Iron ingots maak je van iron ore, wat je uit een mine kunt halen. Leather strips maak je van leather. Leather maak je van dieren huiden.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef Aneurysma het volgende:
Waar haal je iron ingots en leather strips? Kan er wel een paar kopen bij de smit maar die zijn zo op..
Iron ore minen, en smelten.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef Aneurysma het volgende:
Waar haal je iron ingots en leather strips? Kan er wel een paar kopen bij de smit maar die zijn zo op..
Bij smelters. Als je Whiterun ingaat, meteen rechts naast die winkel Warmaidens, daar staat een smelter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Aneurysma het volgende:
Laatste vraag.Heb allemaal iron ore maar weet niet hoe ik er ingots van moet maken.
zit een smelt-ding in windhelm (vast ook wel ergens anders, maar die weet ik te vinden iig)quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Aneurysma het volgende:
Laatste vraag.Heb allemaal iron ore maar weet niet hoe ik er ingots van moet maken.
Vrijwel iedere blacksmith in de vijf grote steden heeft er een (zelfs Riverwood dacht ik).quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef probeer het volgende:
[..]
zit een smelt-ding in windhelm (vast ook wel ergens anders, maar die weet ik te vinden iig)
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrijwel iedere blacksmith in de vijf grote steden heeft er een (zelfs Riverwood dacht ik).
Weet iemand trouwens waar The Hag's Cure in Markarth zit? Ik kan hem niet vinden
Woar?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef vault_tec het volgende:
ebony ore mine gevonden, zometeen een ebony bow maken
Edit : volgens mij was dat hem niet : /quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je binnen komt loop een stukje door en dan naar links kijken.
Ik ontdekte het 'rijke deel' van windhelm pas nadat ik er 10x was geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]ChillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |