abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104736042
Ssserpente, zou het ook kunnen helpen als je haar dan al een klein hapje van iets geeft? niet iets dat heel erg vult, maar gewoon iets te knabbelen: stukje fruit, reepje paprika, paar olijfjes, stukje soepstengel, van dat werk. Ik merk bij Senna dat als het wat later wordt en het eten iets te lang duurt, een knabbeltje eten op de bank terwijl ze wat tv kan kijken net voldoende is om haar erdoorheen te trekken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104736424
Ik heb bij meike zo'n waterdichte molton van de action om het matras heen.
Vind het wel ideaal!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104736577
Ja zoiets, dat niet de hele matras nat wordt als ze in bed plast. maar goed, dat is nog niet aan de orde, hoor. in bed gewoon luiers!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 november 2011 @ 21:22:13 #254
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_104736782
Met R hebben we bovenstaand slaapprobleem ook gehad, wat hier uiteindelijk echt geholpen heeft is een muziekje (cd'tje) een keertje rond laten gaan. Wel op tijdschakelaar voor het echt uit zijn. Maar vaak is ze zo 'gejaagd' met alles herbeleven van een dag dat slapen er bij inschoot en nu slaapt ze gewoon... tot n uurtje of 6 gemiddeld. ('s morgens dus)

En wat goed van Senna! (Ik kan je vooral voor het begin de matrasbeschermers van de kruidvat/apotheek/bedmates aanraden als Senna/jij het 's nacht's ook willen proberen, deze zweten namelijk een stuk minder dan de zeiltjes en hebben absorbtievermogen. Aan jou de keus of je er wel of niet een lakentje overheen legt of het zo in bed legt)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_104737636
Dank voor de reacties! Ik wil heel veel typen, maar dat is te lastig op de telefoon. Kom er morgen ff op terug. :)
pi_104738002
oeh die tips over waterdichte moltons sla ik ff op... voortschrijdend inzicht ... zeg maar :Y)
  woensdag 23 november 2011 @ 22:18:02 #257
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104740906
Ik vind die waterdichte moltons echt niet fijn! Vieze zweetdingen! Ik had van die zeiltjes die niet kraken, op molton lijken in de droger kogen. Superdingen! Gebruik ze nog steeds
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104741129
ja, ik zoek dus tzt naar niet zwetende dingen .. waar heb jij die magische zeiltjes gekocht, buurvrouw?
pi_104741146
Die van de action zijn prima, kraken niet en zweten ook niet.die zeiltjes blijven niet goed liggen hier, die van lars ligt ook altijd overal en nergens
pi_104741232
ik hou van de action O+ ms maar alvast inslaan.. over 2 jaar zijn ze weg :Y)

karin, mogen ze wel in de droger? zeg ja! :P
  woensdag 23 november 2011 @ 22:23:42 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104741345
Ik heb ze op de koninginnedagverkoop van een bekende overgenomen :D wij hebben zelf ook op zo'n molton ding geslapen en het is echt horror vind ik. Deze zeiltjes blijven echt prima liggen, ze zijn een beetje stroef
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104741438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Superdingen! Gebruik ze nog steeds
jij? :P
pi_104741504
Wij hebben ook op zo'n ding geslapen tijdens mijn zwangerschap. Ging uitsteekbaar ;-)
En ik zeg ja!!! Hij kan in de droger! Althans, ik doe dat gewoon en dat gaat prima
pi_104742668
Handig dat ik dit lees, ga dus ook eens naar de action!
Er schijnt hier in het centrum ook een Action te komen, joepie

Heb een waterdichte molton bij de Hema gekocht, maar wat zijn die dingen duur geworden zeg!!

Iemand nog leuke Sinttips voor een bijna 2 jarige?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 22:49:27 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104742910
Nou is Jan geen schoolvoorbeeld van wat jongens leuk vinden volgens mij ( :') ) maar hij is gek met een magnetisch tekenbord. Ook auto's doen het goed bij en puzzels! Hij is nu net op 't niveau van een houten knopjes puzzel suitable voor 2 jaar en ouder :) Anders wellicht een sjoelbakje ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104743635
DJMO, thnx voor de tips, maar alles daarvan hebben we al (genoeg), zelfs een sjoelbak :D
We moeten voor papa's werk zelf een cadeautje voor 25,- uitzoeken, maar we weten het dus gewoon niet.
Dyon is natuurlijk ook in december jarig, dus voor zn verjaardag staat al een loopfiets klaar. Het is voor zn broer wat vreemd als Dyon veel minder krijgt dan hij, anders hadden we echt maar een paar kleinigheidjes kunnen doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 23:05:39 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104743831
misschien een stom idee, maar wat dacht je van een paar nieuwe schoenen, of wat warme (winter) kleding ? Tezamen met een stuk snoepgoed / speelgoed? twee voordelen: kids zien het (nu nog) al een echt cadeautje, en jullie hebben een functioneel iets kunnen geven :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104743976
Nou voor het sintgebeuren op het werk vind ik dat eigenlijk niet zo leuk. Iedereen krijgt speelgoed en Dyon ziet dat verschil echt wel ;) Het is de bedoeling dat het 1 cadeau is. Voor het thuisgebeuren kan er best iets qua kleding bij.

Zal het topic hier verder niet vervuilen, want er is natuurlijk ene speelgoedtopic...alleen daarin kon ik niet echt iets vinden ;)
pi_104749781
Een leuk spel Meimeltje? Kleurentorentjes, lottino, dat soort werk? Of een dvd? Plastic beestjes, Little people kerststal, schaatjes, eh...
pi_104751936
Meimeltje, hebben jullie al een duplo trein? dan vb accessoires voor daarbij?
als ie m nog niet heeft: megakado voor sint voor allebei :P

verder: 25 euro.. mm ff denken FP vliegtuig?
pi_104752868
Wij hebben voor Leander een houten boerderij met dieren. Ook van het werk van lief. Was nog een hele klus om voor alle kinderen iets uit te zoeken!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 november 2011 @ 10:53:15 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104753201
Gefelicteerd R met je verjaardag!

Ik kom snel langs :*

pi_104753678
Wij zijn op het CB geweest! En Jaël is goed gekeurd! Ze is 97cm bij 16 kilo en volgt netjes haar lijntjes.
Ik vind de curves alleen wel veel minder duidelijk omdat ze nu niet meer binnen de 0-24 maanden curve valt maar de 0-21 jaar curve..

Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104753939
gefeliciteerd maffe & R

*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104756221
Maffe van harte met de verjaardag van je dochter *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo