abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 16:11:27 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104722590
Wickie, hoeveel drinkt ze op een dag? Jan heeft ook tijden dat hij héél veel dronk en dan amper at. Hij zat gewoon vol van z'n zrinken op dat moment. Dus toen ben ik minder drinken gaan geven en sindsdien gaat het eten weer een beetje beter. Nog niet dat het overhoudt, maar hij eet tenminste.

Mijn peuter vraagt al de hele tijd om een ijsje. Nu dacht hij net slim te zijn _O- twee ijsjes te pakken en er een aan mij te geven in de hoop dat hij dan wel een ijsje mocht :') nope vriend, na het eten mag je een waterijsje _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 23 november 2011 @ 16:28:56 #227
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_104723297
* maffemuts vind t niet leuk...
R wordt morgen gewoon al een kleuter! waar is m'n kleine meisje toch gebleven :'(
Vanavond minicupcakes bakken, versieren tot paddestoeltjes en uitdeelzakjes maken met de badeendjes... klinkt toch wel redelijk 'gezond' toch ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 23 november 2011 @ 16:40:33 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104723753
volgens kun je van badeendjes anders aardig buikpijn krijgen. ;) gefeliciteerd alvast!
in de haak.
pi_104724043
hihi en van paddestoeltjes.... Gefeliciteerd Maffemuts, 4 alweer! *O*

Mignonne en Wickie, een dikke zoen voor jullie mooie meisjes. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104724982
Gefeliciteerd maffemuts *O* 4 jaar, wat groot al!

Ik ben benieuwd of Senna dadelijk een luier aan heeft als ze opgehaadl wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104728160
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Vicky het volgende:
Leander _O-

Tess vindt Klaas en piet doodeng maar sinterklaasliedjes zingen vindt ze geweldig.

filmpje van een zingende Tess
\z

Lente heeft precies hetzelfde uitslooflachje! :D

En ze denkt dat zij het is. :Dv
pi_104731550
Ik kon het op het werk niet kijken, dus heb net het filmpje van Tess bekeken O+
Senna keek mee en zei: dat is mijn vriendje :D
pi_104731859
Ik maak me een beetje zorgen om Lente. Ze hoest al een paar dagen, maar blijft er nu half stikkend en rochelend in hangen, zeg maar .En we hebben vissticks gegeten, dus nu ben ik bang dat het een graatje is. :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 20:05:59 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104731927
Heeft ze ook melk gedronken ?? Als je je zorgen maakt kun je altijd even de HAP bellen he?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104731982
Nee, geen melk gedronken. Wel appel/banaansap. Da's niet echt slijmvormend, geloof ik.
pi_104732736
Zou dat ook niet pijn doen? Heeft ze pijn?
pi_104734162
Da's een goeie, Miss. Ze heeft tussen het hoesten door geen pijn. Als het echt een graatje was, had ze continuer gehoest ipv met aanvallen.

Ze slaapt nu gelukkig. :)

Op het kdv slaapt ze nu helemaal niet meer. Sterker nog, ze moeten r uit bed halen want ze zet de hele slaapkamer op zn kop. En ze heeft het nog zó nodig. 's Avonds kan ze alleen nog maar huilen als ze dr middagdutje heeft overgeslagen. En eet ze niks.

Ze leggen r nu vaak apart op een zaaltje, maar dan zet ze de boel in dr eentje op zn kop: onder het hoeslaken kruipen, aan de spijlen raggen. En zo weet ze zich best een uur te vermaken; dan pas gaat ze roepen en huilen. Een boekje mee naar bed geven heeft even gewerkt, maar daar is de lol nu ook af, blijkbaar.

Zo rot om r elke keer helemaal stuk van de opvang op te halen in de wetenschap dat dr een drama-avond in het verschiet ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 23-11-2011 20:51:22 ]
pi_104734528
Kunnen ze niet even bij dr gaan zitten??
Doen wij ook weleens op het kdv
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104734765
Dank je, Karin. Werkt bij Lente helaas juist averechts. Die slaapt enkel als ze alleen is. Is ze ook niet gewend, trouwens, dat er iemand naast dr bedje zit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 20:54:04 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104734841
Periode heb ik met Jan ook gehad Ssserpente, is het een idee om haar vlak voor 't eten een half uurtje of een uurtje op de bank te laten liggen met een dvd'tje? Even uitrusten, wellicht slapen? desnoods bij d'r gaan zitten tot ze wegdommelt en dan zelf in de tijd dat ze slaapt het eten te maken? Of wat eerder eten en naar bed.

pi_104735335
Op de bank met een dvd'tje doen we idd, DJMO. :) Nils kookt dan en wij chillen even. Slapen doet ze dan niet helaas. Eerder eten zou ik graag willen, maar is niet haalbaar. We zijn pas om kwart over zes 's avonds thuis. Het lukt me dan ook op zn vroegst om r rond kwart voor acht pas in bed te hebben. Ook te laat, vind ik.
pi_104735358
Miss, hoe is t met Senna gegaan luier-wise? O+

ssserpente, wat rot voor Lente -O- (en voor jullie, want das best heftig zon avond..)
pi_104735433
Wij eten ook altijd pas zo laat en Senna gaat ergens tussen 20 en 20.30 uur naar bed. Ze is daar inmiddels aan gewend, maar doet wel meestal nog een dutje overdag van een uur tot max 2 uur. Kan me voorstellen dat ze na zo'n drukke dag zonder dutje wel erg moe is inderdaad.
pi_104735576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Cooki het volgende:
Miss, hoe is t met Senna gegaan luier-wise? O+

ssserpente, wat rot voor Lente -O- (en voor jullie, want das best heftig zon avond..)
Wat lief van je om te vragen!

Het is hartstikke goed gegaan! Ze heeft vanmorgen tijdens het wandelen een ongelukje gehad en is de rest van de dag droog gebleven! Ze kwam dus ook zonder luier thuis. Thuis nog gepoept op het potje en geplast met een klein ongelukje omdat ze net te laat was (ik was het potje nog schoon aan het maken van het poepen). Helemaal top dus, ik vind het goed van haar!
pi_104735676
Ssserpente, En wat later op bed smiddags?? Rond 13.30? Want op een kdv liggen ze wel vaak op tijd erin.
pi_104735695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is hartstikke goed gegaan! Ze heeft vanmorgen tijdens het wandelen een ongelukje gehad en is de rest van de dag droog gebleven! Ze kwam dus ook zonder luier thuis. Thuis nog gepoept op het potje en geplast met een klein ongelukje omdat ze net te laat was (ik was het potje nog schoon aan het maken van het poepen). Helemaal top dus, ik vind het goed van haar!
Oh,das idd goed zeg! die ongelukjes horen er toch n beetje bij, het lijkt alsof ze zich er goed bewust van is he? Weer een grote stap zo, zeg! *O*

:P volgende keer sneller schoonmaken dat potje, jah, arm kind :P
pi_104735718
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een kanjer!! Zo knap!
  woensdag 23 november 2011 @ 21:07:10 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104735769
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Op de bank met een dvd'tje doen we idd, DJMO. :) Nils kookt dan en wij chillen even. Slapen doet ze dan niet helaas. Eerder eten zou ik graag willen, maar is niet haalbaar. We zijn pas om kwart over zes 's avonds thuis. Het lukt me dan ook op zn vroegst om r rond kwart voor acht pas in bed te hebben. Ook te laat, vind ik.
En als je dan wat voor haar invriest wat jenopmwerkdagen kan oppiepen? Ik kookte altijd wat extra en vroor dat in voor gastouderdagen. Werkte als een tierelier. Niet zo gezellig, want zag kiendjemmaar kort, maar voor betreffende kiendje wel fijn plat te kunnen met een volle maag. En met een volle maag knapte het humeur vaak ook wel op.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104735887
Ja, ongelukjes horen er inderdaad bij, dus dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik denk dat ik haar nog eventjes de keus zal geven tussen luier en onderbroekje, maar binnenkort in principe alleen een broekje aan ga bieden. Als ze dan anders wil, kan ze dat zelf wel vragen :)

In bed hou ik het op een luier tot ze er zelf over begint. Ik moet er niet aan denken om 's nachts een bed te gaan verschonen enzo :@ Ow en ik moet nog een zeiltje halen, dat ligt nu nog niet in haar bed en dat lijkt me toch wel handig.
pi_104735902
Sserpente,
oh ja, wat ik hier wel doe is iets geven in de auto op de terugweg: wat te drinken, paprika, fruit oid... dan hield ie t net tot t avondeten uit... en anders idd ms eerder eten voor t kiendje O+
(buuf zeggen ze dat ook bij jullie, kiendjes? hier ook :P , of poete, maar das n ander verhaal)

Miss,
ik heb nooit zeiltjes in bed gehad, luier aangehouden tot ie paar dagen droog was.. ms mazzel.. maar zon zeiltje lijkt me zo zweterig?
en idd gewoon broekjes aanbieden en samen trots zijn hoe groot ze al is O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')