Die van mij was 5.8 bij 2 maandenquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef cleany het volgende:
na 2 maanden Aoraki? wow...dat gaat echt hard!
Zet er dan niet bij dat het allemaal half is he!! Dus morgen doen we alles voor de andere helft!!quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Maar niet waar Nicole want je hebt de kasten opgeruimd en de was gedaan en de boel gedweild en de vaatwasser gedaan.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Zet er dan niet bij dat het allemaal half is he!! Dus morgen doen we alles voor de andere helft!!
Ga ik meteen even doen. Nu...Als er niks tussenkomtquote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Oke!
Pm je me nog even terug?
Hartstikke logisch en best knap. De eerste weken mag je gewoon tevreden zijn als je je kind voedt en schoonhoudt. Al het overige is bonus.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Nirak het volgende:
Jeetje Nicole.. Nu weet ik dat t nog ff wennen is voor mij als nieuwbakken mama, maar ik was al blij vandaag met stofzuigen en een machine was
Oke dan, dank! Ik voel me nu niet meer schuldig dat ik vanmiddag een uur alleen op de bank heb gezeten omdat meneer een heel uur lang boven in zn bedje heeft geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 19:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hartstikke logisch en best knap. De eerste weken mag je gewoon tevreden zijn als je je kind voedt en schoonhoudt. Al het overige is bonus.
En mijn moeder gooit citroentje (zeepblokje) in de strijd voor poepvlekken. Werkt ook goed.quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Faithz het volgende:
@Susie hier worden alle poepbroeken, rompers, hydrofiel luiers, werkelijk alles met die lekkere poep, schoon met Vanish en Adritkomt goed!
dit dus. bij mij smeekten ze bijna of ik de 9 maanden afspraak wilde overslaanquote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef Poppedein het volgende:
omdat ik vandaag ook weer 3 kwartier heb zitten wachten voor eigenlijk niets, want hetgeen ik boeiend vind, het meten en wegen was al bij de assistente gedaan. Toen ik eindelijk aan de beurt was stond ik na 2 min ook weer buiten omdat ik geen vragen had en alles gewoon lekker loopt. Ze vroeg daarom ook zelf wanneer ik weer terug wilde komen en dan vind ik t volgende vaccinatiemoment prima, ik kan altijd nog een keer langs t weeguurtje gaan. T is ook allemaal nog maar zo kort geleden van Lena ook... Dan kan die kostbare tijd imho door beide partijen beter benut worden...
doe es een full face foto van jullie manneke? ik zie op deze foto wat gelijkenis met Geert en wil graag mezelf ervan overtuigen dat jullie mijn kleine baby niet hebben gestolenquote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Nirak het volgende:
GWS
Danic wat snel! Maar wel leuk toch
Susie... Heerlijk he
Zo was ik vanmorgen een spuitluier aan t verschonen en bedacht meneer: "w8 mama, er kan nog meer in die luier hoor!" ow, ow wat een ravagehet is maar goed dat luiers van die handige gootjes hebben
En dan voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |