ooo lekker, enjoy!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Schatjens ik ga lekker tv kijken met een brok speculaas en lekkere warme thee![]()
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
ooo lekker, enjoy!
Ik ga weer verder schrijven aan mijn boek
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woordenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?
Ohhhhja, dat wist ik ergens wel... Sorry!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.quote:
Dat is ie ook!!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga zo weer weg. Maar Bambi met een mijter is zo schattig.
Klinkt dubieusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.
Dat moest van SQquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ging iedereen nou positieve dingen aan het eigen uiterlijk opnoemen? Negatief is toch heul veul makkelijker?
Wauw! Pittig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Fleischquote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee: http://www.beefensteak.nl/nl/
Echt letterlijk vleesch.
Jullie zijn ook gehoorzaamquote:
Dat was de grap volgens mij ookquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ging iedereen nou positieve dingen aan het eigen uiterlijk opnoemen? Negatief is toch heul veul makkelijker?
Hoe erg is het?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben op een concert! Wat een volk hier zeg
Hahahaha! Is ook wel eens leuk, voor de verandering. Nadenken over wat léuk is aan jezelfquote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn ook gehoorzaam
Laat de creme fraiche weg en het is prima.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha neuh...
Aardappels erbij.
En spekjes en creme fraiche er doorheen.
Schimmelschaduw met een voorbijlopende schimmel.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij moet ook een sintavatar
omdat sint
Ik zal er eens eentje aan gaan vragenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij moet ook een sintavatar
omdat sint
Hmmz... beetje droog dan denk ik... Hoewel ik (lees: vriend) dan natuurlijk gewoon het spekvet er doorheen kan gooien..quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat de creme fraiche weg en het is prima.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal er eens eentje aan gaan vragen
Ergquote:
Ik walg van creme fraiche, vandaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz... beetje droog dan denk ik... Hoewel ik (lees: vriend) dan natuurlijk gewoon het spekvet er doorheen kan gooien..
Waar krijgen ze epilepsie van dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Prei![]()
Spees ik hoop niet dat er iemand epilepsie heeft hier
Maar daar proef je opzich toch niks van?? Of je gooit er een kwak curry overheenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik walg van creme fraiche, vandaar.
Ik ken het soort publiek, da's de reden dat ik nooit meer werk als we rapperts hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ergdenk aan 5000 wannabe gangstertjes tussen de 16 en 27. En alle meisjes hebben hun strakste pakjes en hoogste haaken aan.
Van zo'n flitsende av krijg je toch spontaan een aanval dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar krijgen ze epilepsie van dan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van zo'n flitsende av krijg je toch spontaan een aanval dan?.
Maar hij is mooi hoorFietspiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |