abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104623414
Lex lijkt een beetje gelijk op te gaan met jasper. 3140 bij geboorte, 3920 na 1 maand, 5250 na 2 maand. Ook hij zit al ruim in 62, maar is wel boller dan lex.
pi_104627279
na 2 maanden Aoraki? wow...dat gaat echt hard!
  maandag 21 november 2011 @ 14:10:17 #253
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104628140
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef cleany het volgende:
na 2 maanden Aoraki? wow...dat gaat echt hard!
Die van mij was 5.8 bij 2 maanden :o

Pfew... Simon gaat morgen wennen bij de opvang en ik ga over een week weer aan het werk. Ik ben er wel aan toe om weer te gaan werken, maar het idee dat ik Simon dan zoveel minder zie vind ik helemaal niets :{

Er komt nu echt een einde aan de kraamtijd, raar hoor :{ Er is zoveel gebeurd in de afgelopen 4 maanden. De loodzware laatste zwangere weken, de kick van de bevalling, de kennismaking met het perfecte mini-mensje dat we samen op de wereld hebben gezet... 4 maanden vol trots, onzekerheden, ontroering, verwondering... O+ en slaapgebrek :P
Oude (on)bekende.
pi_104628256
Hoi!
Wij zijn er weer :D paar dagen weggeweest naar Duitsland (Landal). Even bijkomen enzo.
Voor het eerst gezwommen met Jelle, eerste keer vond hij maar zo zo, 2e keer helemaal leuk.
De nachten gaan helaas erg bagger, vannacht 4x eruit, nacht ervoor 6 keer ofzo. Ik ben dus redelijk kapot eigenlijk. Hoop dat dit binnenkort toch wat beter gaat worden. Gemiddeld is het meestal 2x per nacht.

Verder gaat het goed met hem, lijkt geen last meer te hebben van z'n oren (eindelijk!) en is ontzettend vrolijk. Druk bezig met staan en lopen en klimmen

Zo even bijlezen!
pi_104628647
Puck gilde de boel bij elkaar vanaf 0.30 tot 3.00uur. Ik had al dentinox gesmeerd maar dat hielp niet.
Toen ik uiteindelijk een zetpil er in ging doen moest ik een poepbroek verschonen. Ik weet niet welke van de twee het hem nou gedaan heeft maar daarna sliep hij.
Ik alleen pas anderhalf uur later. :O
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104628838
Wat een goed groeiende baby's zeg :)
Wij moeten volgende week dinsdag voor t eerst, maar hij is al uit veel kleertjes gegroeid.. 50 past niet meer, 56 soms en 62 passen sommige dingen al goed. Maar van die maten snap ik nog niets.. Ligt vooral ook aan t merk volgens mij.

Hier is de rust alweer wat teruggekeerd na 24 uur van iedere 1,5 tot 2 uur willen eten. Vannacht deed hij het ook goed, hij heeft zich maar 2 x gemeld na middernacht O+
  maandag 21 november 2011 @ 14:32:22 #257
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104629008
Fijn dat het zo goed gaat met Jelle! Alleen voor jullie jammer van de nachten O+

Arme Puck :{ Is hij nu weer oké? En leef jij nog een beetje DML?

Hier nog steeds een regelmannetje... Gelukkig wel weer vrolijk, maar hij wil nog steeds heel veel drinken, vooral 's nachts. Dat in combinatie met een akelige verkoudheid maken dat ik me alles behalve fit voel vandaag. Moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn :X
Oude (on)bekende.
pi_104630269
oke ik ben nu wel even chag. Lex wil niet slapen en PokElin blijft maar gillen LUKNIEEEEEETTTT (ze is met trainrails aan t spelen en te trein dreigt steeds te ontsporen) en ik probeer verdorie al 2 uur lang de plee schoon te maken :') en zo vies is ie niet..maar ik pak mn doekje op en Gil.. En Lex maakt steeds kokhalsgeluiden (gevalletje reflux) waardoor ik er snel bij moet zijn omdat ie anders blauw wordt en erin blijft hangen.

handig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 15:11:52 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104630623
Wellicht is je bij de situatie neerleggen het enige wat je kunt doen KD ;) Oftewel, láát die plee maar, bind Lex in de doek en neem Elin mee naar buiten :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104631178
nah ik laat die pokkenhaard maar mooi binnen hoor. Lex slaapt nu op mijn buik, de keuken,vloeren,deuren,gang,was en wc is gedaan!
pi_104632112
Kd ik heb net toevallig vandaag dit op mijn hyves gezet!!

Je kent het wel. Je wilt even snel een rekening betalen!

Loop naar de keuken voor het pinpasje. Bij de trap hoor je dat je jongste zoon huilt. Even snel naar boven om hem een speentje te geven. Deur open en ja hoor poep! Snel even verschonen dus. Klaar.. en baby natuurlijk klaarwakker dus maar mee naar beneden. Beneden meld je middelste ook meteen even dat ie poep heeft. Hup naar boven en verschonen. Tuurlijk overal poep, douche aan kind eronder. Kleren vast klaarleggen, ach en ondertussen kun je meteen de kledingkast even opruimen en kleine maten eruit halen. En als je toch bezig bent meteen de kast van de jongste ook. Ondertussen wil baby ook een fles dus ook maar even doen. Fles weer leeg en middelste klaar met douchen. Aankleden en naar beneden. Hij heeft ook honger en wil ei. Snel ei bakken, bordjes allemaal in de vaatwasser. Dus pak je ook maar even de vaatwasser uit. Baby ondertussen weer moe en kan dus weer in bed. Oeps poepkleding van middelste ligt er nog. Dus maar even in de was gooien. Ach meteen even de droger aan en was ophangen. En welja we vouwen dat kleine beetje was nog wel even op.
Tijd voor een kopje thee. Middelste wil ook! Beker ranja net niet in de wasbak. Snel de dweil erbij, ach we doen meteen hele kamer en keuken even is dat ook weer klaar. Thee op middelste wil naar bed. Nee mama komt er niet bij liggen, ok even dan.
Oeps 5 voor 2!! Oudste is om 14:00 vrij. Baby slaapt, peuter slaapt. Snel fietsen. Zo oudste ook weer thuis. Appel schillen, drinken pakken andere broek voor oudste want buiten spelen. Jongste wakker even mee tuttelen. Middelste wakker, baby in de box. Weer een appel schillen en drinken pakken. Jas en schoenen aan en ook naar buiten. Baby wil nog even aandacht dus nog eve knuffelen. Telefoon, ja lieverd komt goed!! Overwerken!! Baby weer in bed en middelste klaar buiten. Oudste ook klaar buiten. Honger... Frituurpan it is. Frituren klaar, honger weg. Daar is baby weer, HONGER, flesje erin! Eetafwas opruimen, keuken ook weer schoon. Pan aan mannetje thuis. Samen eten. Alles weer opruimen. Pyjama's aan, even spelen. Baby weer in bed. Oudste in bed. Thee drinken, koekje erbij? Middelste naar bed. Douchen, tucje, drinken baby wakker. Flesje, pyjama aan, slapen. Eindelijk zitten!!
Lieverd heb je toevallig die rekening nog betaald!!!!!

Moraal van het verhaal: Kom de hele dag nergens aan toe :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 21 november 2011 @ 15:57:12 #262
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104632477
Wij houden het echt wel bij 1 kind :') :o
Trotse mamma :)
pi_104632907
_O-

Maar niet waar Nicole want je hebt de kasten opgeruimd en de was gedaan en de boel gedweild en de vaatwasser gedaan.

^O^
The way you rock'n'roll
pi_104633631
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
_O-

Maar niet waar Nicole want je hebt de kasten opgeruimd en de was gedaan en de boel gedweild en de vaatwasser gedaan.

^O^
Zet er dan niet bij dat het allemaal half is he!! Dus morgen doen we alles voor de andere helft!!
pi_104633914
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Zet er dan niet bij dat het allemaal half is he!! Dus morgen doen we alles voor de andere helft!!
:D
Oke!

Pm je me nog even terug?
The way you rock'n'roll
pi_104634116
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:D
Oke!

Pm je me nog even terug?
Ga ik meteen even doen. Nu...Als er niks tussenkomt :P

Het is gelukt!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door MeNicole2 op 21-11-2011 16:38:50 ]
pi_104634659
Jeetje Nicole.. Nu weet ik dat t nog ff wennen is voor mij als nieuwbakken mama, maar ik was al blij vandaag met stofzuigen en een machine was :')
pi_104634900
Haha het gaat hier niet elke dag zo hoor. Meestal heb ik wel overal gewoon tijd voor. De ene dag alles beneden en de andere dag alles boven en soms een dag gewoon niks.
Maar soms heb je van die dagen :P

Mijn kleine man voelt zich niet helemaal lekker. Hij heeft beetje koorts en is heel onrustig. Hij wil zelfs niet in de draagdoek. Misschien pijn aan zijn beentjes. Hij heeft in ieder geval net een zetpil gehad. Hopen dat dat een beetje helpt.
pi_104641806
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Nirak het volgende:
Jeetje Nicole.. Nu weet ik dat t nog ff wennen is voor mij als nieuwbakken mama, maar ik was al blij vandaag met stofzuigen en een machine was :')
Hartstikke logisch en best knap. De eerste weken mag je gewoon tevreden zijn als je je kind voedt en schoonhoudt. Al het overige is bonus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104642159
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 19:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hartstikke logisch en best knap. De eerste weken mag je gewoon tevreden zijn als je je kind voedt en schoonhoudt. Al het overige is bonus.
Oke dan, dank! Ik voel me nu niet meer schuldig dat ik vanmiddag een uur alleen op de bank heb gezeten omdat meneer een heel uur lang boven in zn bedje heeft geslapen :)

En wat we ook iedere dag doen: wandelen met de hond :) iedere dag en dan zijn we minstens 45 minuten weg met zn drietjes, meestal meteen na de voeding van meneer aan het einde van de ochtend. Lekker frisse neus, want fris is het inmiddels wel.
Komen jullie ook vaak buiten met jullie kleintjes?
pi_104642334
Wij nu best wel maar tot ze een maand of 3 was, was ik al blij als ik 10 minuten aaneen min of meer normaal kon lopen.
Nu meestal met kind in doek samen de stad in. Je kunt prima koffie drinken met een baby op je rug O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 21 november 2011 @ 19:32:42 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104643287
ik nog niet echt eigenlijk Nirak, maar mijn lief gaat ieder weekend zaterdag en zondag een stuk met haar wandelen. Ik ga morgen weer denk ik, ze is uit de regeldagen, dus wat makkelijker, vind ik dan.
Overigens ben ik vandaag heel lui geweest, Anouk heeft vanaf half 3 liggen pitten en ik heb heerlijk op de bank gelegen en niets gedaan....eventjes ook oogjes dicht! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104643776
Heerlijk toch om niks te doen Susie :)
@V, ik prijs me gelukkig dat ik "kreupel" t zkh in ging en na de bevalling al zo snel ben opgeknapt. Had t niet durven dromen...
pi_104643829
Geniet er maar van :)
pi_104645112
Wow Nicole, en ik riep altijd: 3 lijkt me wel leuk! Mja.....
Momenteel hoeft het echt nog niet, vind het nog steeds een worsteling om alles rond te krijgen. Heb je net een vrije dag volgepland met allerlei taken die makkelijk kunnen met daarin voldoende tijd voor Eva, is er weer een familielid/vriendin die wat wil afspreken.
Zonder sociaal leven lukt het allemaal best :P
Maar komt goed.

Eeeehh........twijfel of ik durf te vertellen dat Eva net ineens stond :@
  maandag 21 november 2011 @ 20:04:52 #276
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104645260
Ik kom me ook melden met Ayden. 16 november om 11:18 geboren, 3925 gram en 54 cm. Een heel verschil met Annicka, die was 3140 gram en 51 cm. Geen wonder dat ik ietsjes harder gegild heb dit keer... :@

Vanmorgen was de VK nog even op bezoek en we kwamen tot de conclusie dat de bevalling zelf iets van twee uur geduurd heeft. Helaas bleef daarna de placenta zitten en ben ik met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Maar gelukkig kwam de placenta na wat grof geweld en hormonen alsnog zonder operatie en kon ik 's avonds om 8 uur weer naar huis. Ze hadden het nog over een nachtje blijven, maar dat zag ik niet zitten. Al helemaal niet omdat ik totaal geen last heb gehad van het bloedverlies (1,5 liter).

Verder gaat alles goed hier, borstvoeding loopt redelijk, al vloek ik regelmatig het hele huis bij elkaar als ik met rechts voed. :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104645760
Welkom GWS :W
Wat is er aan de hand met de rechterkant? is die gewoon gevoeliger of je heb je een ontsteking/kloven/oid?
  maandag 21 november 2011 @ 20:21:11 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104646285
Jemig nicole, zo'n dag lijkt me een nachtmerrie, haha! Ik vind een dag met mijn baby soms al druk. De eerste paar weken waren zo intensief dat ik soms pas om half drie beneden kwam en/of iets at. Nu gaat het veel beter. Ik denk weleens na over of ik nog meer kinderen wil, maar ik twijfel er echt aan. Ik heb veel tijd voor mezelf nodig en kan echt chagrijnig worden als ik teveel geleefd word. En kinderen doen dat wel een beetje met je. Ik geniet dagelijks enorm van mijn kind en kan hem alle aandacht geven, het lijkt me lastig om die te verdelen.
pi_104646738
Een nachtmerrie? Ik vind het juist een beschrijving van een heel alledaagse dag. Schrijf zelf maar eens álles op wat je op een dag doet, dan heb je ook zo een soortgelijke posting vol.

GWS, welkom hier met je achtponder! Wat sterk dat je geen last hebt gehad van je bloedverlies. Hoe doet Ayden het verder?

Danic, kan ze al staan, joh? Wat goed!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104646964
Danic, wat gaat ze ineens snel zeg! Goed joh!

En welkom GWS...
pi_104648530
Nou, ik hoop eigenlijk een beetje dat het een foutje was. Ze lag op de bank en de kat ging op de rugleuning liggen. Ze wordt altijd mega enthousiast van die 2 beestjes, dus hup op d'r knietjes en daarna trok ze zich via de kussens omhoog.
Ze probeert het nu ook wel de hele tijd, dus misschien gaat ze het echt al doen, maar ze is pas 6,5 maand! :o Das toch niet normaal! :X
  maandag 21 november 2011 @ 20:54:00 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104648823
:W GWS!

Danic! Wat leuk!

Hier fijn een poep-broek...geen luier, nee broek, alles de broekspijp in! :X :D Lief is lekker met d'r onder de douche gesprongen en ik heb de bende maar in de biotex gezet, in de hoop dat het er nog uit gaat....
pi_104648981
Ja hoor Susie, Biotex krijgt alles schoon volgens mij. Ik heb hier niets waarbij het er niet uit is gegaan, komt vast goed. Maar na de biotex nog ff in de wasmachine voor de vage vlekken die je dan nog overhoudt.

Ja zeker leuk, maar ze gaat nu wel heel hard. Ze kan pas echt op haar knietjes kruipen sinds vrijdag, dan hoeft ze nu nog niet te gaan stáán, ze mag best wel ff kruipen hoor O+
pi_104649365
Danic wat een stoere heb jij!!! En hier was het ook nadat ze het kruipen door had heel snel staan en nu al aan de hand stappen en los staan ;) En voor je het weet rennen ze rond :P

GWS welkom!

Susie heerlijk he zulke broeken die hebben we hier ook veel gehad!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 21 november 2011 @ 21:02:06 #285
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104649526
Ben benieuwd! En volgens mij nu weer een luier aan het volpersen, arm kind....

En eerst kruipen zou wel leuker zijn natuurlijk! Dat is zo'n leuk gezicht, alhoewel dat gewaggel ook zeker lief is!
  maandag 21 november 2011 @ 21:04:57 #286
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104649797
@Danic, er zitten sowieso kloven, en ik vermoed zelf ook nog spruw. Moet dus even uitvogelen hoe ik dat aan ga pakken.

@Claudia, ik heb inderdaad geen moment last gehad van mijn bloedverlies, dat verbaast me ook, eerlijk gezegd. Mijn Hb was zelfs 6.1 bij de laatste test.

Ayden doet het prima, die is op dit moment lekker aan het clusteren. De nachten zijn ook prima, hij komt iedere twee/drie uur, tussendoor slaapt ie. En hij ligt soms heerlijk rustig op mijn schoot te maffen. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 21 november 2011 @ 21:35:57 #287
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104652119
@Susie hier worden alle poepbroeken, rompers, hydrofiel luiers, werkelijk alles met die lekkere poep, schoon met Vanish en Adrit :) komt goed!
Trotse mamma :)
  maandag 21 november 2011 @ 21:42:22 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104652577
GWS gefeliciteerd en welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104652803
:W GWS

Danic wat snel! Maar wel leuk toch :)

Susie... Heerlijk he :')
Zo was ik vanmorgen een spuitluier aan t verschonen en bedacht meneer: "w8 mama, er kan nog meer in die luier hoor!" ow, ow wat een ravage :') het is maar goed dat luiers van die handige gootjes hebben :) En dan voor de beeldvorming:

pi_104652903
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Faithz het volgende:
@Susie hier worden alle poepbroeken, rompers, hydrofiel luiers, werkelijk alles met die lekkere poep, schoon met Vanish en Adrit :) komt goed!
En mijn moeder gooit citroentje (zeepblokje) in de strijd voor poepvlekken. Werkt ook goed.
pi_104653560
Vraagje:
We hebben ons "naar bed ritueel" gehad: eten, douchen, weer eten en daarna dus naar bed. Voorheen mekkerde hij dan een beetje door geluidjes te maken en soms even te huilen, maar nu ligt hij al een half uur heel rustig met ogen heul ver open naar de zijkant van zn bedje te staren...
Natuurlijk denk ik dan weer: zou er wat zijn? Of mag ik concluderen dat hij gewoon heerlijk ontspannen is van ons "naar bed gaan ritueel"?
pi_104653655
Hahaha Danic, wat een heerlijke tante heb jij, geweldig om te lezen en compleet onvoorstelbaar tegelijk ook. O+ Lena deed precies hetzelfde als jouw meisje toen ze 2 wkn ouder was dan Jelte nu is, maar mijn kleine vrolijke bollo is een heerlijke luiwammes. Ik heb m een heel paar x beide kanten op zien rollen maar dat is dan ook echt alle actie die er ooit geweest is. Hij laat gewoon zn zus heerlijk rennen voor m en slaat dat de hele dag luid schaterend gade. Het is ondenkbaar dat mijn lekkere reuzebaby volgende week ineens op zou staan. Wat is t toch heerlijk om te lezen en te zien die verschillen in ontwikkeling. Lena keek ik gewoon groot, Jelte "mag" veel langer baby blijven...manana manana ;-)

Hij is wel weer goedgekeurd vandaag. 8490 gram en 70,1cm! Spekknieën FTW! O+ Nu pas 7 mei weer terug (dan is ie alweer bijna een jaar! :o) alles loopt gewoon lekker en ik heb gewoon echt niets bijzonders te melden... Wegen doe ik wel een keer als ik nieuwsgierig ben...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_104653676
Ja hoor, Nirak dat laatste denk ik.
Als hij gewoon heerlijk ontspannen ligt is het toch goed? Als er wat zou zijn, dan zou je hem vast wel horen hoor. Hij is waarschijnlijk nog niet moe genoeg en ligt nu lekker te kijken, oogjes vallen vast zo wel dicht.
pi_104653916
Wow Poppedein, jij hebt echt superslagroom :o Ach nog even en hij gaat ook bewegen. Bij Eva zakken alle broeken van d'r kontje af. Die kan geen moment stil zitten, dus die melk heeft ze er al weer afgetraind voordat het uberhaupt wat aan heeft kunnen zetten. Alle bollo gaat op dit moment naar d'r gezicht :X :D

Waarom 7 mei pas weer terug? Das pas over een half jaar? (en een dag voordat Eva 1 wordt) dus dat duurt nog heeeeeeel lang!
pi_104654384
omdat ik vandaag ook weer 3 kwartier heb zitten wachten voor eigenlijk niets, want hetgeen ik boeiend vind, het meten en wegen was al bij de assistente gedaan. Toen ik eindelijk aan de beurt was stond ik na 2 min ook weer buiten omdat ik geen vragen had en alles gewoon lekker loopt. Ze vroeg daarom ook zelf wanneer ik weer terug wilde komen en dan vind ik t volgende vaccinatiemoment prima, ik kan altijd nog een keer langs t weeguurtje gaan. T is ook allemaal nog maar zo kort geleden van Lena ook... Dan kan die kostbare tijd imho door beide partijen beter benut worden...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_104654744
Ja dat kan ik me voorstellen.
Voor mij is het de eerste en toch wel een beetje anders, merk dat ik toch iedere keer wel weer wat vragen heb.
Het leukste vind ik ook het wegen en meten (en opscheppen wat ze allemaal al kan hehe), maar dat kan helaas voor mij niet tussendoor, omdat het inloopspreekuur op maandagmiddag is en dan werk ik.
Nou ja, scheelt ook dat ik nog nooit langer dan 5 minuten heb moeten wachten, hier werken ze aardig volgens de klok. ^O^

Ik duik mijn bedje in!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 22:14:35 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104654871
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef Poppedein het volgende:
omdat ik vandaag ook weer 3 kwartier heb zitten wachten voor eigenlijk niets, want hetgeen ik boeiend vind, het meten en wegen was al bij de assistente gedaan. Toen ik eindelijk aan de beurt was stond ik na 2 min ook weer buiten omdat ik geen vragen had en alles gewoon lekker loopt. Ze vroeg daarom ook zelf wanneer ik weer terug wilde komen en dan vind ik t volgende vaccinatiemoment prima, ik kan altijd nog een keer langs t weeguurtje gaan. T is ook allemaal nog maar zo kort geleden van Lena ook... Dan kan die kostbare tijd imho door beide partijen beter benut worden...
dit dus. bij mij smeekten ze bijna of ik de 9 maanden afspraak wilde overslaan :D dus ik ga ook met 't volgende vacc. en dan gaat meteen jan mee voor de ogentest, kom ik iig niet voor jan met de korte achternaam dit keer :+ (en ik neem dan wél iemand mee... aangezien Jan rustig houden terwijl geert vaccinatie's krijgt gaat me niet lukken in m'n uppie _O- )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 21 november 2011 @ 22:40:00 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104656528
Nirak! :D _O- En ook gewoon een foto ervan nemen! _O-
pi_104656591
Wacht maar tot het brokkelpoeptijdperk aanbreekt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 22:43:44 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104656756
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Nirak het volgende:
:W GWS

Danic wat snel! Maar wel leuk toch :)

Susie... Heerlijk he :')
Zo was ik vanmorgen een spuitluier aan t verschonen en bedacht meneer: "w8 mama, er kan nog meer in die luier hoor!" ow, ow wat een ravage :') het is maar goed dat luiers van die handige gootjes hebben :) En dan voor de beeldvorming:

[ afbeelding ]
doe es een full face foto van jullie manneke? ik zie op deze foto wat gelijkenis met Geert en wil graag mezelf ervan overtuigen dat jullie mijn kleine baby niet hebben gestolen ;) O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')