Gewoon lelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoofd vind ik meevallen maar die kont lijkt zo... opgeblazen
Smalle ruggetjesquote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zat ook te kijken van huuuhMaar 65D is het dus.
Ja die bedoel ik inderdaad! Had je wel Fernandes van kunnen maken. Maar jouw idee is toffer inderdaad
E dusquote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Smalle ruggetjesIk heb 70D-75C/D maar ik moet nieuwe bh's halen want mijn linkertiet begint er nogal uit te ploepen.
Ah dat heb ik oook!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Smalle ruggetjesIk heb 70D-75C/D maar ik moet nieuwe bh's halen want mijn linkertiet begint er nogal uit te ploepen.
Fuck, ik wil ook smoken. Heb alleen niets meer en aangezien het -23498309284 graden is wil ik niet naar buiten om het te gaan halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Phantomesse het volgende:
Het is hier te gezelligEchter moet ik zo weg want iets met sociaal leven en gamen en smoken met de boys
![]()
Ja mijn linkertietpec is ook groter dan de rechter. Hard knock life.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
He jullie hebben het nog enigszins makkelijk he. Ik heb nog groter, dat is één waar drama met bh's kopenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah dat heb ik oook!
Maar ik vind bh's kopen altijd kut. Die skere van H&M gaan na één keer wassen gelijk irritant zitten, en met die bh's van Hunkemöller steekt die beugel na een tijdje altijd door de bh heen waardoor dat ijzer in m'n huid prikt.
Ik moet eigenlijk gewoon goede bh's kopen maar die zijn altijd zo duur
Nu komt het, wat ik een jaar geleden ook had... Ik kán geen E hebben. Daar zien ze er echt te klein voor uitquote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja mijn linkertietpec is ook groter dan de rechter. Hard knock life.
Gaat ie lekker dWc?
Dat is nog erger inderdaad. 65D is ook niet chill, want ze hebben nooit 65.. alleen 65A ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He jullie hebben het nog enigszins makkelijk he. Ik heb nog groter, dat is één waar drama met bh's kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus krioro als je even wakker bent?
hehe succes girls!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nog erger inderdaad. 65D is ook niet chill, want ze hebben nooit 65.. alleen 65A ofzo.
Ik moet aan gaan komen
God damn, Chocolatebear zei 't al eens, maar die chicks en vaak ook de kerels zijn écht eensgezind hierquote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik wil ook smoken. Heb alleen niets meer en aangezien het -23498309284 graden is wil ik niet naar buiten om het te gaan halen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit mag wel in de op![]()
Dwc is klaar met pagga slaanDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus krioro als je even wakker bent?full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu komt het, wat ik een jaar geleden ook had... Ik kán geen E hebben. Daar zien ze er echt te klein voor uitIk geloofde eerst ook niet dat ik D had
Maar zonder bh lijken ze helemaal niet zo groot ofzo, dus ik snap er gen fuck van
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God damn, Chocolatebear zei 't al eens, maar die chicks en vaak ook de kerels zijn écht eensgezind hier.
Een goede vriendin van me heeft net nog een 4 gram-zak Blueberry voor me gehaald voor ¤23 bij Noon (voor de kenners). Dus ik ben straks aan de Blueberry Yum Yum.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God damn, Chocolatebear zei 't al eens, maar die chicks en vaak ook de kerels zijn écht eensgezind hier.
Een goede vriendin van me heeft net nog een 4 gram-zak Blueberry voor me gehaald voor ¤23 bij Noon (voor de kenners). Dus ik ben straks aan de Blueberry Yum Yum.
Is normaal. Iedereen met een beetje volume op zijn borstkas heeft dat geloof ik wel, net als dat je neusgate ook niet hetelfde zijnquote:
Lobi terug man, lobiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil even mijn virtuele lobi uiten naar alle mensen in dit topic die SMAAK EN SWAG hebben. Fuck!
Ik ging vroeger met 2 of 3 spacematties deze voordeelzak halen daar, die klaarden wij gewoon in een paar uur diezelfde avond, inclusief drankquote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zat vroeger op school in de buurt van Noon.
Idd, niks is helemaal symmetrisch. Imperfectie = perfectie jwt.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is normaal. Iedereen met een beetje volume op zijn borstkas heeft dat geloof ik wel, net als dat je neusgate ook niet hetelfde zijnNet als mijn linkertet, is mijn linker eusgat iets groter
Co-sign!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil even mijn virtuele lobi uiten naar alle mensen in dit topic die SMAAK EN SWAG hebben. Fuck!
Schattig wijfquote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
Zo, haar verdegelijkthet hing de hele tijd zo in de weg te hangen.
[ afbeelding ]
Kijk mij schattig zijn aaaaaaa schattiggggggnee.
Nu kisten aan, wapens laden, pijltjes vullen met instant slaapspul, strepen op mijn wangen zetten en mij wagen in een wereld vol testosteron.
Fijne avond! Kus herenen voor de dames... ghehehe... dat is geheim
Aaaaaawww koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kisten aan, wapens laden, pijltjes vullen met instant slaapspul, strepen op mijn wangen zetten en mij wagen in een wereld vol testosteron.
Het enige wat ik wel jammer vind, ik mis die ziekelijke lachkicks en de oprechte interesse in elk individu dat rondliep beneden, gezien vanaf de top van het Museumpleinquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Herkenbaar maaang, mooie tijden waren dat. Matties maakten kaulogrote tulpen, dit dat.
Ik zag je pic en dacht al "cutie face", meteen daarna zie ik die disclaimerquote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Geen leuke stewardessen in de buurt?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is deze, iedereen gaat chillen. Wie gaat mij dan entertainen terwijl ik werk?
Net een paar mooie Scandinavischequote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen leuke stewardessen in de buurt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef aight1 het volgende:
Morgen fysio voor 't eerst, geen zin in. Kut knie.
Jaquote:
Lekker jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jatijdens sporten dik last van m'n knie, kan nauwelijks meer rennen dan, en is nu al 4 maanden zo.. maar de dokter kon niks vinden, heerlijk.
Sterkte en beterschap schatquote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef aight1 het volgende:
Morgen fysio voor 't eerst, geen zin in. Kut knie.
Hardlopen en voetbal.. Pff ik hoop toch echt dat ze bij mij gewoon iets weten waardoor het over gaat, want ik haaat ditquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker ja. Wat voor sport doe je?
Ik zit om de paar maanden bij de fysio voor m'n knie. Zwakke plek
Terug van weggeweestquote:
Scandinavische chicks vind ik over het algemeen niet zoquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een paar mooie Scandinavische
Goedzo!quote:
Je bent niet van het blonde haar?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Scandinavische chicks vind ik over het algemeen niet zo
Niet echt nee. Al zijn er wel uitzonderingen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent niet van het blonde haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Op een gegeven moment kreeg ik een leven maar uiteindelijk faalde ik best hardquote:Op donderdag 17 november 2011 01:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Terug van weggeweestDie o.us toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |