SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi. Ik ben je geweten. Ik ben hier om je te vertellen dat de spelling van een ander je niet moet boeien, omdat je soms ook fouten maakt, je bent immer ook een mens. Doei.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:50 schreef Michhas het volgende:
Sorry hoor Tammy, het is niet lullig bedoeld
Maar kom op zeg, probeerd?!
Hoi geweten, ik heb jou vanmorgen opgegeten. Je smaakte heel vies. Doei.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben je geweten. Ik ben hier om je te vertellen dat de spelling van een ander je niet moet boeien, omdat je soms ook fouten maakt, je bent immer ook een mens. Doei.
Als ik opgegeten was, kon ik je nu niet vertellen dat ik niet opgegeten was. Trouwens, kijk eens naar mijn vorige post en bestudeer die heel goed. Ik hoop dat je dan wat nieuws bijleert.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi geweten, ik heb jou vanmorgen opgegeten. Je smaakte heel vies. Doei.
Ik heb gekeken. Het kon me niet boeien, dus ik ga die shit niet bestuderenquote:Op woensdag 16 november 2011 08:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ik opgegeten was, kon ik je nu niet vertellen dat ik niet opgegeten was. Trouwens, kijk eens naar mijn vorige post en bestudeer die heel goed. Ik hoop dat je dan wat nieuws bijleert.
Ik heb het over de eventuele verkeerde spelling die je niet moet boeien. Deze post van je is dus gewoon niks waard. Het zou denk ik beter zijn als je hem edit en iets zinnigs typt.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Het kon me niet boeien, dus ik ga die shit niet bestuderen
Ik weet waar je het over hebt, en zoals je kunt lezen geef ik daar niks om.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb het over de eventuele verkeerde spelling die je niet moet boeien. Deze post van je is dus gewoon niks waard. Het zou denk ik beter zijn als je hem edit en iets zinnigs typt.
mietjequote:Op woensdag 16 november 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
HET IS GODVERDOMME KOUD!
het heeft me 20 minuten geduurd voordat ik het bed uit durfde
Sterkte kerel!quote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
Meisje uit Boxtel tochquote:Op woensdag 16 november 2011 03:06 schreef PierreTT het volgende:
Vreemde avond. Meisje van mijn studievereniging voor mijn ogen dood gereden, van de zijkant geschept door een auto. Hele avond bij slachtofferhulp gezeten om iedereen te kalmeren. Voelde me toen rustig, maar je voelt het wel. Fucking onwerkelijk. Excuses voor een onsamenhangend verhaal, maar moet dit echt even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |