Goed nieuws Bar
Nou het was me het dagje wel gisteren. zindelijkheidstraining, ik vond het wel gezellig. Lekker binnen in een onderbroekje rondrennen en lekker spelen. Nergens heen hoeven, heerlijk
Ik heb gisteren om de zoveel tijd even gezegd dat als hij een plasje moest dat daar het potje stond of dat hij ook op de wc mocht. "jaha dat weet ik wel" was zijn reactie aan het einde van de dag

Ik merk dat hij nogal lui uitgevallen is. Hij heeft gewoon weinig zin om zijn dingen te onderbreken om naar de wc te gaan. In eerste instantie liep hij in blote billen maar als hij dan gaat spelen dan laat hij het ongemerkt lopen, daarna vroeg hij om een onderbroekje en dat werpt iets van een drempel op om het te laten lopen of zo. Toen heeft hij nog 1 ongelukje gehad, schoon broekje aan en is van 13 uur tot 19 uur droog geweest zonder ongelukjes.
De score:
4 plasjes op het potje
2 plasjes op de wc
2 keer gepoept op het potje (nou ja 1 poep in twee delen)
2 plasjes op de grond (ongelukkie mama)
1 nat onderbroekje
0 luiers
Al met al een succesvolle productie dacht ik zo.

En vanmorgen een droge luier, maar toen durfde hij niet meer op de wc/potje. Dus hem maar niet gedwongen en een luier omgedaan.
Ze gingen vandaag op het kdv ook nog eens proberen om op de wc te gaan. Misschien als hij andere kindjes ziet gaan dat hij wel weer durft.