Niet helemaal bijgelezen, dat gaat maandag wel weer lukken..
Even een egopostje:
Buh...
Wies blijft maar kwakkelende met drinken. Ze poept eens in de 2/3 dagen en we zien (nu ze grotere hoeveelheden drinkt) een patroon. Naarmate ze richting de 'poepbroek' gaat hoe slechter ze gaat drinken, hoe meer krampen ze heeft, hoe meer ze spuugt en zuur ruikt. Echt heel erg zielig. Je hoort haar ook dan een hele dag steunen enzo maar dan lukt het niet.
Rugliggen gaat ook weer slecht.
En haar voorkeurshouding is de laatste week heel heftig geworden. Als je haar hoofd de andere kant op wil draaien dan lukt dat niet eens.
Voor de rest is ze nog steeds onze olijkerd en gaat het super hoor, maar het is gewoon allemaal vreemd. Sinds ze op KV zit gaat het ineens veel minder. En na de spuiten van vorige week gaat het helemaal minder..
Over iets meer dan een week ga ik weer met haar naar de manueel therapeut. Toch maar weer een afspraak gemaakt.
Met mij gaat het best goed. De wond is zo goed als dicht. Ben alleen nog heel moe.
Ben op werk wezen praten, was fijn gesprek. Ik word ziekgemeld en vanaf 1 januari beter gemeld als het zo goed blijft gaan als nu. Daarna neem ik nog 2 weken vakantie op (heb nog 3 weken over van dit jaar).
En over 1,5 week krijg ik uitslag of ik een stollingsziekte heb. Zo ja dan is de kans groot dat de meisjes het ook hebben en dat heeft dus de nodige gevolgen voor hun op latere leeftijd (anticonceptie en zwangerschap).
[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 19-11-2011 23:15:12 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..