Die kon ik niet vindenquote:Op zondag 20 november 2011 00:09 schreef wickie het volgende:
Danic, bij de appie hebben ze nu pompoenblokjes in de diepvries. Smaakte best wel goed. Echt heel erg handig.
Jep olijfolie gedaan. Werkte hier als een tierelier. (maar 2x nodig geweest gelukkig)quote:Op zondag 20 november 2011 11:36 schreef Jipster het volgende:
Even een vraagje, hier wordt al 24u geperst op een poepbroek, maar het lukt niet, zo zielig
Ik heb ergens weleens gelezen dat je een drupje olijfolie kunt geven, heeft iemand dat weleens gedaan? Lijkt me wel slecht door de darmpjes?
Andere tips?Zo zielig..
ah oke.quote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef danic het volgende:
KD, ik geef flesvoeding. Eva gaat niet meer poepen van de vitamine D druppels, ook al zijn ze op oliebasis. De olijfolie deed dan dus weer wel wonderen.
Oh en die foto's![]()
Ligt aan wat de moeder em geeftquote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef Susie het volgende:
ik dacht dat babypoep niet zou stinken, dat dat pas bij vaste voeding zou zijn?Mijn god, ik heb een bunzing gebaard!
Dat is sinds vrijdag volledig kv.... Dus mijn bruine bonen maaltijd heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ligt aan wat de moeder em geeft
Hij schijnt er ook wel voor jongetjes te zijn, ik heb hem kado gekregen, en diegene zei dat de jongetjesversie er niet in de juiste maat hing...quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Aventura het volgende:
Ook al zitten! Wat een guitig koppie
Dat shirtje zag ik gisteren ook hangen..maar eigk wilde ik er een met 'Ik was heel lief dit jaar'. Maar volgens Wibra kunnen alleen meisjes lief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |