\zquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Vicky het volgende:
Leander![]()
Tess vindt Klaas en piet doodeng maar sinterklaasliedjes zingen vindt ze geweldig.
filmpje van een zingende Tess
Wat lief van je om te vragen!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Cooki het volgende:
Miss, hoe is t met Senna gegaan luier-wise?![]()
ssserpente, wat rot voor Lente(en voor jullie, want das best heftig zon avond..)
Oh,das idd goed zeg! die ongelukjes horen er toch n beetje bij, het lijkt alsof ze zich er goed bewust van is he? Weer een grote stap zo, zeg!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief van je om te vragen!
Het is hartstikke goed gegaan! Ze heeft vanmorgen tijdens het wandelen een ongelukje gehad en is de rest van de dag droog gebleven! Ze kwam dus ook zonder luier thuis. Thuis nog gepoept op het potje en geplast met een klein ongelukje omdat ze net te laat was (ik was het potje nog schoon aan het maken van het poepen). Helemaal top dus, ik vind het goed van haar!
Wat een kanjer!! Zo knap!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief van je om te vragen!
Het is hartstikke goed gegaan! Ze heeft vanmorgen tijdens het wandelen een ongelukje gehad en is de rest van de dag droog gebleven! Ze kwam dus ook zonder luier thuis. Thuis nog gepoept op het potje en geplast met een klein ongelukje omdat ze net te laat was (ik was het potje nog schoon aan het maken van het poepen). Helemaal top dus, ik vind het goed van haar!
En als je dan wat voor haar invriest wat jenopmwerkdagen kan oppiepen? Ik kookte altijd wat extra en vroor dat in voor gastouderdagen. Werkte als een tierelier. Niet zo gezellig, want zag kiendjemmaar kort, maar voor betreffende kiendje wel fijn plat te kunnen met een volle maag. En met een volle maag knapte het humeur vaak ook wel op.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Op de bank met een dvd'tje doen we idd, DJMO.Nils kookt dan en wij chillen even. Slapen doet ze dan niet helaas. Eerder eten zou ik graag willen, maar is niet haalbaar. We zijn pas om kwart over zes 's avonds thuis. Het lukt me dan ook op zn vroegst om r rond kwart voor acht pas in bed te hebben. Ook te laat, vind ik.
jij?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Superdingen! Gebruik ze nog steeds
hihi.cool!! Tess kan het ook.ineens.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:50 schreef Poppejans het volgende:
Wolf kan sinds gister de koprol en doet het sindsdien steeds
Wat knap!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:50 schreef Poppejans het volgende:
Wolf kan sinds gister de koprol en doet het sindsdien steeds
Gewoon op de grond! En een lol dat hij om zichzelf heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat knap!!!!Doet hij dat gewoon op de grond of alleen op bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |