Hier nog zo een, vandaar de al gecombineerde jurkjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef Keshet het volgende:
Ik weet sowieso nooit te combineren. Ik fail zo ongeloofelijk op dat gebied.
Miss, Beessie Jen heeft iig dat geruite jasje voor Evie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Hier zijn ook wat mensen die dat zwarte of geruite jasje van H&M hebben, toch? is dat een echt dik winterjasje, als in ook warm genoeg voor als het vriest?
Die heb ik gisteren gevoeld, inderdaad, maar die vind ik niet warm genoeg. Van dat soort jasjes heeft ze er drie, dus dat is wel even voldoendequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Miss, Beessie Jen heeft iig dat geruite jasje voor Evie.
Als ik het zo zie, lijkt 'ie me echt voor nu en vraag ik me af of 'ie warm genoeg is als het echt koud wordt. Maar ja, Tirza heeft 'm niet, dus dat is maar op het oog beoordeeld.![]()
Ik heb voor Tirza een jas bij de Hema gekocht, een zwarte.Die is iig wel lekker dik en warm.
('t is niet 1 van die 3 dezelfde jasjes (donkerblauw/wit-rood geruit en...), die zijn een stuk dunner.)
Echt wel! Minisproetje heeft hem ook, hij is echtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem bij Isabeau heel mooi staanMaar ik weet niet of Senna een bloem-op-haar-jasje meisje is.
Ik ben geen wijsneus, ik wéét het gewoon ook beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kijk uit hè, ik heb nog niemand genomineerd voor de wijsneus-award.
volgens mij 1,5-2 jaar, maar Senna is wat klein he! En die dingen zitten echt erg mooi, moet ik zeggen!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
geweldig jasje! (weer)
Als jij nou een jongetje brouwt voor je schoonzus en ikzelf een meisje, dan geef ik me bij deze alvast op om Isabeau's garderobe te dibsen![]()
Ik ben ertoe in staat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef Ssserpente het volgende:
En hier is het drie halen, twee betalen. Dus als we nóg iemand zou gek kunnen krijgen...
Een mailtje eraan wagen kan sowieso. Met een linkje naar dit topic om te wijzen op de gratis reclame.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijkt me niet.. zou ik raar vinden
kunnen er niet meer van zulke acties hier komen? 2x bedrag / 3
36 zoveel voor een Z8 is echt cheapo, wil KD niet meedoen?
U Rang?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft kortingen tot 50%
Oh wat een geweldig regenjasje <3 x 1000000quote:Op woensdag 23 november 2011 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
voor bij de rode laarsjes van de H&M
Weekeindepakje. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is echt heeeeeeeeeel leuk!
Maar zo lastig op school, meh
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weekeindepakje. Opgelost, slotje.
Echte mannen welquote:Op woensdag 23 november 2011 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gaaf ding Snoopy!![]()
Ik heb net deze voor Oscar gekocht bij C&A:
[ afbeelding ]
Echte mannen kunnen dat wel hebben toch?![]()
Juhp, ik vond m ook wel wat voor senna, of Amelie die kan dit soort dingen ook goed hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Is dat strepending van DPAM? Die is echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |