Ja, niet dat ik het erg vind als ik niet aardig ben, maar wel als andere denken dat ik niet aardig ben.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, dus eigenlijk vind je jezelf niet aardig?
Nee, ik gebruik de "BF" afkorting al voor "boyfriend" xDquote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
je moet het alleen doen als het je ook echt interesseert hoe het met iemand gaat, niet om beter over te komen. want daar prikt iedereen doorheen. ook je 'BFF' waarvan je die laatste F wel weg mag halen.
het waren weken. En het is toch juist dan een domme vraag, want dan weten ze toch juist dat het gewoon kut gaat. O.oquote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
wtf TS? Jij ligt maanden in het ziekenhuis en iedereen komt bij je om je te steunen en vraagt zich vervolgens af hoe het met je gaat. En als bedankje open jij hier een topic dat je dat zo een stomme vraag vindt. Wat heb jij een bord voor je kop hangen ouwe...
En dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Bombshell het volgende:
Je zal ook nooit een eerlijk antwoord krijgen iedereen zegt goed. het is gewoon een begin vraag om een gesprekje te beginnen
Ze zijn gewoon geintresseerd, en ook al lig je in een ziekenhuis of kom je er net uit kan het altijd net weer iets beter gaan. Tis niet altijd maar kut. \quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
het waren weken. En het is toch juist dan een domme vraag, want dan weten ze toch juist dat het gewoon kut gaat. O.o
Pas maar op. Er zijn genoeg mensen die helemaal opfleuren bij verhalen over ellende. Straks tref je er een die zegt: "Oh, wat dan?"quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Soms is het leuk om 'slecht' te antwoorden op de vraag: alles goed?
Het is tegenwoordig zo normaal, heeej, alles goed, jaaaaaaa met jou.?
Als je dan slecht zegt verwachten mensen nietKunnen ze niet mee omgaan.
Als ik zo'n smsje van iemand krijg dan reageer ik daar gewoon niet op. Dan sturen ze maar eerst een boeiend smsje. Kost me te veel aan beltegoed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Haha herkenbaar !![]()
''Ey man hoe gaat het ermee? ''
<= Ja goed![]()
Nu is het ook zo dat er gewoon echt weinig mensen zijn van wie het mij interesseert hoe het met ze gaat.
Iemand waarmee ik nu een project maak, daar heb ik af en toe sms - contact mee over dat project, en zij vindt het ook telkens nodig om sms' jes te beginnen met : ''Hey Bojangles, alles goed, lekker weekend gehad?''..
Ik negeer uberhaupt meestal die vraag en stel hem ook niet weder, gewoon straight to the point. Misschien kom ik daardoor wat afstandelijk over, maar ik haat toneelstukjes opvoeren, dat kost me gewoon te veel energie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |