Samequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook vaak gemaakt .. zoals BJ Penn kiezen ipv Diaz, terwijl ik wist dat Diaz die ging winnen..toch BJ kiezen..
Ik geef Shogun betere kansen dan BJ in zijn Diaz fightquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Daarom zal ik wel Wandy en Shogun kiezen
Happy New Year!quote:
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:07 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik de commentaren hier lees, ben ik denk ik enige die Cung Le ook een odd chance geeft mocht hij ooit tegen de andere Silva staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef kevin_ het volgende:
Strikeforce Challengers 20Ja zij is echt kankerziek. En ik zou haar mij laten trianglen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
verschil van 1, we staan hierna gelijk, of je staat 2 voorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ga weg zo dus maak nu mn picks maar.
Shogun
Wanderlei
Bonnar
Faber
Story
Zijn voor mij alle 5 coinflips dus zou prima 0/5 kunnen gaan hier.
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.
loose=bye bye UFCquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.
Ik geef de mensen gelijk als ze zeggen dat Silva hoogstwaarschijnlijk wel zal winnen, maar Le heeft een hele bizarre standup- game.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
Andy sloopt Le joh, die heeft echt geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |