En voor rond de feestdagen uiteraard eentje met een witte baard hequote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de laatste tijd veel vroege diensten, en zit dus bij nacht en ontij op de brommer.
iedere keer zit ik serieus te overwegen zo'n muts met een baard eraan te gaan haken, zodat m'n toet tenminste warm blijft
ik dacht eigenlijk aan zo'n toffe met een bruine baardquote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor rond de feestdagen uiteraard eentje met een witte baard he
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de laatste tijd veel vroege diensten, en zit dus bij nacht en ontij op de brommer.
iedere keer zit ik serieus te overwegen zo'n muts met een baard eraan te gaan haken, zodat m'n toet tenminste warm blijft
Gewoon doenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
Leuke tas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
PM, dit is mijn tas:
[ afbeelding ]
Stokje en een losse en dan steeds in de losse het stokje haken. Geloof ik.
Mooie kleurencombi zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Herfstblad het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van mijn deken. Dit zijn 36 vierkantjes en het moet een deken van 1.40 m breed worden en 2 m lang. De rand wordt van witte gs-jes.
Hij ligt er heel rommelig bij en in het hoekje liggen alle bollen wit uit de kast, omdat ik op zoek was naar cremekleurig katoen.
Ik vind dat kleedje inderdaad leuker als kleedje dan bij dat meisje.
Fok doet de laatste tijd raar in mijn browser. Het smileyveld doet het niet, ik zie de spoilers niet, ik kan niet editten.
Steeds hetzelfde gedaan, geen idee waarom het ene er wat anders uitziet dan het andere.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:29 schreef trui het volgende:
wow, daar zit zeker heel wat garen in, trovey? en er lijkt nog een soort van patroon in te zitten; bij sommige rijen ziet het er anders uit dan bij andere. hoe heb je dat gedaan?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:27 schreef trui het volgende:
leuk Toverheks!ik hou van de larksfootstitch!
hoe breed is ie ongeveer?
maar al dat weggooien.zonde!
Ja slechte foto, maar dat hele donkere is donker Paars en daar onder en boven is Lila.......quote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
kan de kleuren niet goed herkennen, maar begin ziet er leuk uit!
ja is dunner dan wibra, en fijner in gebruik vind ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Had iemand hier nou phildar impact 3,5 bolletjes?
Is dit veel dunner dan wibra?
Ik heb eindelijk wat afgemaakt(wel iets waar ik gister aan begonnen was, en dat met een hoofd van 81 steken) zal morgen wel even foto maken.
Alleen moesjes maar volgens mij was de voor- en achterkant hetzelfde...ach de wereld zit vol raadselen dus waarom haken niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:22 schreef trui het volgende:
sowieso ziet de achterkant van die 'moesjes steek' of 'bubble stitch' of hoe je 'm ook noemt er vast anders uit dan de voorkant, dus dat geeft het bij heen&weer haken wel een extra effect (of heb je nog tussenrijen van vasten gemaakt oid?) maar dat het in sommige rijen weer heel anders heeft uitgepakt dan in andere vind ik wel bijzonder!
en fijn dat je hond er zo blij mee is. of was ie voor iemand anders bedoeld?
Het scheelt volgens mij niet heel veel hoor. In elk geval niet qua aantal meters:quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Had iemand hier nou phildar impact 3,5 bolletjes?
Is dit veel dunner dan wibra?
Ik heb eindelijk wat afgemaakt(wel iets waar ik gister aan begonnen was, en dat met een hoofd van 81 steken) zal morgen wel even foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |