Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Babacar is ook een tank met een uberschot en snel!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Castaignos heb ik almaar die gebruik ik alleen voor Nederlandse silvers. Babacar heb ik nu als spits en een Morimoto in de verkeerde formatie per ongeluk gekocht
Kabir is ook wat te duur
Ik had hem voor 400 BIN in de goede formatie hihi. Maar als nu even iemand Torres koopt aangezien ik hem echt ruk vond spelen en de rest van mijn BPL squad kooptquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Babacar is ook een tank met een uberschot en snel!
Done.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef StijnDa het volgende:
Probeer deze OP chicks maar eens te overtreffen...
quote:
Is toch heerlijk, als je een feestje geeft hoef je ook geen wijn aan te schaffen. Vrouwen die bier drinkenquote:
Vrouwen met bier is hetzelfde als mannen met Uggs.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, als je een feestje geeft hoef je ook geen wijn aan te schaffen. Vrouwen die bier drinkenhoewel het bij sommigen echt niet kan
gay?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vrouwen met bier is hetzelfde als mannen met Uggs.
![]()
Vrouwen worden dan ineens mannen? Nah, een vrouw met een biertje moet gewoon kunnne. Mits ze niet als dronken mongolen zich gaan gedragen. Dat kunnen ze beter aan het mannelijke geslacht overlaten.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vrouwen met bier is hetzelfde als mannen met Uggs.
![]()
Elke vrouwelijke student heeft ooit een biertje gedronken, maar ik ken er wel die bier gewoon niet lekker vinden...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ken geen enkele vrouwelijke student die nooit een biertje heeft gedronken.Iedereen zit hier op de middelbare school blijkbaar.
Shandy wel?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Gemiddelde leeftijd is hier volgens mij best laag. Jongens, ooit komt er een dag dat je een vrouw met bier kan waarderen.
Haha serieus. Op m'n 14e eentje gekocht in Londen tijdens de Werkweek van school. Toen de docent dat zag werd die afgepakt.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha serieus. Op m'n 14e eentje gekocht in Londen tijdens de Werkweek van school. Toen de docent dat zag werd die afgepakt.
ROFL, werd je er ook dronken van? Ik vond het heel stoer voor het eerst dat ik shandy dronkquote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha serieus. Op m'n 14e eentje gekocht in Londen tijdens de Werkweek van school. Toen de docent dat zag werd die afgepakt.
Goede oude tijd. Wij werden tijdens excursie van paar dagen in Rome door docent betrapt in een kleine supermarkt waar we 6-packs gingen halen. Wij eerst nog proberen langs de schappen weg te glippen...mooi dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wij hadden in barca een wodka fles verstopt in die bak achter de wc, dat ding was kapot en niemand die er keek. Top excursie was datquote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede oude tijd. Wij werden tijdens excursie van paar dagen in Rome door docent betrapt in een kleine supermarkt waar we 6-packs gingen halen. Wij eerst nog proberen langs de schappen weg te glippen...mooi dat.
Jij bent nep.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef Santello het volgende:
Ik kom alleen maar terug om te checken wat voor smaak jullie hebben qua chicks.
Om te![]()
ASH KETCHUM OUT!
pacewhorequote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef el-blanchito het volgende:
nieuw hybrid team
demouge----sibon
---------asare----
muntari-boateng-asamoah
antonini-santacroce-burdisso-lichtsteiner
---------(random serie a keeper, bn ff zn naam kwijt)
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef el-blanchito het volgende:
nieuw hybrid team
demouge----sibon
---------asare----
muntari-boateng-asamoah
antonini-santacroce-burdisso-lichtsteiner
---------(random serie a keeper, bn ff zn naam kwijt)
Fernandes? Die loopt met Sibon op zn rug waarschijnlijk nog 70 pace ofzo, kunnen ze samen richting de 16 meter...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef el-blanchito het volgende:
Sibon speelt nog best lekker, hij kan best lekker schieten
nu demouge maar ff wisselen voor iemand
Ik speel nooit met een CF eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef vandermar het volgende:
Ik scoor sowieso vaker met mijn CF dan ST
Moet even wennen. Ik speel nu voornamelijk alles in 4-2-2-2 formatie en dat speelt echt heerlijk. Maar bij Colombia heb ik 4-3-1-2 met Moreno of Montero op CF en dat draait heerlijk met Falcao en Martinez er voor. Beide spitsen lopen beter dan 1 op 1 en Montero bijna 1 op 1 net als moreno.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik speel nooit met een CF eigenlijk.
Vanmidag wel budget Serie A omgegooid naar 4312. met Jovetic op CF en Zarate en Bojan als ST.
Speelde eigenlijk best wel erg kut moet ik zeggen.
Dat je uberhaupt rabona passjes kan geven met Sibon, hoe nep.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef el-blanchito het volgende:
Sibon is toch wel een lekker spelertje hoor!
hij wint vrijwel elk kopduel, heeft een schotkracht van 85 geloof ik, en z'n rabona-passjes lijken veel vaker aan te komen dan bij bijvoorbeeld Ronaldinho
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt rabona passjes kan geven met Sibon, hoe nep.
Te vaakquote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ooit een wedstrijd van Heerenveen gezien?
Een Feyenoorder die over bedroevend niveau spreekt kun je niks tegenin brengen. Die spreken uit jarenlange ervaringquote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Te vaakgelukkig zat ik wel elke keer in de logè dus kon mooi naar binnen om het bedroevende niveau niet aan te hoefen gluren
1-0quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die over bedroevend niveau spreekt kun je niks tegenin brengen. Die spreken uit jarenlange ervaring
Dat laatste seizoen van hem bij Heerenveen...toen was hij zo gruwelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ooit een wedstrijd van Heerenveen gezien?
Njah, dat bedoel ik dus inderdaad. Hij heeft zn postuur ook niet mee wat dat betreft, hij lijkt lang en slungelig. Maar die passjes, en hoe hij een bal kan vasthoudenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen van hem bij Heerenveen...toen was hij zo gruwelijk![]()
![]()
Rabona's heb ik niet gezien, maar wel veel briljante hakjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |