ooo lekker, enjoy!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Schatjens ik ga lekker tv kijken met een brok speculaas en lekkere warme thee![]()
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
ooo lekker, enjoy!
Ik ga weer verder schrijven aan mijn boek
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woordenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?
Ohhhhja, dat wist ik ergens wel... Sorry!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.quote:
Dat is ie ook!!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga zo weer weg. Maar Bambi met een mijter is zo schattig.
Klinkt dubieusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.
Dat moest van SQquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ging iedereen nou positieve dingen aan het eigen uiterlijk opnoemen? Negatief is toch heul veul makkelijker?
Wauw! Pittig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Fleischquote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee: http://www.beefensteak.nl/nl/
Echt letterlijk vleesch.
Jullie zijn ook gehoorzaamquote:
Dat was de grap volgens mij ookquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ging iedereen nou positieve dingen aan het eigen uiterlijk opnoemen? Negatief is toch heul veul makkelijker?
Hoe erg is het?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben op een concert! Wat een volk hier zeg
Hahahaha! Is ook wel eens leuk, voor de verandering. Nadenken over wat léuk is aan jezelfquote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn ook gehoorzaam
Laat de creme fraiche weg en het is prima.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha neuh...
Aardappels erbij.
En spekjes en creme fraiche er doorheen.
Schimmelschaduw met een voorbijlopende schimmel.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij moet ook een sintavatar
omdat sint
Ik zal er eens eentje aan gaan vragenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij moet ook een sintavatar
omdat sint
Hmmz... beetje droog dan denk ik... Hoewel ik (lees: vriend) dan natuurlijk gewoon het spekvet er doorheen kan gooien..quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat de creme fraiche weg en het is prima.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal er eens eentje aan gaan vragen
Ergquote:
Ik walg van creme fraiche, vandaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz... beetje droog dan denk ik... Hoewel ik (lees: vriend) dan natuurlijk gewoon het spekvet er doorheen kan gooien..
Waar krijgen ze epilepsie van dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Prei![]()
Spees ik hoop niet dat er iemand epilepsie heeft hier
Maar daar proef je opzich toch niks van?? Of je gooit er een kwak curry overheenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik walg van creme fraiche, vandaar.
Ik ken het soort publiek, da's de reden dat ik nooit meer werk als we rapperts hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ergdenk aan 5000 wannabe gangstertjes tussen de 16 en 27. En alle meisjes hebben hun strakste pakjes en hoogste haaken aan.
Van zo'n flitsende av krijg je toch spontaan een aanval dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar krijgen ze epilepsie van dan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van zo'n flitsende av krijg je toch spontaan een aanval dan?.
Maar hij is mooi hoorFietspiet
Dingen die je écht niet moet, proef je overal doorheen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar daar proef je opzich toch niks van?? Of je gooit er een kwak curry overheen
Lactose intolerantquote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar daar proef je opzich toch niks van?? Of je gooit er een kwak curry overheen
Dat is ook wel weer zo ja...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dingen die je écht niet moet, proef je overal doorheen.En ik ga toch zeker geen curry over m'n groentjes heengooien.
![]()
Hihi ben jij lennard van TBBT? Scheetjes door lactosequote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lactose intolerant
En mik je altijd dat soort dingen door je groenten?
Nee maar ijs wel!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi ben jij lennard van TBBT? Scheetjes door lactose
oeh dat is lastig dan ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lactose intolerant
En mik je altijd dat soort dingen door je groenten?
Dat. Moet gewoon ergens doorheen, dan is het lang zo saai niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook geen prei etenin elk geval niet zo als hoofdgroente
Dat... Prei is viesquote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook geen prei etenin elk geval niet zo als hoofdgroente
Schimmelklaasquote:
De schimmel van de sint moet eigenlijk voorbijwandelen.quote:
Ook viesquote:
kLaas, niet kaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook vies
Ik ga toch geen groene schimmel eten!!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook vies
Ik ga toch geen groene schimmel eten!!![]()
Edit: ik las schimmelkaas. Fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wokkiesquote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hahaha allemaal preihaters hier
Ik vind het wel lekkerOok als ovenschotel, maar dat vind ik vaak te veel gedoe
![]()
Verder zou ik echt niet weten waar ik prei in zou kunnen verwerken.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, ben je morgen bij metho?Zal ik eens komen? Ja? Kom je dan naast mij zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik eens komen? Ja? Kom je dan naast mij zitten?
Oh noes.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar wacht ik al weken op, maar je komt steeds niet
Morgen kom ik! Beloofd, bij dezequote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar wacht ik al weken op, maar je komt steeds niet
Nee joh!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oehhhh jaaaa lekker!
Is dat moeilijk/veel werk??
welnee, geen fluit aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oehhhh jaaaa lekker!
Is dat moeilijk/veel werk??
Die is lekkerquote:
Ik ben vanaf half 1 klaarquote:Op woensdag 16 november 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen kom ik! Beloofd, bij deze
Heb je daarvoor college? Anders kunnen we een broodje bij de subway
Whahaha die krengen zijn duur en worden steeds kleiner!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh!
Stap 1: Loop naar de AH
Stap 2: Zoek een quiche naar smaak
Stap 3: Reken af
Stap 4: Ga terug naar huis.
Al klaar![]()
Bereidingstijd is afhankelijk van hoe ver je van de supermarkt woont
Kakquote:Op woensdag 16 november 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVER HOEREN pinknagel ingescheurd
die zijn 't geld niet waard, en zelf gemaakt is altijd veel lekkerderquote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha die krengen zijn duur en worden steeds kleiner!
Het meisje met de preiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En anders gewoon een maf liedje opzetten en zwaaien maar.
Ik kon het liedje meezingen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha die krengen zijn duur en worden steeds kleiner!
Ja maar dan moet je meer dan 2 minuten in de keuken doorbrengenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die zijn 't geld niet waard, en zelf gemaakt is altijd veel lekkerder
Datquote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan moet je meer dan 2 minuten in de keuken doorbrengen
Dan ben ik al doodgegaan van de honger vrees ikquote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Subway it is
Kwart voor 2 bij subway?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon het liedje meezingen.De daadwerkelijke woorden dan, scat is me te moeilijk.
Daar heb ik m'n vent momenteel voorquote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan moet je meer dan 2 minuten in de keuken doorbrengen
Ja wat, het is lang zo moeilijk niet als je de taal kent.quote:
Dan heb je pechquote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben ik al doodgegaan van de honger vrees ik
Gewoon oefenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n vent momenteel voor
Ik heb nog een beetje moeite met meerdere dingen tegelijk in de gaten houden op het fornuis.
Oké, vooruit danquote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja wat, het is lang zo moeilijk niet als je de taal kent.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan heb je pech![]()
Neem maar een boterham mee
Ik moet morgenochtend nog voor school werken!
Jankerd!! Je kan toch wel 1 bammetje eten om 12u. Dan wil je om kwart voor 2 echt wel weer subway hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik toekijken hoe jij je subway eet
Ik ben gewoon te lam omdat ik me binnen 2 minuten verveelquote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n vent momenteel voor
Ik heb nog een beetje moeite met meerdere dingen tegelijk in de gaten houden op het fornuis.
Ok ok ik zwicht voor de subwayquote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jankerd!! Je kan toch wel 1 bammetje eten om 12u. Dan wil je om kwart voor 2 echt wel weer subway hoor!
En anders ben ik gewoon om half 3 op school
We hadden niet anders verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik zwicht voor de subway
Op die manier heb ik dat preiliedje uit m'n hoofd geleerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lam omdat ik me binnen 2 minuten verveel. In mijn vorige huis stond mijn computer 2 meter van mijn keuken (1kamerwoning). Is zoveel eten mislukt omdat ik me verveelde en dus maar even achter de computer ging zitten
Herkenbaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lam omdat ik me binnen 2 minuten verveel. In mijn vorige huis stond mijn computer 2 meter van mijn keuken (1kamerwoning). Is zoveel eten mislukt omdat ik me verveelde en dus maar even achter de computer ging zitten
Zo ken ik je weer, alles voor etenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik zwicht voor de subway
Half 2quote:Op woensdag 16 november 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer, alles voor eten
Kwart voor 2 daar dan?
Het kan dus ook gewoon je persoonlijkheid zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 20:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Maar ik gaf daar m'n depressie en bijhorende medicijnen dan gewoon de schuld van.
Sindsdien kookt m'n vriend
Hahahahaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kan dus ook gewoon je persoonlijkheid zijn. Maakt bij mij echt niet uit in welke bui ik ben, vind er gewoon geen kut aan om te koken
JAWEEEEELquote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zitten toch geen freaking uur bij de subway??![]()
Ja maar anders krijgt ze HONGER.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zitten toch geen freaking uur bij de subway??![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgt ze HONGER.
Idem...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kan dus ook gewoon je persoonlijkheid zijn. Maakt bij mij echt niet uit in welke bui ik ben, vind er gewoon geen kut aan om te koken
Ja, ze moet niet huilenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgt ze HONGER.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet huilen
Space, kwart voor 2
Kun je drie kwartier over je broodje doen
Mag je daarna fijn op de scooter achterop naar metho, leuk he?
Fijnquote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor!
Met jou? Nog gekotst vandaag?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe is met je kint incantrix? Al vastgebonden aan een boom?![]()
Koken sucks. Duurt allemaal veel te lang.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Koken is tof.
Mits het iets leuks is, aardappelen, groente en vleesch boeien me geen bal.
quote:
Dat is een prima taakverdelingquote:Op woensdag 16 november 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem...kookt hier altijd. Ik doe de boodschappen en bedenk wat we gaan eten,
maakt het
Dat is shitquote:Op woensdag 16 november 2011 20:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn
Haha, ik zou bijna 'altijd' zeggenDrie keer maar, tot nu toe
[..]Kom ik zo ontaard over?
![]()
![]()
Maar nee, die ligt lekker te slapen alwe hebben het vermoeden dat het kiesje dat op klappen stond nu door is, dus waarschijnlijk scheelt dat bergen ellende
en hij gaat zomaar ineens bij mijn ouders logeren vrijdag en mijn liefje gaat naar een concert, dus heb ik een vrije avond
Ik ben benieuwd of ik ga slapen of slapen
Waarom denk je dat ik rare nummers uit m'n hoofd ken?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Koken sucks. Duurt allemaal veel te lang.
Geduld, I haz none
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is een prima taakverdeling
Dat dusquote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Koken sucks. Duurt allemaal veel te lang.
Geduld, I haz none
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dus.
Langer dan 2 minuten is te lang!
Ik heb als eens instant-aardappelpuree laten mislukken, dat was wel een dieptepuntje
(Het duurde me te lang, dus ging ik even achter de computer zitten... Toen was het zwart)
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb als eens instant-aardappelpuree laten mislukken, dat was wel een dieptepuntje
(Het duurde me te lang, dus ging ik even achter de computer zitten... Toen was het zwart)
Jah, het gaat wel weer over enzo. Het is vooral naar dat het redelijk abrupt opkomt, soms red ik het toilet/de wasbak net nietquote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is shit
Wel fijn dat je koter wat rustiger is nu!
Cakes makenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef Incantrix het volgende:
En koken haat ik. Behalve een hele kip uit de grill maken, dat vind ik leuk (want als je die lekker maakt kun je 'm daarna opeten). Ohja, en taarten bakken en shit, want die kun je al tijdens het maken opeten
Dat kan ik niet tijdens het koken, dan verveel ik me nogquote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik rare nummers uit m'n hoofd ken?
Jezelf bezighouden met de simpelste dingen.
Mijn liefje kwam er onlangs (dat is na welgeteld 8 jaarquote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oeh taarten bakken!![]()
En dan gaat je hele huis er zo lekker naar ruiken!
Jaaaaaaa inderdaad!! Wat slim!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cakes maken
En dan de beslagkom uitlikken
En daar hoef je niet bij te blijven. Die kun je in de oven rammen en klaar
Cakes maken betekent bij mij: "poeder in bak, water erbij, in bakblik, in oven"quote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cakes maken
Hahahahaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn liefje kwam er onlangs (dat is na welgeteld 8 jaar) achter waarom mijn boterkoeks altijd zo plat zijn
Zwart???quote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dus.
Langer dan 2 minuten is te lang!
Datte iddquote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cakes maken
I r easily amused.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tijdens het koken, dan verveel ik me nog
Sad person, I am
Oehhhhh lekkerrrrr !quote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Stoofpotten.Shitload aan werk vooraf, uuuuuuren laten staan en dan omnomnom.
Hachee van mamaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Stoofpotten.Shitload aan werk vooraf, uuuuuuren laten staan en dan omnomnom.
Ik mot eigenlijk weer een nieuwe, anders gaat de huidige vervelen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zwart???Daar hoeft toch alleen kokend water bij?
oeh, dat wil ik ook nog een keer doenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte iddIk doe ook wel taarten met marsepein echt enzo, ook al lekker tijdens de maak-fase
Heb ik laatst ook gemaakt. Vlees lekker lang op laten staan. Rode kool en aardappels erbijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mot eigenlijk weer een nieuwe, anders gaat de huidige vervelen.Maar van de week eerst weer eens hachee.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Maar ik maakte er andijviestampot, dus andijvie en wat kaas erbij en dat moet dan nog even opwarmen.. En dat duurde mij te lang
. En toen was het zwart
De mijne kán het gelukkig wel. Scheelt een hoop gedoe na college.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hachee van mezelfwant mijn moeder kan niet koken
Valt wel mee met moeilijk hoor, en is wel leuk idd! Wel zwaar werk, en duurt ook wel lang.. Maar ik vind dat niet heel erg, want er is altijd genoeg om te snoepen voorhandenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oeh, dat wil ik ook nog een keer doen
Lijkt me moeilijk... maar wel leuk!
Kom hier maar een keer hacheen maken voor metho, mag je het daarna op komen etenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hachee van mezelfwant mijn moeder kan niet koken
Jaaaaa, een trix-taartquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Valt wel mee met moeilijk hoor, en is wel leuk idd! Wel zwaar werk, en duurt ook wel lang.. Maar ik vind dat niet heel erg, want er is altijd genoeg om te snoepen voorhanden
Als ik een keer bij een meet ga zijn maak ik een taart voor jullie
Ik maak het een dag van tevoren, dan is het nog lekkerderquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom hier maar een keer hacheen maken voor metho, mag je het daarna op komen eten
Dat!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak het een dag van tevoren, dan is het nog lekkerder![]()
![]()
Hetgeen me eraan herinnert dat ik nog maar een paar dagen heb om mijn ontwerp voor de taart van Stef komende week in elkaar te draaienquote:
Dan neem je het maar meequote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak het een dag van tevoren, dan is het nog lekkerder![]()
![]()
Wat voor iets ga je maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hetgeen me eraan herinnert dat ik nog maar een paar dagen heb om mijn ontwerp voor de taart van Stef komende week in elkaar te draaienwe vieren zijn verjaardag zaterdag over een week al
Omdat spacequote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom sta ik op bijna elke meet foto met eten?
Omdat FOOD.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom sta ik op bijna elke meet foto met eten?
Ik denk iets met Cars, dat vind hij echt enorm de bom. Of iets met willekeurige auto's, da's waarschijnlijk net zo primaquote:
Teletubbies..quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk iets met Cars, dat vind hij echt enorm de bom. Of iets met willekeurige auto's, da's waarschijnlijk net zo primaVorig jaar had ik de teletubbies, maar die krengen vond ik best lastig, zelfs met uitsteekvormpjes
Mjah, het kind vind ze geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teletubbies..
Maak je een foto als ie af is?
Wat knap gedaan zeg!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, het kind vind ze geweldigSure, doe ik altijd wel
vorig jaar er net even bijgezocht:
[ afbeelding ]
En ook nog foto's van Stef van zijn verjaardag vorig jaar, zo liefklein was hij toen eigenlijk
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, het kind vind ze geweldigSure, doe ik altijd wel
vorig jaar er net even bijgezocht:
[ afbeelding ]
En ook nog foto's van Stef van zijn verjaardag vorig jaar, zo liefklein was hij toen eigenlijk
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie hier had ook alweer BL als initialen? Was dat IJs?
Nee joh, SQ zegt dat ze positief moeten zijn en ze doen het gelijk allemaal!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:45 schreef princess-a het volgende:
Waar (welk topic en pagina) kan ik terug lezen wat jullie positief vonden aan jezelf? En is het allemaal negativiteit dan wat de klok slaat?
Een HEMA/VVV/Albert Heijn-kadobon, altijd goedquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Ok, halp. Ik moet dus nog steeds een sinterklaasverlanglijstje maken, budget ¤ 20,= . Ik heb op zich al best wel wat, maar als 1 van mijn schoonouders mij heeft dan is mijn lijstje deels onbruikbaar, want ze wonen in een stad zonder lush en dat soort, én ze willen liever niet bij webshops bestellen.
Ik heb nu
- wat lush-zeepjes (valt af voor schoonouders)
- wat nfu-ohlakjes (valt af voor schoonouders)
- 2 boeken in het engels (ws ook alleen bij webshops te vinden, dus vallen af)
- een afstandsbedieningsknopje voor mijn camera.
En huh? Ik heb niet teruggelezen, maar moeten we positief doen?
Sinterklaaslijstjes zijn kutquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Ok, halp. Ik moet dus nog steeds een sinterklaasverlanglijstje maken, budget ¤ 20,= . Ik heb op zich al best wel wat, maar als 1 van mijn schoonouders mij heeft dan is mijn lijstje deels onbruikbaar, want ze wonen in een stad zonder lush en dat soort, én ze willen liever niet bij webshops bestellen.
Ik heb nu
- wat lush-zeepjes (valt af voor schoonouders)
- wat nfu-ohlakjes (valt af voor schoonouders)
- 2 boeken in het engels (ws ook alleen bij webshops te vinden, dus vallen af)
- een afstandsbedieningsknopje voor mijn camera.
En huh? Ik heb niet teruggelezen, maar moeten we positief doen?
wie?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
LUUUUCHT.
Ieva's Polka behoeft longinhoud die ik niet heb.
quote:
SPOILER: met tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Agreequote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sinterklaaslijstjes zijn kut
Uhm...
Iets van rituals?
Een boek?
Een dvd?
Uhm..... ??
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die.Waaaaaaarom?SPOILER: met tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het stuk van die vent doen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Van rituals, die bussen douche-mousse zijn zooooo fijnquote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Agree![]()
Thnx voor het meedenken dear, ga ff de rituals-meuk doorspitten..
NS, cadeaubonnen vind ik ook weer zo suf om te vragen
Omdat ik het ooit helemaal kon. En nu dus niet meer. EN DAAR KAN IK NIET TEGEN.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waaaaaaarom?
Ik zou het stuk van die vent doen
Als je het weer kan willen we wel filmpje he?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit helemaal kon. En nu dus niet meer. EN DAAR KAN IK NIET TEGEN.
Jij ook al?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ritualsmeuk is trouwens wel een goeden backup naast m'n film.![]()
De enige zijn die op internet durft te kopen zuigt.
Neen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het weer kan willen we wel filmpje he?
Ah, dankquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van rituals, die bussen douche-mousse zijn zooooo fijn
Het is irritant.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik hoop eigenlijk dat mijn liefje of mijn zwager mij hebben, die durven dat welhoewel ik dan weer betwijfel of die voor nagellak zouden gaan, maar ok..
Je wil mij niet horen zingen, echt niet.quote:
Datte idd. En dan is het vaak ook nog eens twee keer zo duur..quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is irritant.
Helemaal omdat ik zelf eigenlijk nooit meer wat in winkels koop, echt moeilijk om te bedenken wat die hebben wat ik tof vind.
Oh ja. Ook handig om rekening mee te houden inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte idd. En dan is het vaak ook nog eens twee keer zo duur..
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Pareltje dit: Boerenkool met een eigen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Een voorproefje van mijn haar.
Morgen de steiltang er door heen, dan ziet het er wat fatsoenlijker uit.oh wauw! Mooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar de daglichtfoto ook![]()
Morgen de steiltang er door heen, dan ziet het er wat fatsoenlijker uit.Gij Vamp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Morgen de steiltang er door heen, dan ziet het er wat fatsoenlijker uit.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een enorm mooie kleur!
En goed punt had ik inderdaad heGaf haarverfspecialist een keer als tip toen ze ons assortiment kwam verfrissen!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Wat was je punt ook alweer? Ik weet het al niet meer, sorryquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
WowWat een enorm mooie kleur!
En goed punt had ik inderdaad heGaf haarverfspecialist een keer als tip toen ze ons assortiment kwam verfrissen!
Morgen de steiltang er door heen, dan ziet het er wat fatsoenlijker uit.GEYL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die moet in de OPquote:
Morgen de steiltang er door heen, dan ziet het er wat fatsoenlijker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Donkere haarkleur willen terwijl men in de winter toch al een lichte huid heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat was je punt ook alweer? Ik weet het al niet meer, sorry
GEWOON OMDAT HET KAN EINZ!!11!!quote:
Ohja!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Donkere haarkleur willen terwijl men in de winter toch al een lichte huid heeft
Ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Pareltje dit: Boerenkool met een eigen wil.
Zie je vaker inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Donkere haarkleur willen terwijl men in de winter toch al een lichte huid heeft
volgens mij is dat ook wel zo toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Misschien stom om over mezelf te zeggen, maar volgens mij kan ik best veel haarkleuren hebben
Dat dus... Ik heb van dat saaie peper-en-zout haarquote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n onmenselijk saaie kleur van mezelf
Dat was ook mijn plan maar ik geef het opquote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je vaker inderdaad.
Ik zit te overwegen om mijn haar in mijn eigen haarkleur te verven en het dan uit te laten groeien, misschien wordt het dan wat gezonder...
Ja, ik denk ik het wel... blond, felrood, bijna zwart... kan allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook wel zo toch?
Komt omdat je gewoon een geil hoofd hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik het wel... blond, felrood, bijna zwart... kan allemaal
Ruilen voor grijzig?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus... Ik heb van dat saaie peper-en-zout haar
Lief, maar dat is niet waarquote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Komt omdat je gewoon een geil hoofd hebt
Ik vrees dat als ik het nu uit zou laten groeien, het ook grijzig is...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruilen voor grijzig?Maar jij kan inderdaad veel hebben.
Mijn haar groeit langzaam en ik ben niet zo kritisch als het op uitgroei aankomt, omdat mijn haar dus niet heel ver van de geverfde kleur afzit en omdat ik het wil sparen. Het is nu wel weer nodig. Geloof dat ik het ergens in juli voor het laatst was. Dus zit nu te denken wat ik ermee zal doen...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
2 a 3 keer per jaar??
Ik 1x per vier weken ofzo... Mijn haar groeit te hard
Uit laten groeien? Afknippen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn haar groeit langzaam en ik ben niet zo kritisch als het op uitgroei aankomt, omdat mijn haar dus niet heel ver van de geverfde kleur afzit en omdat ik het wil sparen. Het is nu wel weer nodig. Geloof dat ik het ergens in juli voor het laatst was. Dus zit nu te denken wat ik ermee zal doen...
Dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar jouw haar is keimooi van zichzelf
haatquote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Essie luxeffects en china glaze eye candy op nailsupplies!
ik heb al grijze haren ertussenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar jouw haar is keimooi van zichzelf
Stil jij. Ik sta op koopstop.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Essie luxeffects en china glaze eye candy op nailsupplies!
Ik moest ook wel even lachen bij je verhaal over de kapper. Enige wat ik altijd hoorde bij de kapper is "tis wel dun he?" "jeetje wat een hoop klitten" "phoe echt veel klitten" "hey alweer klitten"quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uit laten groeien? Afknippen?
Ik weet het ook niet... sorry.
Ik heb nu een thuiskapper die het droog knipt, i haz a happy with thatquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zo blij met mijn kappertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Waarom raadt je kapper het af dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef megamandy het volgende:
Lindy je haar gloeitIk wil ook zo graag rood, maar de kapper raadde mij het af. Ik had net door keiharde wind gelopen en dus een keirode kop
Kijk zoiets
Jij hebt zo'n beetje dezelfde kleur van nature als ik geloof ik...vind 'm ook ubersaaiquote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je vaker inderdaad.
Ik zit te overwegen om mijn haar in mijn eigen haarkleur te verven en het dan uit te laten groeien, misschien wordt het dan wat gezonder...
Dat heb ik nu. Maar het is zeker een tint lichter, hoop dat het wat gezonder wordt als ik het niet meer verf. Henna schijnt goed te zijn voor je haar, maar rood zie ik dan weer niet zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n beetje dezelfde kleur van nature als ik geloof ik...vind 'm ook ubersaai![]()
Maar als je er een goud of kopergloedje overheen gooit gaat het wel
Volgens mij is er ook bruine en zwarte hennaquote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu. Maar het is zeker een tint lichter, hoop dat het wat gezonder wordt als ik het niet meer verf. Henna schijnt goed te zijn voor je haar, maar rood zie ik dan weer niet zitten
Waarschijnlijk omdat haar gezicht rood was. Rood + rood = nahquote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom raadt je kapper het af dan?
Da's technisch gezien geen henna.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook bruine en zwarte henna
Maar dat bruin is toch ook heel donker? Ik heb een bleke huid, moet oppassen voor sneeuwwitje-effectquote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook bruine en zwarte henna
Nee, niet doen, heb ik al geprobeerd...werkt voor geen meter en daar wordt je haar ook droog vanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu. Maar het is zeker een tint lichter, hoop dat het wat gezonder wordt als ik het niet meer verf. Henna schijnt goed te zijn voor je haar, maar rood zie ik dan weer niet zitten
Bij mij werkte het als een tiet hoor. En niet droog.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, niet doen, heb ik al geprobeerd...werkt voor geen meter en daar wordt je haar ook droog van
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:55 schreef milka82 het volgende:
Ik ben ook een kameleon wat haarkleur betreft *SQ afgelopen zaterdag: ik dacht dat jij blond was?*
Oja,wie gaat er wel bij TD bestellen en heeft drie plekjes over? Ik hoef er maar drie..... *pretty please*
Ik haat henna...smerigen blubberquote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij werkte het als een tiet hoor. En niet droog.
oh echt? Wist ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's technisch gezien geen henna.
En op geverfd haar is het oppassen met henna, kan groen uitslaan.
Dat zeker.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik haat henna...smerigen blubber
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom raadt je kapper het af dan?
Dit. Zou alleen maar het rood in mijn gezicht nog meer naar boven halenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat haar gezicht rood was. Rood + rood = nah
Ah fuck,ik bedoel Nailsupplies.. met die nieuwe Essie en CG's. Maarja,ik wil twee van de Essie en één CG.quote:
Henna is per definitie rood, bruin en zwart krijg je door indigo toe te voegen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
oh echt? Wist ik niet.
Vroeger wel eens van die rode henna gehad.
Had echt het idee alsof er een koeienflats op m'n hoofd lag
Edit: aan wie had ik die groene Catherine Arley ook al weer beloofd op de meet? Pm me maar,dan stuur ik hem opquote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ah fuck,ik bedoel Nailsupplies.. met die nieuwe Essie en CG's. Maarja,ik wil twee van de Essie en één CG.
Grappig om te wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Henna is per definitie rood, bruin en zwart krijg je door indigo toe te voegen.
En henna kan al groen uitslaan, maar indigo is nog heftiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |