SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Dit dus.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan verkeerd eetadvies. "iets meer te eten en vooral eieren." Jou kennende neem je dan genoegen met een liter melk per dag en 3 boterhammen met kaas omdat het ''ietsje meer'' is dan wat je normaal gesproken eet, namelijk twee boterhammen per dag.
Tel je calorieën en lees wat door op dutchbodybuilding.com.
Ik wil erop wedden dat je poeder voor eiwitshakes hebt gekocht, gaat inderdaad geen fluit helpen zonder goed basisdieet en een krachttrainingschema.
En als je veel eiwitten eet, zul je die eiwitten iets nodigs moeten laten doen. Trainen dus. Anders wordt het alsnog vet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je spiermassa gaat opbouwen, heb je daar eiwitten voor nodig. Daarom veel eiwitten eten. En spiermassa opbouwen doe je door middel van kracht training.
Als je maar ongezond en vet genoeg eet, ga je vanzelf vadsiger worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zonder regelmaat in je leven gaat aankomen sowieso niet lukken.
uik heb geen zin om training te doen.quote:
Als je jezelf er niet toe kan zetten op vaste tijden te gaan eten en daarom maar dagen overslaat, wordt het helemaal niets.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je maar ongezond en vet genoeg eet, ga je vanzelf vadsiger worden.
Dan houdt het gewoon op en gaat het nooit iets worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uik heb geen zin om training te doen.
6 jaar terug op de middelbare school had ik nog wel een goede conditie enzo, iets beter dan de gemiddelde klasgenoot en kon ik wel goed meekomen met van alles zoals hardlopen en springen , maar niet basketbal en voetbal want dat is taktiek en moteriek.
maar ik heb nu ook helemaal geen conditie meer, iedereen fiets me voorbij als ik nu ergens heenfiets, terwijl ik me vroeger moest inhouden om niet te "asociaal" snel te fietsen in stad.
sporten en training is ook helemaal niet meer leuk, omdat ik na 3 bewegingen al moe ben
ja daarom heb ik ook geen eiwit shake.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je spiermassa gaat opbouwen, heb je daar eiwitten voor nodig. Daarom veel eiwitten eten. En spiermassa opbouwen doe je door middel van kracht training.
Dagen overslaan moet je sowieso niet doen. Of je nu wilt afvallen, gespierder wilt worden of kilogrammen wilt winnen, een fatsoenlijk eetpatroon zul je er altijd op na moeten houden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je jezelf er niet toe kan zetten op vaste tijden te gaan eten en daarom maar dagen overslaat, wordt het helemaal niets.
En dan denk jij spieren te krijgen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja daarom heb ik ook geen eiwit shake.
maar ook een koolhydraten shake.
en ik ga er veel chocolade,patat , en vettig spul voor de rest bij eten zoals ik altijd al probeer.
nee ik wil gewoon breder worden, en groter.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan denk jij spieren te krijgen?
richard is van iel en mager naarquote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan denk jij spieren te krijgen?
Richard traint dan ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is van iel en mager naar
[ afbeelding ]
Ga je hem ook nog verven, Tijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij al begonnen met je hanekam te laten groeien?
Is dat Richard geworden?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat moet wel goedkomen, mijn armen zijn twee keer zo dun.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1, bij mij misschien wel 3 keerquote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat moet wel goedkomen, mijn armen zijn twee keer zo dun.
Nou die van jou zullen echt niet dunner zijn dan die van mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1, bij mij misschien wel 3 keer
Net alsof jouw armen zo mager zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1, bij mij misschien wel 3 keer
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij al begonnen met je hanekam te laten groeien?
nee dat is te veel van het goeiequote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je hem ook nog verven, Tijn?
neequote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jouw armen zo mager zijn
Zolang je niet alles knalgeel maakt is het goedquote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het best vet vinden nog eens mijn haar te verven. Ik heb alleen geen lef
Verf het rood.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen doen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rood of aan de voorkant iets met groen of blauw, ik weet het niet eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rood of aan de voorkant iets met groen of blauw, ik weet het niet eigenlijk.
Ook geen idee of het mij zou staan.
Goed adviesquote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]gewoon vragen aan de kapper/kapster
Ik ga het eerst laten groeien en dan in de zomervakantie wat aan mijn kapsel doen.quote:
Bij mij in college zag ik opeens ook een lekkere roodharigequote:
dreads en kleur? Kan dat?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het eerst laten groeien en dan in de zomervakantie wat aan mijn kapsel doen.
Als ik dan toch dreads laat zetten kan ik er net zo goed een kleur bij doen.
Daarom ga ik het vanaf nu laten groeienquote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kan alles wat je wilt met lang haar. Vroeger ook lang haar gehad
Dat is waar ja. Wat voor kleur zou ik mijn haar dan doen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt er wel gekleurde dreads tussen laten zetten.
Sowieso rood. Of heel misschien groen, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Wat voor kleur zou ik mijn haar dan doen?
hahaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso rood. Of heel misschien groen, zou ook kunnen.
Rood haarquote:
eigenlijk welquote:
Paars is ook wel leuk trouwensquote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vinden blijkbaar nogal veel mensen hier.
Ik niet. Over het algemeen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze manquote:
Klopt ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paars is ook wel leuk trouwens
Nee alleen ik hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mjah bij mij heeft het een reden. Het meisje waar ik voor het de allereerste keer mee zoende had rood haar. Had ook nog maar anderhalf jaar stiekem een crush op haar, dus mén zat ik ff op de grote roze wolk toenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eigenlijk welhaha maar ik durf niet
Daarom samen doen. Gaan we samen ons haar laten vervenquote:
Mijn ouders worden sowieso kwaad als ze terugkomen van vakantiequote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom samen doen. Gaan we samen ons haar laten vervenWie wil helpen?
Ik neem wel thee mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar thee, er staat heel vaak een houdbaarheidsdatum op.
en dan in burgerlijk nederland is het taboe om dingen te serveren waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is.
dus dan moet ik elke keer nieuwe thee kopen. niemand komt thee bij mij drinken op korte termijn, dus kan ik het beter uitstellen. anders moet ik straks 2 X thee kopen.
Veel plezier met je suikerziekte.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja daarom heb ik ook geen eiwit shake.
maar ook een koolhydraten shake.
en ik ga er veel chocolade,patat , en vettig spul voor de rest bij eten zoals ik altijd al probeer.
oh dus ik kan eronder uit als ik hem niet eerlijk beantwoord?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik neem wel thee mee.
Maar dan moet je mijn vraag in Dm eerlijk beantwoorden.
Iets met geen tv enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Niemand die ff MTV aanzet om die meid te bekijken?
Stom.quote:
mijn ouders zullen het niet erg vinden hahaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders worden sowieso kwaad als ze terugkomen van vakantie
Maar boeiend
Mijn keuze.
Nee iemand die haar kan verven enzoquote:
Het ging over dreads laten zetten en mijn haar kleurenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Btw Loka: waarom worden je ouders boos op je? Je hebt het huis ehm... heringericht?
Ah!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging over dreads laten zetten en mijn haar kleuren
Ben jij dat Wicca?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lees net een artikel over Wicca, en kwam tegen:
Ever mind the rule of three,
three times what thou gives returns to thee,
This lesson well, to must learn,
Thou only gets what thou dost earn.
Net wat voor mij, ik ben ook dol op het getal drie.
Het spreekt me best wel aan, moet ik zeggen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dus ik kan eronder uit als ik hem niet eerlijk beantwoord?
Tegen die maatschappij zet ik mij ook zo veel mogelijk af.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het spreekt me best wel aan, moet ik zeggen.
Het is voornamelijk een beweging die zich afzet tegen de hedendaagse manier van leven, en de consumptiemaatschappij.
Ga je nu pas je puberteit in?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het spreekt me best wel aan, moet ik zeggen.
Het is voornamelijk een beweging die zich afzet tegen de hedendaagse manier van leven, en de consumptiemaatschappij.
Nee hoor. Vroeger was ik veel erger.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je nu pas je puberteit in?
oh ik ga nog steeds niet.quote:
aanmelden op het hbo een optie?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik ga nog steeds niet.
antidepresiva doet wel wat. ben bezig om maximale dosis in te nemen maar dat duurt nog even voor vol effect.
Hij is niet te dom hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
aanmelden op het hbo een optie?
nee hbo is kut.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
aanmelden op het hbo een optie?
De maatschappij zoals die nu is werkt gewoon niet. Helaas is de mensheid te dom omdat te beseffen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Vroeger was ik veel erger.
Kan je dat statement meer expliciet maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De maatschappij zoals die nu is werkt gewoon niet. Helaas is de mensheid te dom omdat te beseffen.
Vroeger wilde ik kluizenaar worden of in een commune gaan wonenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De maatschappij zoals die nu is werkt gewoon niet. Helaas is de mensheid te dom omdat te beseffen.
Ik hoop niet dat je bedoeld dat mensen die op het HBO zitten dom zijn. Want ben ik dan met MBO dan wel nietquote:
hij is niet te dom voor de uni, hij gaat er gewoon niet heen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bedoeld dat mensen die op het HBO zitten dom zijn. Want ben ik dan met MBO dan wel nietzwakzinnig?
En dat ie daarom maar beter even snel een cursus aan het hbo kan doen...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hij is niet te dom voor de uni, hij gaat er gewoon niet heen.
Dat was meer het punt.
Ja hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je dat statement meer expliciet maken?
Doe informatica, je kan al die opdrachten gewoon thuis maken, heb ik vorig jaar gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hbo is kut.
het probleem is heengaan. ik wil niet heengaan, en ik wil ook niet leren, en ik wil er niets voor hoeven doen.
Samen een commune oprichten?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik kluizenaar worden of in een commune gaan wonen
Just checkingquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hij is niet te dom voor de uni, hij gaat er gewoon niet heen.
Dat was meer het punt.
Ik snap het al.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hbo is kut.
het probleem is heengaan. ik wil niet heengaan, en ik wil ook niet leren, en ik wil er niets voor hoeven doen.
Eerst over een paar weken maar kijken of je me wel aardig vindt danquote:
Het was geen bash hoor. Alleen zou het voor hem niet uitmaken of hij uni of hbo zou doen, als je niet gaat haal je het niet.quote:[..]
Just checking
that's the spirit. Ik heb ook van die dagen. Gelukkig wil ik het nog wel eens compenseren....quote:Op woensdag 16 november 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het al.![]()
Blijf lekker op je luie reet zitten joh, kan jou het schelen.
Ja van die dagen...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
that's the spirit. Ik heb ook van die dagen. Gelukkig wil ik het nog wel eens compenseren....
Het lijkt me vet gezellig, een soort eeuwig studentenhuis met allemaal gelijkgestemden die allemaal van elkaar houden enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
Een commune lijkt me serieus wel leuk
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me vet gezellig, een soort eeuwig studentenhuis met allemaal gelijkgestemden die allemaal van elkaar houden enzo
Maar dat is vast te idealistisch
En hete stomende seks hebben zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me vet gezellig, een soort eeuwig studentenhuis met allemaal gelijkgestemden die allemaal van elkaar houden enzo
Sherlock hier. Maar het kan niet veranderen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ja. Als ik geen vrouw kan vinden, best een optie.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie had het daar nu weer overquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
En hete stomende seks hebben zeker?
inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst over een paar weken maar kijken of je me wel aardig vindt dan
Gelukkig helaas wordt er te vaak denigrerend gedaan over lager opgeleiden. Ik snap wat je bedoelde verderquote:[..]
Het was geen bash hoor. Alleen zou het voor hem niet uitmaken of hij uni of hbo zou doen, als je niet gaat haal je het niet.
Ik dacht dat het aan mijn verknipte geest lag, maar ik ben blijkbaar toch niet alleenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
En hete stomende seks hebben zeker?
Vond ik wel bij je passen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie had het daar nu weer over
Gewoon een groep met allemaal van die hippie-achtige mensen die van de natuur houden en in het weiland naar de zon willen kijken
Iets behalen voelt velen malen beter als je er moeite voor hebt moeten doen. Dan heeft het meer waarde.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hbo is kut.
Je bent hippie of je bent het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en we zijn de hele dag stoned.
Wat voel jij me toch perfect aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent hippie of je bent het niet.
Omdat er te weinig vrouwen rondlopen I guessquote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
Maar waarom werkt de mensheid niet? Dat heb ik even gemist.
En het heet uitdagingquote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iets behalen voelt velen malen beter als je er moeite voor hebt moeten doen. Dan heeft het meer waarde.
Er zijn meer vrouwen dan mannen, ongeldig argument dus.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat er te weinig vrouwen rondlopen I guess
Ik zie ze dagelijks.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat er te weinig vrouwen rondlopen I guess
Wat is dan precies ons probleem eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn meer vrouwen dan mannen, ongeldig argument dus.
Waarom geen seks?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen jullie niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is dan precies ons probleem eigenlijk?
Dat al die extra vrouwen, van die oude takkenwijven van 80 zijn, die maar weigeren om dood te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik probeer niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No shitquote:
ook naar schapen en lammetjes?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie had het daar nu weer over
Gewoon een groep met allemaal van die hippie-achtige mensen die van de natuur houden en in het weiland naar de zon willen kijken
die zijn gevaarlijk. zijn dat geen wilde schapen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook de natuur.
Schapen kijken op de heide
vrij liefdequote:
Nee hoor, ze zijn vrij vreedzaam. Je moet alleen niet gemeen tegen ze doen, dan laten ze je met rust.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk. zijn dat geen wilde schapen?
Sinds wanneer zijn schapen gevaarlijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk. zijn dat geen wilde schapen?
Nja op een ouwe fiets moet je het leren, maar een versleten exemplaar gaat wel ver hequote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat al die extra vrouwen, van die oude takkenwijven van 80 zijn, die maar weigeren om dood te gaan.
Geen ideequote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vrij liefdewaar kan ik tekenen?
En een relatie met een milf wil ik al helemaal niet meer. Hooguit als scharrel of zo, dan overweeg ik 'tquote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja op een ouwe fiets moet je het leren, maar een versleten exemplaar gaat wel ver he
Klein beginnenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb nu maar liefde voor één persoon
je kan bij de occupy beweging gaan.... volgensmij doen hun de hele dag zoiets namelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
alles wat verwildert is is gevaarlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn schapen gevaarlijk?
Ik zag ze in het nieuws, het leek me best gezellig, die tentenkampen van ze, alleen zo midden in de stad.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan bij de occupy beweging gaan.... volgensmij doen hun de hele dag zoiets namelijk
http://www.soggen.nl/?p=1668quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze in het nieuws, het leek me best gezellig, die tentenkampen van ze, alleen zo midden in de stad.
Als dan ook nog met meerdere mannen naar bed zou gaan, zou ik je toch wel slet willen noemen. Als dat niet zo is, niks aan de hand. De perceptie van mrk is een beetje apart en hij maakt het zichzelf uiteindelijk ook onmogelijk in een web van leugens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Okay, sorry he, het is vast al uitgebreid besproken. Maar ik zat nog in het oude topic.
En whatdefuck date je met meisjes als je al een wantrouwende vriendin hebt?
Godverdomme.En dan zeker weer zielig doen als ze boos is, want ja, je houd zoveel van haar. Doe toch normaal man.
En dan noemen mensen mij een slet.Ik zie meerdere mannen maar ga dan ook geen relatie aan. Als ik dat zou doen zou ik er ook echt voor gaan. Niet zo'n laf geval.
Als ze nu in een weiland hadden gestaan had het er een stuk leuker uitgezien.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.soggen.nl/?p=1668
mweh
Dan gaan de koeien wel pissen...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze nu in een weiland hadden gestaan had het er een stuk leuker uitgezien.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan gaan de koeien wel pissen...
Schapen duwen hooguit een beetje. Ze bijten niet, schoppen niet, wat dan ook. Hooguit een bok die je als bedreiging ziet (opzich al een unicum) zou je pijn kunnen doen met z'n hoorns, áls ie die nog heeft. Maar over het algemeen zijn skapies liev. Take it from a boer uut de Achterhoekquote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles wat verwildert is is gevaarlijk
netals verwilderde katten en poezen, volgens wikipedia kunnen leeuwen mensen vermoorden
Zijn wel beesten die je kleding opvreten en je per ongeluk bijten....quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schapen duwen hooguit een beetje. Ze bijten niet, schoppen niet, wat dan ook. Hooguit een bok die je als bedreiging ziet (opzich al een unicum) zou je pijn kunnen doen met z'n hoorns, áls ie die nog heeft. Maar over het algemeen zijn skapies liev. Take it from a boer uut de Achterhoek
Hier nog een boer uit de achterhoek en een skoap kan wal biet'n.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schapen duwen hooguit een beetje. Ze bijten niet, schoppen niet, wat dan ook. Hooguit een bok die je als bedreiging ziet (opzich al een unicum) zou je pijn kunnen doen met z'n hoorns, áls ie die nog heeft. Maar over het algemeen zijn skapies liev. Take it from a boer uut de Achterhoek
Jij bent echt negatief over beesten zegquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn wel beesten die je kleding opvreten en je per ongeluk bijten....
Nouja, zolang hij ze niet zoent of neukt, is het geen vreemdgaan, en is het overdreven als ze er boos over wordt. Ze mag het best afkeuren.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Okay, sorry he, het is vast al uitgebreid besproken. Maar ik zat nog in het oude topic.
Godverdomme.En dan zeker weer zielig doen als ze boos is, want ja, je houd zoveel van haar. Doe toch normaal man.
En dan noemen mensen mij een slet.Ik zie meerdere mannen maar ga dan ook geen relatie aan. Als ik dat zou doen zou ik er ook echt voor gaan. Niet zo'n laf geval.
En hij mag het best vertellen als hij geen bijbedoelingen heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, zolang hij ze niet zoent of neukt, is het geen vreemdgaan, en is het overdreven als ze er boos over wordt. Ze mag het best afkeuren.
Dan zou je het al geen "daten" noemen. Daten hoor je gewoon niet te doen als je in een relatie zit.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, zolang hij ze niet zoent of neukt, is het geen vreemdgaan, en is het overdreven als ze er boos over wordt. Ze mag het best afkeuren.
Het is gewoon waar. Die beesten houden zoveel van je dat ze je het liefst helemaal op willen eten. Alleen hebben ze de pech dat hun gebit daar niet voor gemaakt isquote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent echt negatief over beesten zeg
stadsjochie die nog nooit een weiland heeft gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent echt negatief over beesten zeg
Ik vind ze wel liefquote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Die beesten houden zoveel van je dat ze je het liefst helemaal op willen eten. Alleen hebben ze de pech dat hun gebit daar niet voor gemaakt is
Nah, dat denk ik nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
stadsjochie die nog nooit een weiland heeft gezien
Beetje knabbelen ja, maar niet bijten zoals een valse hond dat doet. En je gaat toch niet in je goeie goed in een weiland liggen toch of welquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hier nog een boer uit de achterhoek en een skoap kan wal biet'n.
Ik mag hopen voor hem dat het niet kloptquote:
Lig je wel eens in een weiland?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor hem dat het niet klopt
tegenovergesteldequote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
stadsjochie die nog nooit een weiland heeft gezien
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lig je wel eens in een weiland?
Dude.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neelijkt mij wel lekker. goeie plaats om te fappen
Ik zag 2 jongens lopen met beide dezelfde uggs aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met sneakers, uggs kopen.
Ik ging een beetje dood van binnen.
ik vind het leuk om dingen wild en gevaarlijk te noemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of te neuken natuurlijk. Het is toch niet erg in het openbaar, niet spannend om te fappen daar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe je daar ook opeens opkomt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke schoenen heb jij?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
Uggs is ook gewoon een goede naam. Uggs.
dat vind ik altijd kut om te horen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of te neuken natuurlijk. Het is toch niet erg in het openbaar, niet spannend om te fappen daar.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Ik mag morgen nieuwe schoenen gaan kopen.
Qua schoenen ben ik net een wijf, in mijn hoofd gaat het van:
"Jeej nieuwe schoenen"
Dat zou ook een optie zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of te neuken natuurlijk. Het is toch niet erg in het openbaar, niet spannend om te fappen daar.
Het kan overal als ik wilquote:
Ik vandaag een man met crocs met sokken erin.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met sneakers, uggs kopen.
Ik ging een beetje dood van binnen.
Moet het gras wel 2 kontjes hoog zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet het gras wel 2 kontjes hoog zijn
Dat is dan wel baas.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vandaag een man met crocs met sokken erin.
nee weet nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef debeterebob het volgende:
MLiG heb je eigenlijk nog vorderingen gemaakt?
kijk dit jnou weer wel, het is gewoon kut om altijd maar te moeten horen dat als meisje je aan een vriendje willen, of seks willen hebben genoeg hebt om het al voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Dan heb je lefquote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
dat is normaal. toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.sneakers.nl/collection/227-la-cripta-dos.htmlquote:
Ik zou het doenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je lef
En wansmaak natuurlijk.
Mannen vallen ook niet voor mij neer hoor, ze rennen niet op me af als ik op straat loop en de enige praatjes tijdens het uitgaan zijn meestal "hoi, mag ik je vuur lenen".quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee weet niet
[..]
kijk dit jnou weer wel, het is gewoon kut om altijd maar te moeten horen dat als meisje je aan een vriendje willen, of seks willen hebben genoeg hebt om het al voor elkaar te krijgen.
ook met dat van mtv waar iemand naar verwees met plane jane enzo, die chick daarvan heeft in 5 minuten met meer jongens gepraat dan ik de laatste 10 jaar gratis met meisjes.,ja zeker wel
Hoe ben je eigenlijk aan je scharrels gekomen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen vallen ook niet voor mij neer hoor, ze rennen niet op me af als ik op straat loop en de enige praatjes tijdens het uitgaan zijn meestal "hoi, mag ik je vuur lenen".
Ging jij niet stoppen met roken?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen vallen ook niet voor mij neer hoor, ze rennen niet op me af als ik op straat loop en de enige praatjes tijdens het uitgaan zijn meestal "hoi, mag ik je vuur lenen".
Nou, d'r fietsen wel eens mensen langs enzoquote:
Zoals iedereen misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan je scharrels gekomen?
Internet vooral.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
graag gedaan. grgrquote:Op woensdag 16 november 2011 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ok! Zo dus.
bedankt voor je antwoord
Bij een scharrelboer natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat eis je?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Via het internet lukt niet zo makkelijk aangezien ik misschien een tikkie te veeleisend ben.
Ik ga ook niet op elke PM in die ik krijg hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Via het internet lukt niet zo makkelijk aangezien ik misschien een tikkie te veeleisend ben.
Dat doe je ook niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nooit gedacht dat ik Myr in verlegenheid zou kunnen brengen
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Nog iets spannends gebeurd hier? Hebben we nog foto's gezien?
Niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op elke PM in die ik krijg hoor.Maar ik doe ook best lang met mijn scharrels.
Jammer jammer jammer.quote:
Mannelijk aanbod is ook een tikkie groter dan het vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op elke PM in die ik krijg hoor.Maar ik doe ook best lang met mijn scharrels.
Ik nog wel bij de Aldiquote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer.
Ik moet zeggen, mijn knipbeurt heeft gewerkt! Ik ben al 2 dagen niet met mevrouw aangesproken.
Hihi, op de foto zag je er mega schattig uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nog wel bij de Aldi
Best treurig dat mensen een 18-jarige met babyface mevrouw noemen
Pics.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, gister in de kroeg trouwens weer aangerand door de gay barkeep.
Hij was best leuk trouwens.
Niet eens zoveel fatsoenlijk uiterlijk, leuk karakter, van mijn leeftijd.quote:
Had je beter 4 weken kunnen werken en de game kopenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Mijn god na 4 weken is het me gelukt een game te kraken.
Ik maak nooit foto´s. Ook niet in een kroeg.quote:
Jammerquote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens zoveel fatsoenlijk uiterlijk, leuk karakter, van mijn leeftijd.
Dat is er wel, alleen bezet.
Erger is op je 25ste nog je id moeten laten zien als je bier gaat kopenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nog wel bij de Aldi
Best treurig dat mensen een 18-jarige met babyface mevrouw noemen
Ik hoefde dat nooit met die baardgroei van mequote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger is op je 25ste nog je id moeten laten zien als je bier gaat kopen
Nu nog een wijf scoren.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Mijn god na 4 weken is het me gelukt een game te kraken.
Pics van je baard.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoefde dat nooit met die baardgroei van me
Die heb ik dus bijna nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoefde dat nooit met die baardgroei van me
Oh, ik ook. Hoewel, als ik Loka moet geloven toch nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik dus bijna nietik zou nog door kunnen gaan voor iemand van 18
Ohai.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens zoveel fatsoenlijk uiterlijk, leuk karakter, van mijn leeftijd.
Dat is er wel, alleen bezet.
De fout was, ik moest de game NIET installeren.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je beter 4 weken kunnen werken en de game kopen
Handig, een game die je niet moet installerenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De fout was, ik moest de game NIET installeren.
EN IK HEB DIE TYFUS JUIST 4 KEER GEINSTALLEERD
Oh hallo meisje je voelde je aangesproken?quote:
Natuurlijk. Logisch toch? Niet dan? Je vind me stom he?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hallo meisje je voelde je aangesproken?
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. Logisch toch? Niet dan? Je vind me stom he?
Nee hoorquote:
Ik heb een keer een haatkaart gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
De enige keren dat ik iets leuks kreeg was het bij Valentijn van mensen die me probeerden te fucken...
Geen bier meer drinken dan he....quote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger is op je 25ste nog je id moeten laten zien als je bier gaat kopen
Serieus? Dat vind ik altijd sneu.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
De enige keren dat ik iets leuks kreeg was het bij Valentijn van mensen die me probeerden te fucken...
Hint begrepen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik altijd sneu.
Maar ik heb nog nooit iets voor valentijn gehad.
wil je toch ook helemaal niet, commercieel gezeik. Waarom precies op een vaste datum laten zien dat je iemand leuk vind of speciaal vind?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
Ik 2xquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik altijd sneu.
Amen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je toch ook helemaal niet, commercieel gezeik. Waarom precies op een vaste datum laten zien dat je iemand leuk vind of speciaal vind?
als ik een relatie heb merkt ze dat elke dag.
En me beste vriendinnen ( zijn er 2 ) die altijd voor me klaar staan neem ik zo nu en dan mee uit eten. Heb ik helemaal geen speciale dag voor nodig!
Ja, ik schreeuw ook altijd enorm hard dat het commercieel gezeik is. En mannen nemen me wel uit en geven me wel spontaan dingen. Maar toch zou het op valentijn voor een keertje wel tof zijn. Ik zou er wel voor smelten als een man dat zou doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je toch ook helemaal niet, commercieel gezeik. Waarom precies op een vaste datum laten zien dat je iemand leuk vind of speciaal vind?
En me beste vriendinnen ( zijn er 2 ) die altijd voor me klaar staan neem ik zo nu en dan mee uit eten. Heb ik helemaal geen speciale dag voor nodig!
Ben geen god hoorquote:
Ze denkt dat ik haar stom vind.quote:
Meen je dat nou? Nou ik echt niet. Zal eerder teleurgesteld zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik schreeuw ook altijd enorm hard dat het commercieel gezeik is. En mannen nemen me wel uit en geven me wel spontaan dingen. Maar toch zou het op valentijn voor een keertje wel tof zijn. Ik zou er wel voor smelten als een man dat zou doen.
Waren alle meisje maar zo duidelijk als jij.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik schreeuw ook altijd enorm hard dat het commercieel gezeik is. En mannen nemen me wel uit en geven me wel spontaan dingen. Maar toch zou het op valentijn voor een keertje wel tof zijn. Ik zou er wel voor smelten als een man dat zou doen.
Traditie. En omdat het leuk is.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet leuk? Dat is juist saai. Het elkaar leren kennen is het leukste. Als ik iemand door heb is de lol er af.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren alle meisje maar zo duidelijk als jij.
Precies, anders kun je dingen als trouwen of een verjaardag of sinterklaas ook wel afschaffen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Traditie. En omdat het leuk is.
schaapjes gedrag.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Traditie. En omdat het leuk is.
Heb ik ook nooit gezegd.quote:
Ja, ja en hello noquote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies, anders kun je dingen als trouwen of een verjaardag of sinterklaas ook wel afschaffen.
je zegt amen tegen mij. amen zeg je tegen god en dat ben ik nietquote:
Hier hetzelfde...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg geen amen tegen iemand die niet bestaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt amen tegen mij. amen zeg je tegen god en dat ben ik niet
Zoek de betekenis van amen op.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt amen tegen mij. amen zeg je tegen god en dat ben ik niet
trouwen is een speciale dag in je leven die je zelf geprikt hebt qua datum, verjaardag is een speciale dag omdat toen je leven begonnen is.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies, anders kun je dingen als trouwen of een verjaardag of sinterklaas ook wel afschaffen.
Dan is dat maar zo. Dat iets commercieel is of schaapjes gedrag betekent niet dat het niet leuk kan zijn.quote:
ik heb een keer een liefdesbrief ontvangen rond me 15deik ik dacht ergens in oktober 2002, maar misschien op valentijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ken iemand die dat ook wil, maar is zelf zo voorspelbaar als een saaie zak stront. Wat heb jij te bieden dat je zo'n verrassend exemplaar verdient?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef ook_gek het volgende:
dat is toch helemaal niet leuk? Dat is juist saai. Het elkaar leren kennen is het leukste. Als ik iemand door heb is de lol er af.
Ik wil een vriedin die mij keer op keer kan verbazen op wat voor manier dan ook.
Ga je me nou een kaartje sturen op valentijnsdag?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren alle meisje maar zo duidelijk als jij.
Het elkaar leren kennen vind ik juist het vreselijkst. 't liefst ken ik iemand meteen helemaal zodat ik weet hoe ik me naar die persoon moet gedragen. Anders gok ik maar wat!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet leuk? Dat is juist saai. Het elkaar leren kennen is het leukste. Als ik iemand door heb is de lol er af.
Ik wil een vriedin die mij keer op keer kan verbazen op wat voor manier dan ook.
Nee joh ik ga je geen kaartje sturen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je me nou een kaartje sturen op valentijnsdag?]
Nee maar serieus, als ik eenmaal in een relatie zit, zou het voor mij niet elk jaar iets moeten gebeuren. Maar als je nog een beetje pril aan het daten bent of nog helemaal niet zelfs, is het gewoon een tof gebaar.
Je hebt nog even bedenktijdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
Nee joh ik ga je geen kaartje sturen.
Of toch wel...
Daar hebben we het vanmiddag al over gehad, maar volgens mij was je er toen niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat ook wil, maar is zelf zo voorspelbaar als een saaie zak stront. Wat heb jij te bieden dat je zo'n verrassend exemplaar verdient?
Het valt me vaak op dat mensen eisen stellen en zelf echt geen drol te bieden hebben. Huur dat gewoon een entertainer ipv een vriendin
Schrijf anders gewoon een leuk kaartje. Elke vrouw waardeerd dat. Ik kan zelfs een hangeschreven kaart waarderenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik ga je geen kaartje sturen.
Of toch wel...
Maar dat kan toch niet eeuwig door blijven gaan? Ik weet niet hoelang je langste relatie is geweest, maar op een gegeven moment ken je elkaar gewoon echt wel. Dat staat trouwens niet gelijk aan dat het dan ook saai gaat worden, dat hangt helemaal van de relatie af.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Daar hebben we het vanmiddag al over gehad, maar volgens mij was je er toen niet.
In het kort.
Ik houd van spontane dingen doen. Na het eten hop jas schoenen aan en ijsje halen ergens in de stad of ergens koffie drinken. zonder er voor over na gedacht of over gesproken te hebben.
Of als je vriendin thuis komt dat ze de auto in moet stappen omdat ik haar mee neem naar een weekendje weg. Koffer en al ingepakt en niks zeggen waar we heen gaan. Om maar wat voorbeelden te noemen.
maar het kan ook heel iets kleins zijn. BV mijn ex, die wist me ook keer op keer te verbazen met hele kleine gekke dingen. zit ze bv opeens een sjaal te braaien. Ik vind dat geinig. Kleine onverwachte dingen. Daar kan ik van genieten. Elke keer weer een kant die je of niet kent, of niet had verwacht.
Maar dat komt ook omdat ik niet van plannen houd. Ik ziet wel wat ik gaat doen komende week. Hangt er helemal van af waar ik zin in heb.
Waarom kan dat niet door blijven gaan? Het is niet zo het elke avond of elke week zo gaat. Maar wel met grote regelmaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet eeuwig door blijven gaan? Ik weet niet hoelang je langste relatie is geweest, maar op een gegeven moment ken je elkaar gewoon echt wel. Dat staat trouwens niet gelijk aan dat het dan ook saai gaat worden, dat hangt helemaal van de relatie af.
Ik hou gewoon de spanning er in.quote:
Ja, maar hoe verrassend is het nog als je regelmatig ergens wat gaat drinken en hoeveel onverwachte hobbies verwacht je van een vriendin? Volgens mij verwar je sleur met iemand die je blijft verrassen. Op een gegeven moment ken je de ander gewoon en vind je het leuk dat ze aparte dingen doet, maar dat gaat wennen en is het geen verrassing meer dat ze opeens weer wat nieuws heeft bedacht. Zo is zij dan gewoon. Je haalt 2 dingen door elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef ook_gek het volgende:
Waarom kan dat niet door blijven gaan? Het is niet zo het elke avond of elke week zo gaat. Maar wel met grote regelmaat.
En er zijn zoveel kleine leuke spontane dingen te bedenken. Het valt me op dat veel mesen in het negatieve denken. Jij zegt bv al van. Ja maar dat kan nooit lang zo door gaan? Maar waarom niet dan? Waarom zal dat niet kunnen?
Je kan toch regelmatig ergens wat gaan drinken, weekendje heen gaan wat dan ook?
En er zijn zoveel kleine dingen. Ik kan bv heel erg genieten van een vrouw die helemaal in haar hobby op kan gaan. Iets wat ik dan nooit verwacht had.
Het klinkt wel lompquote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over iemand die mij leuk vond
klein voorbeeld, ik ken iemand nu al ruim 8 jaar. Spreek haar elke dag en we zien elkaar meer dan 1x per week. En nog weet zij mij te verassen. Door iets heel kleins.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe verrassend is het nog als je regelmatig ergens wat gaat drinken en hoeveel onverwachte hobbies verwacht je van een vriendin? Volgens mij verwar je sleur met iemand die je blijft verrassen. Op een gegeven moment ken je de ander gewoon en vind je het leuk dat ze aparte dingen doet, maar dat gaat wennen en is het geen verrassing meer dat ze opeens weer wat nieuws heeft bedacht. Zo is zij dan gewoon. Je haalt 2 dingen door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |