Oh kijk aan. Ik wacht rustig af!!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Er komt over een week of 2 een rits maat 62 aan
Voor 7,50 af te halen in Amsterdam.quote:Fisher-Price Little People "Speel & Leer Winkel".
Deze winkel zorgt voor oneindig veel leerpret in de Nederlandse taal en in het Engels! Kinderen zullen dolgraag met deze winkel spelen omdat er van alles te doen en te leren is. Al winkelend leren ze cijfers, woordjes en nog veel meer. Ze kunnen zelfs een tochtje in een vliegtuig maken en naar muziek en grappige geluidjes luistern.
Druk op het vliegtuig voor een grappig melodietje en vrolijke geluidjes. Laat zien wanneer de winkel open of gesloten is door het bordje om te draaien. Plaats een artikel op de scanner om van alles te leren over vormen, tellen en de namen van winkelartikelen in het Nederlands en in het Engels. Druk op de kassa voor grappige geluidjes, please, thank you en andere zinnetjes en cijfers in het Nederland en in het Engels. Hoe meer kinderen leren tijdens het spelen met deze winkel, hoe eerder ze deze nieuwe vaardigheden in het dagelijks leven durven toepassen.
Deze set van Fisher-Price Little People bevat 10 winkelartikelen, een winkelwagentje en de winkeliers Sam en Mia. De set werkt op 3st. AA (LR6) 1,5V alkalinebatterijen.
Little People bevordert op een grappige manier de ontwikkeling van uw kind!
De Speel & Leer Winkel is genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2007 in de categorie 2-5 jaar!
Vlakbij de Dappermarkt, Piet Heintunnel en brouwerij 't IJquote:Op donderdag 24 november 2011 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Snoopy, waar in Amsterdam? Mag ik 'm even reserveren en vragen of iemand 'm voor me op wil halen?
Ik doe eerst ff de afhaal-optie... maar anders gooi ik de verzendvraag er thuis eveninquote:Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vlakbij de Dappermarkt, Piet Heintunnel en brouwerij 't IJ
Ik wil best verzenden maar dan komen die kosten er dus nog bovenop. Vind je dat niet zonde?
Op de onderzijde zitten wat gebruikskrasjes, verder is ie netjes.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en als Linda hem niet wil, kom ik hem wel ophalen, snoopyWat een leuk ding!
Je link klopt niet!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:32 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/lh/myphotos
Kleertjes maat 50/56!!
je ziet toch een foto? Daar op klikken!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je link klopt niet!
<wanhopig klikt>
Nee hij doet het echt niet. Heb je het album wel openbaar gemaakt?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
je ziet toch een foto? Daar op klikken!!
Hmm zal even kijken!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hij doet het echt niet. Heb je het album wel openbaar gemaakt?
Nee die link geeft me alleen mijn eigen foto's te zien omdat ik onder mijn naam ingelogd ben. Je moet even op zoek naar de link die hem voor anderen zichtbaar maakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/lh/myphotos
Nu dan!!
Je moet nog één klik verder in je album en dan de link pakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm ik heb hem wel openbaar staan! Ik gooi ff de ps3 aan de kant en ga ff goed kijken!!
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/110553293469385839833/Maat5056#
Deze?
Ik ga thuis even voor je kijken of het compleet is, voor zover ik me herinner, is het dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef miss_sly het volgende:
Sjeen, wat gaaf! Maar wat vraag je ervoor? Kan me voorstellen dat dat nog best wat oplevert, als je die compleet hebt enzo.
Die met lange mouw is 50. En korte mouw wel 56 maar die draagt ie nooit en trekken aan de schouders zeg maar. Hij is maar 57 cm dus zou als het moet wel kunnen. Maar we hebben maat 62 gekocht dus dit kan weg!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is hij nu al uit die rompers 50/56?Puck heeft die nog heel lang gepast. 62/68 was echt nog veel te groot.
Das wel een beetje ver. Ik kijk even verder.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik woon in MaastrichtEn ik heb geen idee wat ik voor de bedjes moet vragen... Het ledikantje moet wel een likje verf overigens.
Prima, pm je gegevens maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Snoopy, ik wil wel, als je 'm wilt verzenden!
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:18 schreef miss_sly het volgende:
SC, het shirtje is binnen
Ik liet hem net aan Senna zien en toen zei ze "die wil ik wel!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |