abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104569814
ik heb echt geen flauw idee hoe het zit met zijn maten, rompers 50 en 56 passen niet meer, jumpsuitjes in die maten ook niet en 62 is te kort maar zou wel in de breedte kunnen.. dus ik trek m of 62 of 62/68 aan, want 68 is weer veel te groot.. denk dus dat ie lang is :) bijna net zo lang als zijn babybadje :P want kan met zijn voeten bijna het einde raken
pi_104569883
Niet helemaal bijgelezen, dat gaat maandag wel weer lukken..

Even een egopostje:
Buh...
Wies blijft maar kwakkelende met drinken. Ze poept eens in de 2/3 dagen en we zien (nu ze grotere hoeveelheden drinkt) een patroon. Naarmate ze richting de 'poepbroek' gaat hoe slechter ze gaat drinken, hoe meer krampen ze heeft, hoe meer ze spuugt en zuur ruikt. Echt heel erg zielig. Je hoort haar ook dan een hele dag steunen enzo maar dan lukt het niet.

Rugliggen gaat ook weer slecht.
En haar voorkeurshouding is de laatste week heel heftig geworden. Als je haar hoofd de andere kant op wil draaien dan lukt dat niet eens.

Voor de rest is ze nog steeds onze olijkerd en gaat het super hoor, maar het is gewoon allemaal vreemd. Sinds ze op KV zit gaat het ineens veel minder. En na de spuiten van vorige week gaat het helemaal minder..

Over iets meer dan een week ga ik weer met haar naar de manueel therapeut. Toch maar weer een afspraak gemaakt.

Met mij gaat het best goed. De wond is zo goed als dicht. Ben alleen nog heel moe.
Ben op werk wezen praten, was fijn gesprek. Ik word ziekgemeld en vanaf 1 januari beter gemeld als het zo goed blijft gaan als nu. Daarna neem ik nog 2 weken vakantie op (heb nog 3 weken over van dit jaar).
En over 1,5 week krijg ik uitslag of ik een stollingsziekte heb. Zo ja dan is de kans groot dat de meisjes het ook hebben en dat heeft dus de nodige gevolgen voor hun op latere leeftijd (anticonceptie en zwangerschap).

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 19-11-2011 23:15:12 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104570224
Tjee wickie wat lastig zeg! En wat naar voor Wies dat ze er zo duidelijk zoveel last van heeft. Ik herken het wel een beetje van Sarah diepoepte ook niet elke dag en ging dan ook nog slechter drinken. Ben benieuwd wat de manueel therapeut gaat zeggen, hopelijk kan die helpen.
Wel erg fijn te lezen dat het met jou goed gaat! En fijn dat je nu al duidelijk hebt voor je werk en het nog even ziekgemeld blijven dat lijkt me erg rustgevend.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 23:16:56 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104570434
Wickie :*

mijn kleinste ligt gewoonweg vastgeklonken aan de borst. Zodra ik 'm loskoppel en op m'n buik/borst laat slapen is het goed, maar probeer ik hem over te leggen is 't huilen. Hij zit iig echt niet lekker in z'n vel, getuige ook z'n twee laatste (water) dunne groene luiers :/ Nou heeft ie amper vast voedsel op de afgelopen twee dagen, maar toch :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104571702
Jee wat sneu DJMO.
En ook bij Wickie. Eva poepte ook maar eens in de 3 dagen (echt standaard hè, wisten precies welke dag we aan de beurt waren) en in het begin moesten we tijdens het poepen de luier snel vervangen, die werd dan ook volgepoept en de derde ging schoon aan.

Ze heeft vandaag voor het eerst pompoen op. Ik ben er achter gekomen hoe ik dat ding moest klaarmaken (echt een slachterij was het) en lekker wat potjes voor d'r gevuld. Vanavond voor het eerst gegeten en ze vond het heerlijk. Hoop dat dit beter valt dan de sperziebonen.
Abrikoos vindt ze ook errug lekker.
pi_104572305
Danic, bij de appie hebben ze nu pompoenblokjes in de diepvries. Smaakte best wel goed. Echt heel erg handig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 20 november 2011 @ 05:05:14 #182
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104576516
Regeldagen... Vermoeiend... :O Simon heeft er zelf ook duidelijk last van. Werd net huilend wakker terwijl hij 1,5 uur eerder nog gedronken had. Sneukopje...

En nog even een nachtelijke jompel voor Sarah *O* Wat fijn MP!
Oude (on)bekende.
pi_104576764
Ik lees veel regeldagen sterkte voor de mama's
kd wat is lex al groot
mp wat fijndat je je meissie weer terug hebt
slecht poepende kindjes is zo sneu sterkte wickie. en ik duim dat je geen stollingsziekte hebt. ik ben er ook op getest maar heb het niet
  zondag 20 november 2011 @ 08:36:50 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104576912
Bleuk.. fokwet zeker... die ene goede dag.werd direct weer gevolgd door een dramanacht... gedronken om 22:30, 0:30, 3, 6, 8 uur... ben dus wederom moe. Regeldagen? Ik zeg regelweek!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104576918
om de 2 uur vind ik niet eens slecht. Kan je daarna niet meer goed in slaap vallen?

Doe je Liene ook in bad voor het slapen? Maakt hier wel verschil. Normaal komt ie om de 2 a 3 uur,na een badje om de 4 uur :)
  zondag 20 november 2011 @ 08:50:25 #186
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104576961
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Regeldagen? Ik zeg regelweek!!!
Wil je niet van die enge dingen zeggen :( ;)

Bleh, Simon heeft sinds gistermiddag al meer gehuild dan hij normaal in een week huilt :{ Eigenlijk is hij alleen aan de borst stil... Hoort dat ook bij regeldagen?
Oude (on)bekende.
pi_104576982
Kan best, zou ook een sprongetje of pesthumeur kunnen zijn :P
pi_104577251
llll,,,kjl;mmmmmzzcxcccccccc86
c./01
410000

Volgens Eva dan. Mijn typmiep O+ :P

Wicky, ik hoorde het van de week van Mignonne geloof ik (kan ook Vanyel geweest zijn), maar toen lag die pompoen hier al. Volgende x idd maar eens in het vriesvak kijken.
pi_104577258
de een tipte het de ander zei dat r dochter vriendelijk bedankte :P

jeeej mijn zwangerschapsdementie is over
pi_104577269
Ik begrijp je geloof ik niet KD :@
pi_104577287
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
de een tipte het de ander zei dat r dochter vriendelijk bedankte :P

jeeej mijn zwangerschapsdementie is over
Check :)
Maar die dochter bedankte voor mango. Pompoen vind ik vers geen werk, dus die hebben we hier nog niet gehad.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104577307
Oh pfffff het kwartje is gevallen hoor. Sorry, zondagochtend hè. :P
pi_104579243
Even een vraagje, hier wordt al 24u geperst op een poepbroek, maar het lukt niet, zo zielig :(
Ik heb ergens weleens gelezen dat je een drupje olijfolie kunt geven, heeft iemand dat weleens gedaan? Lijkt me wel slecht door de darmpjes?

Andere tips? :'( Zo zielig..
pi_104579310
temperaturen werkt vaak goed of even met een doekje over zn poepert vegen, doen dieren in t wild ook om de stoelgang op gang te krijgen..maar die likken dus dat zou ik niet aanraden
  zondag 20 november 2011 @ 11:41:40 #195
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_104579421
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
temperaturen werkt vaak goed of even met een doekje over zn poepert vegen, doen dieren in t wild ook om de stoelgang op gang te krijgen..maar die likken dus dat zou ik niet aanraden
_O- _O-
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_104579437
Jipster, wij hebben het twee of drie keer gedaan bij Eva. Ze poepte (tot ze aan de bijvoeding ging) maar eens in de drie dagen en dat was prima. Een enkele keer zat er bijvoorbeeld 5 dagen tussen en had ze er last van.
We hebben toen 1 drupje olijfolie in haar fles gedaan en dat was altijd succes binnen 2 uur!
Ik vind het een onschuldige manier van een beetje helpen, temperaturen had bij Eva namelijk geen effect.
pi_104579899
Temperaturen hebben we al geprobeerd.. tevergeefs helaas.

J. poept nog steeds dagelijks, of zelfs meerdere malen per 24u en nu dus al 24u niet, en hij heeft er hartstikke last van.

Misschien toch een olie drupje proberen..
pi_104579981
ja maar ze krijgen nu toch gewoon hun vitamines nog? althans ik neem aan dat je ze K en D oliedruppies geeft? als dat geen effect heeft zal olijfolie dat ook niet hebben toch? (ik weet niet of jij fles of borst geeft Danic?)
pi_104580030
Jipster, je zou de huisarts kunnen vragen om lactulosestroop, daar ging Bartje best goed op poepen...
pi_104581356

ooooh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')