Als ze zichzelf net zo leuk vindt als Dottir, weet je wat haar kan motiverenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Harstikke knap, Vanyel! Dat doet Lena nog niet.
Bedanktquote:
Eigenlijk leek me dat onzin, maar het lijkt er wel heel erg op. Ze kletst anders, beweegt energieker en sneller en doet dus opeens dit soort rare dingen. Ook op het kdv is ze anders. Feller en temperamentvoller. Meer werk dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef DJMO het volgende:
sterkte susie![]()
Dottir staan(stomme vraag wellicht Vanyel; maar heb je het idee dat ze nu ze geen allergenen meer binnenkrijgt, ineens een sprong maakt in haar ontwikkeling, omdat ze nu daar haar energie op kan focussen ipv op het vechten tegen de allergie?)
Ja hij gaat hard man. Mijn kleine babyquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
En hoera voor het tandje van Puck!Ik zag hem in het kinderkledingtopic zo mooi bij de televisie staan. Wat gaat 'ie lekker, hè?!
dat lijkt wel een wet van meden en perzen ofzo, zodra je de wachtkamer instapt is je kiespijn weg, ben je ineens weer kiplekker etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk leek me dat onzin, maar het lijkt er wel heel erg op. Ze kletst anders, beweegt energieker en sneller en doet dus opeens dit soort rare dingen. Ook op het kdv is ze anders. Feller en temperamentvoller. Meer werk dus
Ik heb het zelf trouwens ook altijd, dat ik me beter voel als ik bij een arts ben.
Maar wel een leuke fotoquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hij gaat hard man. Mijn kleine baby![]()
![]()
Jeuj voor Dottir
Photobucket app op je telefoon zetten, mijn foto's zijn nml allemaal mobiel gemaakt :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Susie het volgende:
jeetje MP, dat is even eng! Arme Saar, maar ook Jael!
@Nirak: wat een droppie! En die momenten heb ik ook hoor, kan helaas de foto hier niet zetten, met mobiel gemaakt, maar die staat op mijn FB.
Volgens mij hebben we van de kinderarts van mignonne geleerd dat ze op de buik juist minder druk op de maag hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, dat is wel schrikken zeg!
Wat ik mij zo af zit te vragen, Bartje wil alleen nog maar op zijn buik liggen nu lijkt het. Maar dat heeft als gevolg dat hij blijft spugen, elke keer kleine beetjes. Net zag ik daar ook restjes van zijn wortelhapje van rond 5 uur bijzitten... Is dat normaal?
Ach die kleine van jouw krijgt ook maar weinigquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:22 schreef Jipster het volgende:
Sterkte voor Geert!
voor alle snelle kindjes!
Hier ook zwaarder dagje (en nachtje) j. wil ook steeds bij ons zijn en elke 1,5 uur aan de borst in plaats van elke 3 a 4 weken. Misschien ook een 6wk sprongetje.... of verlate regeldagen...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:57 schreef kitty_hello het volgende:
[..]
Ach die kleine van jouw krijgt ook maar weinig![]()
Succes met je kleine man
En dan vind je het nog gek dat Lex zo hard groeitquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
maar lex vindt altijd- wakker= eten![]()
Is hij normaal sneller klaar met drinken? Dan heb je nu goede kans dat hij een lange ruk gaat maken, ik zou dus ook je rust _nu_ pakkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef Nirak het volgende:
Een doos vol kleertjes Susie, dat is fijn!
En weer gaan sporten is ook heerlijk BJ
Hier heeft kereltje net goed getankt zeg.. Zeker 25 minuten aan t drinken geweest, een borst leeg gedronken en toen verder met de volgende.... Wel 9x gedronken vandaag, helaas vannacht om de 2 uur. Hoop dat hij er vannacht weer 3 uur tussen laat, want ik slaap slecht in dus iedere voeding kost een uur nachtrust...
Ga gewoon lekker samen bankhangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:29 schreef Nirak het volgende:
En meneer hangt weer aan mn tiet... Nog geen 1,5 uur... 3 weken en 3 dagen oud.. De regeldagen zijn begonnen denk ik
Maar hij groeit er vast goed op.
Wel jammer dat ik nu t einde van de hulk (film) mis...
ik zeg ook constant, als je m tegen de muur zou gooien zuigt ie zich vast.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo MP wat een heerlijk bericht!! en wat fijn dat je mini zich beter voelt, lekkerder in dr vel steekt en dit ook zo duidelijk effect heeft op jouw gemoedstoestand.. heerlijk! ik hoop dat het voor jullie zo blijft doorgaan..![]()
ennuh KD wie heeft je schrieltje opgegeten? hoe lang en zwaar is Lexje inmiddels??
doet ie goed zeg!! en jouw slagroom dus ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
7 weekjes is hij nu en zit in maatje 62/68
Wil je niet van die enge dingen zeggenquote:
Checkquote:Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
de een tipte het de ander zei dat r dochter vriendelijk bedankte
jeeej mijn zwangerschapsdementie is over
quote:Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
temperaturen werkt vaak goed of even met een doekje over zn poepert vegen, doen dieren in t wild ook om de stoelgang op gang te krijgen..maar die likken dus dat zou ik niet aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |