Allochtonen galore hier, geen stressquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef o.us het volgende:
Alsof het belediging is om voor Marokkaan gezien te worden. Kan met alle nationaliteiten gebeuren.
Ik snap het ook niet, denken dat ik soesie (ofzo) ben ofzoquote:
Oh nevermindquote:
Gheh! En jij bent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermindDacht dat je alleen doelde op dat halfbloed gedeelte.
Ja wat is dit, allemaal boitenlanders hier, isch niet normal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtonen galore hier, geen stress.
[..]
Ik snap het ook niet, denken dat ik soesie (ofzo) ben ofzo. Echt enkel en alleen door hele oude Marokkanen.
Een vriend van me (half Suri, half Indo) kwam bij mij thuis binnen en ik was toevallig naar Marokkaanse TV aan het kijken en je had hem moeten zien. Hij zag reclames die hier ook uitgezonden kunnen worden, hij zag een nieuwsuitzending en dergelijke. Zijn eerste opmerking was: "Waar zijn de eilandkapsels en hoofddoekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtonen galore hier, geen stress.
Roeh't kowed jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bien ook buutenlonder en ik habe nu strephe. (thnx abimocrous)
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I did it before and I'mma do it again.
Chocolatebear lijkt op deze kill, die zoon van Altijd prijs met Achmed![]()
:
Ik haat jou een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt zelf van niet natuurlijk.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat streepje kopiëren en plakken en brengen naar het aantal karakters waar jouw username uit bestaatquote:
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ <- KOPIEER DEZE LIJN MET RECHTERMUISKNOP KOPIEREN SCHEREN NAAR PROFIEL EN DAN IN ONDERTITEL ZETTEN WACHTWOORD INTYPEN DAN OP OKE DRUKKEN.quote:
Nee, saka sakaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Scheermes nodig?
[..]
Praat is Hollands.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Een vriend van me (half Suri, half Indo) kwam bij mij thuis binnen en ik was toevallig naar Marokkaanse TV aan het kijken en je had hem moeten zien. Hij zag reclames die hier ook uitgezonden kunnen worden, hij zag een nieuwsuitzending en dergelijke. Zijn eerste opmerking was: "Waar zijn de eilandkapsels en hoofddoeken?"
![]()
![]()
Niet om je te nakken ouwe, ik vind het serieus qua hoofdquote:
Ik lijk gewoon totaal niet op hem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Cool story, bro.
[..]
Niet om je te nakken ouwe, ik vind het serieus qua hoofd. Niets mis met die kerel verder ook hoor
.
Lekker effectief brah, ik ga ook zo even die STRONGLIFTS doen jwz. Succes macrous.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef o.us het volgende:
Ik zie jullie in het volgende topic weer. Ben naar de sportschool en waarschijnlijk wat zuipen. Rustig.
Eej je hebt je ondetitel verpamperd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
Hij lijkt er niet op, in de aller verste verte nietVoor zover ik heb kunnen zien tot nu toe..
Chocobeer is vele malen'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |