Emigreren kan altijdquote:
Ik vind ze ook leukquote:Op donderdag 17 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Komisch duo hoor, die Sytze en Tim
Te gek idee hè?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Voor een compilatiefilmpje van dit seizoen ben ik opzoek naar de leukste fragmenten van Topchef dit seizoen, dus leuke uitspraken, falende kok's, fikkende pannen en alle andere fragmenten die volgens jou in de compilatie horen.
Weet je een fragment pm mij de aflevering + het tijdstip waar het fragment zit en ik gebruik het voor de compilatie.
Alvast bedankt.
Zou iemand van jullie dit bericht vanavond een aantal keer willen spammen zodat iedereen ervan weet ? Hoe meer mensen er mee zoeken des te leuker/uitgebreider is de compilatie.
"Sytze & Tim, ook voor feesten en partijen!"quote:Op donderdag 17 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Komisch duo hoor, die Sytze en Tim
OH LALALAquote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Sytze & Tim, ook voor feesten en partijen!"
Ik zou ze boekenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Sytze & Tim, ook voor feesten en partijen!"
In slaap gevallen? Vroeg aan de drank begonnen vandaag?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Eerste kwartier gemist doordat ik in slaap was gevallen, was het wat?
Ja het was echt epischquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Het was pure awesomeheidquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
welke app?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |