja, allemaal gediagnostiseerd... )
Dat waren de belangrijkste wel geloof ik
Damn, ik ben echt een freak
Dat zeker!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De droom van elke psychiater
Nee, steeds als je opkijkt op een andere plek in de kamer zitten, net als laatstquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
OK...nog een eigenaardigheid van katten...
Luid mauwend door de kamer lopen, shadowhunten en doen alsof ze op jacht zijn...Like WHY!!!???
Spooky gedrag
Normaal is een relatief begrip hequote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik heb niet voor niks twee jaar lang 4 dagen per week in therapie gezeten met 3x een verlenging van de therapietijd
Maar verder ben ik heel normaal hoor
bwhahahahaha! Ik deed een lollerquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En van je matigen goeien garps.
Have funquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
Precies,andersom dus! Skjoe had ik echt wel herkend! Nu ga ik douchen en batsen geloof ik,mijn kerel heeft het op zijn heupen![]()
Truequote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Normaal is een relatief begrip he
Oelalala!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
Precies,andersom dus! Skjoe had ik echt wel herkend! Nu ga ik douchen en batsen geloof ik,mijn kerel heeft het op zijn heupen![]()
En ondanks al die therapie ben je nog steeds zo leukquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik heb niet voor niks twee jaar lang 4 dagen per week in therapie gezeten met 3x een verlenging van de therapietijd
Maar verder ben ik heel normaal hoor
Ik kreeg er buikpijn van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
bwhahahahaha! Ik deed een loller
Damn, zo'n slappe lach als op de meet was lang geleden
En dat om een matigen goeden garp
Have fun!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef milka82 het volgende:
O en het is dus geen garpje dat je leuk bent hoor, maar een garpje dat je dat bent ondanks therapiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ondanks al die therapie ben je nog steeds zo leuk
Nee hoor Garpje, grootste lol heb je in therapiegroepen
Ik ook, en kaakpijn.. Damn.quote:
Ik ben niet de enige hier?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij is bijna alles een obsessie
Borderlinerts FTW![]()
![]()
![]()
Ik had m doorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O en het is dus geen garpje dat je leuk bent hoor, maar een garpje dat je dat bent ondanks therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |