Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschatquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad maar het zou me niet verbazen als het zelfde gebeurd.. rocked door een punch en vervolgens submit worden.
Sowieso fight of the night!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschat
Denk je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschat
Dat dacht ik ook meteen toen ik dit nieuwsbericht zagquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk je?Ik denk dat het zo weer gebeurd.
Kverander mijn pick naar Cung Le by TKO! Sorry Wandyquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Middleweight bout: Wanderlei Silva] vs. Cung Le by TKO! The return of the Axe murderer!
Ik wilde ze net gaan posten maar ik begin opeens te twijfelen over de main eventquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:02 schreef roepdeman het volgende:
Ik post mijn voorspellingen vandaag of morgen ergens. Ik ben er nog helemaal niet over uit! Mooi eventmaar moeilijk om te voorspellen.
Oke, counter..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Cung Le is n hungry sonfabitch, Wandy zal desperate vechten omdat hij niet meer wil verliezen.
Hunger > Emotions = Win
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef n00cL30n het volgende:
mijn picks dit weekend:
[ afbeelding ]
Henderson kon Shields niet KO slaan, maar Ellenberger deed het wel evenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?
Precies, Kampmann tapte Shields zelfs bijna. Maar hij zal wel weer genaaid worden door de judges. Imo heeft ie van Shields gewonnen, en de Sanchez decision is 1 van de slechtste van 't jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Henderson kon Shields niet KO slaan, maar Ellenberger deed het wel even
Al zie ik het Story ook niet doen, hoor. Eerder andersom, maar ik denk dat Story een decision wint.
Eens, Shields verloor die partij gewoon en tegen Sanchez werd hij weer genaaid.. die had hij ook kunnen pakken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, Kampmann tapte Shields zelfs bijna. Maar hij zal wel weer genaaid worden door de judges. Imo heeft ie van Shields gewonnen, en de Sanchez decision is 1 van de slechtste van 't jaar.
Jups. Hij gaat het gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?
Baczynski heeft meer subs dan TKOs, zou dus eigenlijk ook eerder zeggen sub dan TKO.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef Geo3kant het volgende:
En Baczynski de eerste die Brown KO'd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |