Hoe moet dat ooit op elvis lijken dan?!?!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:01 schreef Beetlebum het volgende:
OMG!!! Ik zie Elvis ook!
[ afbeelding ]
Dat is Chuck Norris met z'n ringbaard.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:01 schreef Beetlebum het volgende:
OMG!!! Ik zie Elvis ook!
[ afbeelding ]
Jij moet het echt zwaar hebben in je leven. Is dat nou lastig als je sarcasme niet herkent?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe moet dat ooit op elvis lijken dan?!?!
Op Fok! kun je het niet aan de stem horen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet het echt zwaar hebben in je leven. Is dat nou lastig als je sarcasme niet herkent?
Ik geef toe dat het soms lastig herkennen is in een tekst...maar soms is het ook overduidelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op Fok! kun je het niet aan de stem horen.
Ja, de klacht is duidelijk. Jij maakt gewoon hele gore boerenkool.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik was gister dus boerenkool aan het maken, en de worst was nog niet klaar dus het begon een beetje koud te worden na het stampen. Dus zet ik het vuur nog even aan en ging nog even de krant lezen.
Draai ik me om?!
[ afbeelding ]
Klacht lijkt me duidelijk..
Zal lekkerder zijn dan hier. Ik haal altijd ditquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de klacht is duidelijk. Jij maakt gewoon hele gore boerenkool.
Dat lijkt me sowieso goor...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal lekkerder zijn dan hier. Ik haal altijd dit![]()
[ afbeelding ]
Is prima te eten hoor. Maar echte zelf gemaakte is natuurlijk altijd het lekkerste. Maar te lui om te makenquote:
Boerenkool Fettquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
boerenkool the fet¿
[ afbeelding ]
--
maakt het geen geluid ofzo![]()
Ik zie Elvis ook een stuk vaker nu.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Asjeblieft, een groter canvas voor de painters
Daar zijn pillen voor.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef Frank359 het volgende:
[..]
Ik zie Elvis ook een stuk vaker nu.
Whehehe.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Monty Python & the Holy Boerenkool!
OMG epicquote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Niemand die weet hoe dit is gebeurd? Zal ik het dan maar vertellen?
Jouw natuur-/scheikundige uitleg is wel het laatste wat waar we in dit topic op zitten te wachtenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Laat ons lekker in de waan. Dit is duidelijk een paranormaal verschijnselquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ach kijk, onze razende komkommer!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Laat ons lekker in de waan. Dit is duidelijk een paranormaal verschijnsel
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst even m'n alu hoedje opzetten voordat Boerenkool m'n gedachten aftaptquote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |