quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan prima de NSB'er spelen hoor, en genoeg homo's met mij die ook wel een weekendje pijlen er voor over hebben om ze even later aan te geven aan een meldpunt.
Als dat van de mankracht van de dierenpolitie afgaat ben ik voorstander.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan prima de NSB'er spelen hoor, en genoeg homo's met mij die ook wel een weekendje pijlen er voor over hebben om ze even later aan te geven aan een meldpunt.
Waarom, het is voor burgers redelijk makkelijk te controleren of de desbetreffende ambtenaar nog in dienst is na je klacht of niet. Zoniet stap je gewoon naar de rechter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Als dat van de mankracht van de dierenpolitie afgaat ben ik voorstander.
Er zijn genoeg trouwende homo-koppels, als er een klacht wordt ingediend over de desbetreffende ambtenaar dan is hij gewoon de uitverkorene om de eerstvolgende ceremonie te begeleiden.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef Reya het volgende:
Hoe bewijs je dat iemand weigerambtenaar is? Iedere trouwambtenaar verplicht een homokoppel laten trouwen?
Wie gaat een klacht over de desbetreffende ambtenaar indienen? En wie gaat die klachten afhandelen? Want dat moet dan blijkbaar centraal gebeuren.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trouwende homo-koppels, als er een klacht wordt ingediend over de desbetreffende ambtenaar dan is hij gewoon de uitverkorene om de eerstvolgende ceremonie te begeleiden.
Dat kan de gemeente doen me dunkt.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Wie gaat een klacht over de desbetreffende ambtenaar indienen? En wie gaat die klachten afhandelen? Want dat moet dan blijkbaar centraal gebeuren.
Idd. Ik wil ook 10 jaar opzegtermijnquote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou die weigerambtenaren bijna gaan steunen als je het vorige topic doorleest.
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah top, dus als jij een dienst wordt geweigerd door een specifieke ambtenaar omdat jij kinderen hebt en die ambtenaar een of ander geloof aanhangt waarin het verboden is om mensen met kinderen te helpen, dan slaat het nergens op,
Ja.quote:maar als een ambtenaar precies hetzelfde doet bij homoseksuelen dan moet het kunnen?
Dan moeten gemeenten als Urk en Staphorst die wet gaan handhaven. Daar moet dus weer centraal toezicht op komen, etcetera. In het beste geval weet je uiteindelijk het aantal weigerambtenaren wel flink te reduceren, maar alsnog tegen hoge kosten. In het slechtste geval heb je enkel veel geld lopen uitgeven.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan de gemeente doen me dunkt.
Dat is het waard.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan moeten gemeenten als Urk en Staphorst die wet gaan handhaven. Daar moet dus weer centraal toezicht op komen, etcetera. In het beste geval weet je uiteindelijk het aantal weigerambtenaren wel flink te reduceren, maar alsnog tegen hoge kosten. In het slechtste geval heb je enkel veel geld lopen uitgeven.
Uiteraard, en moslims, en afvalligen, en atheïsten, en boeddhisten, en en en..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Duidelijk
Mag een katholiek ambtenaar overigens ook weigeren om 2 protestanten te trouwen ?
Van mij wel. Er komt vast een andere die dat wel wil doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Duidelijk
Mag een katholiek ambtenaar overigens ook weigeren om 2 protestanten te trouwen ?
Vergeet vooral de negers niet - immers, hun god heeft Cham vervloekt met dat zondige kleurtje.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, en moslims, en afvalligen, en atheïsten, en boeddhisten, en en en..
Ok, je bent iig consequentquote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij wel. Er komt vast een andere die dat wel wil doen.
Och, als me dat een tientje meer kost per jaar, gaan ze hun gang maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Prima, maar dan ook niet zeuren over hoge belastingen.
Ik zie echt het probleem niet. Dat iemand zich gekwetst voelt het zij zo, maar ga het niet afdwingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ok, je bent iig consequent
Simpel, laten we bij jouw gemeente ook maar elk loket sluiten voor Hongaren op 1 na.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet. Dat iemand zich gekwetst voelt het zij zo, maar ga het niet afdwingen.
Nu draaf je door. Staat ook helemaal los van de discussie.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, laten we bij jouw gemeente ook maar elk loket sluiten voor Hongaren op 1 na.
"Sligs vir Hollanders" bij de rest van de loketten.
Geert is trots op je bettie.
Nee helemaal niet, wat zou jij er van vinden als PVV ambtenaren gingen weigeren moslims te helpen hm? PRECIES hetzelfde principe, maar dat vind je wel erg.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu draaf je door. Staat ook helemaal los van de discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |