Kan me voorstellen dat je je wat verveelt. 3weken! Pff.. Lijkt me ook erg vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zie wat verveling met je doetMaar ik mag niets zeggen, net op mijn " wandeling" een vrouwtje gesproken wat hier al 3 weken ligt i.v.m. slecht werkende placenta dus die kruipt werkelijk tegen de muren op lijkt me
Dus " het leed" is altijd maar betrekkelijk.
Wat een openbaringen over het HB gehalte zeg, nooit geweten
 biologie en dat soort dingen maar m'n hoofd lijkt wel m zeef, onthoudt niks en kan me nergens op concentreren haha dus mooi dat ik hier iets bij leer
 biologie en dat soort dingen maar m'n hoofd lijkt wel m zeef, onthoudt niks en kan me nergens op concentreren haha dus mooi dat ik hier iets bij leer  

!
 ! 

.
.  en ik kan jullie ook even niet bijbenen atm.
 en ik kan jullie ook even niet bijbenen atm.  .
. 

lief van je maar ik kan wel wat hebben
 lief van je maar ik kan wel wat hebben   

en mijnes zegt we hebben een afspraak gemaakt daar houden we ons aan! Morgen heeft hij geen dienst Maar t weekend wel dus dan gaan we er voor want genoeg is genoeg
 en mijnes zegt we hebben een afspraak gemaakt daar houden we ons aan! Morgen heeft hij geen dienst Maar t weekend wel dus dan gaan we er voor want genoeg is genoeg  !!
!!

.
.

geeft beetje vertrouwen terug.
 geeft beetje vertrouwen terug.  

Ach dasnie, als ik tegen je blaas val je om nu...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Bitterendlief van je maar ik kan wel wat hebben

. Fijn dat je weer wat vertrouwen hebt.
. Fijn dat je weer wat vertrouwen hebt.  .
.

en wat is nu de plan voor zaterdag ochtend? ks? inleiden met veter of iets anders?
 en wat is nu de plan voor zaterdag ochtend? ks? inleiden met veter of iets anders?

genoeg is idd genoeg!
 genoeg is idd genoeg!

Wat lief!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben een beetje liefdevol op dit moment...
Maak er gebruik van dames..
Ik hou van jullie allemaal namelijk
 . Ik was gister nog in je stèdje, in jullie prachtige, fantastische toffe poppodium.
. Ik was gister nog in je stèdje, in jullie prachtige, fantastische toffe poppodium.  

even mijn man bespringen dit weekend
 even mijn man bespringen dit weekend

. Sterkte met je ontstoken oog, dat is niet fijn!
 . Sterkte met je ontstoken oog, dat is niet fijn! .
.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb zin om te bevallen. 4x per dag poepen is irritanteven mijn man bespringen dit weekend
 doen! Ik wil d'r nu wel eens zien
 doen! Ik wil d'r nu wel eens zien  .
.

Wat was er gister dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat lief!. Ik was gister nog in je stèdje, in jullie prachtige, fantastische toffe poppodium.
Liefde terug!

Lijkt me echt gaaf.
 Lijkt me echt gaaf. ik weet klagen altijd toch nog in perspectief te plaatsen
  ik weet klagen altijd toch nog in perspectief te plaatsen   
  Je zou toch denken daar is zo'n man voor opgeleid.
  Je zou toch denken daar is zo'n man voor opgeleid. 

Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.quote:

Jammer te laatquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flugeltje het volgende:
oh, sorry... Moment is weer voorbij...

Kies maar geen ballon want die werken blijkbaar niet, deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef bitterend het volgende:
evenstar fijnen wat is nu de plan voor zaterdag ochtend? ks? inleiden met veter of iets anders?

bestaan die nog joh??quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.

quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:
[..]doen! Ik wil d'r nu wel eens zien
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |