quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WD40 en klappen in de categorie 'dan gaat het maar stuk, rammen met die handel'.
Nu gaat het NOOIT MEER LOSquote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu zit het "Echt Vast" neem ik aan!
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Wat is WD40![]()
![]()
Maar ik ben trots op je Greys, ik kan nog geen tuinstoeltje in elkaar zetten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samen met ducttape het universele antwoord op alle problemen in de wereld!
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan ook, beetje ducttape er op en wat wd40 voor het glijgemakquote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef Qwea het volgende:
oognip? Was jij dat die een poos gelee zei dat omdat je vriend geen meisjes had gehad dat je hem zonder condoom kon nuecken?
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn tie ripsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Help mij eens, want jij weet als. Zie bovenstaande vraagquote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn tie rips
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Help mij eens, want jij weet als. Zie bovenstaande vraag
*proest*quote:
Ik zei niet dat dat persee kon, ik zei dat ik dat deed/doe ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef Qwea het volgende:
oognip? Was jij dat die een poos gelee zei dat omdat je vriend geen meisjes had gehad dat je hem zonder condoom kon nuecken?
Ja, oke, whatever, ik had dat stuk gemist.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat persee kon, ik zei dat ik dat deed/doe ja.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik neuk Mike ook zonder condoom hoor, we hebben beide toch aids.
Waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oke, whatever, ik had dat stuk gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |