SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Katth het volgende:
Ik zag hem ook rondrijden, ik was te langzaam nog om tegen hem te praten. Misschien unlocken met een quest of iets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
ik zag hem ook maar was te langzaamquote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zag hem ook rondrijden, ik was te langzaam nog om tegen hem te praten. Misschien unlocken met een quest of iets ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef zerokil het volgende:
Iemand die me kan helpen met deze quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef zerokil het volgende:
Iemand die me kan helpen met deze quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Miscquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef zerokil het volgende:
Waar zit die? welke categorie vind hem niet..
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef genakt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Klein vraagje, hoe join ik de dark brotherhood? :$ Het zal vast eens eerder zijn gevraagd, maar geen zin om al die topics door te spitten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef zerokil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Google!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:32 schreef Zolder het volgende:
Klein vraagje, hoe join ik de dark brotherhood? :$ Het zal vast eens eerder zijn gevraagd, maar geen zin om al die topics door te spitten.![]()
Dat moet je dus echt wel spoileren...History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is alleen maar lastig, persoonlijk heb ik er een hekel aan als een game zo'n systeem heeft... het moet wel een game blijven, geen ik-ben-een-middeleeuwse-avonturier-simulatie. In Skyrim kan ik tenminste gewoon spelen zonder dat ik overal rekening mee moet houden, in Morrowind moest ik als mage na elk gevecht 8 uur rusten omdat zonder mods je magicka niet regenereert (volgens mij was er wel een restore magicka potion te maken maar dan zou je daar ook elke keer tonnen van mee moeten sjouwen en daar heb ik geen zin in). Morrowind heb ik op een gegeven moment dan ook maar opgegeven (ik weet dat er inmiddels diverse mods zijn die het je makkelijker maken maar ben nog niet aan herspelen toegekomen), met Skyrim heb ik het gevoel dat ik nog een hele tijd verder kan voordat ik er genoeg van heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik verbaas mij hier nog steeds over. Aan de ene kant best jammer.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef zerokil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die is zooo gaaf
Uitleg aub?![]()
Wel in spoiler denk ik :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]En is het ook sterke armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwoh best aardige buffs voor een thief en assassinquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
ben nu heel die questline aan het doen voor die armor...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh best aardige buffs voor een thief en assassin![]()
Hoe krijg je het voor elkaar dat ie 2 wapens laat zien? Bij mij hangt er maar 1 iets, ookal equip ik 2 weapons.quote:![]()
Ze te zien gebruikt hij een dagger en zwaard. Het kan zijn dat het spel wel beide wapens laat zien als ze niet hetzelfde type zijn. Bij twee daggers is er in ieder geval maar één te zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat ie 2 wapens laat zien? Bij mij hangt er maar 1 iets, ookal equip ik 2 weapons.![]()
Zo, genoeg gespeeld. Tijd voor ontbijt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: