potverdrie, ik was er vandaag, niet gezien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Dottey het volgende:
Ik was vandaag even bij de zeeman (roosendaal) en vond tot mijn verbazing kunststof haaknaalden
2 op een kartonnetje voor 0,99
maten:
2-3
4-5
7-8
10-12
gezienDus RENNEN!!!!
![]()
Ik liep vandaag langs de Zeeman en twijfelde of ik even zou gaan kijken of ze nog wat leuks hadden, maar heb het niet gedaan omdat ik de laatste tijd al veel te veel aan haakspul heb uitgegeven... Morgen toch maar even kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Dottey het volgende:
Ik was vandaag even bij de zeeman (roosendaal) en vond tot mijn verbazing kunststof haaknaalden
maten:
2-3
4-5
7-8
10-12
gezienDus RENNEN!!!!
![]()
Heb ik net een zooi ingeslagen bij de Hema alhoewel dat dan wel metalen zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Dottey het volgende:
maten:
2-3
4-5
7-8
10-12
gezienDus RENNEN!!!!
![]()
ik heb er net een met een soft grip, zo fijn!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik net een zooi ingeslagen bij de Hema alhoewel dat dan wel metalen zijn.![]()
Ik heb een paar kunstof naalden in de grotere maten maar op één of andere manier irriteerden die dingen mijn vingers (schuurplekjes) terwijl het wel van een duur merk is....misschien eens met de vijl aan de gang.
Die werken op één of andere manier niet bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb er net een met een soft grip, zo fijn!
Mep ze.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn zeeman faalt wat betreft haakspullen. Ze hebben niet eens wol
Slaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn zeeman faalt wat betreft haakspullen. Ze hebben niet eens wol
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:42 schreef Herfstblad het volgende:
Vandaag 25 bolletjes cremewit bij Sylkamode besteld. Dat is de hoofdkleur vsn mijn granny square deken.
En post bezorgen in je favoriete handwerkwinkel is ook best gevaarlijk
Niets eens een euroland aanwezig.quote:
2 op fietsafstand en nog een paar op tramafstandquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
[..]
Niets eens een euroland aanwezig.![]()
Hema heeft ook niets hier nee. Nergens in mijn dorp zijn ook haaknaalden te koopquote:
Bedoel je die van mij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef trui het volgende:
er was hier toch ook iemand, niet zo lang geleden, die zo'n sjaal gemaakt had? een blauwe, als ik me niet vergis. ik vond 't heel mooi in elk geval. en ik denk dat 't gewoon even uitproberen is. als je nog grotere gaten wil kun je natuurlijk ook dubbele stokjes maken en nog wat meer tussenlossen. succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |