(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Ja heb ik ook last van sinds ik een slim heb. Maar volgens een aantal lui hier in het PS3 topic is dat normaal. Het schijnt de blu-ray speler te zijn die dat lawaai maakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:46 schreef Ipho het volgende:
Even een vraagje..
Horen jullie ook zo'n irritant geluid uit je playstation komen tijdens het spelen van mw3? Heb alleen net zo'n slim ps3 dus heb er geen idee van maar het word met je tv zacht bijna klote om te spelen.
Mijn PS3 Slim maakt veel lawaai af en toe, ik ben het allang al gewend. De TV kan hierdoor niet op een lage volume bij mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:46 schreef Ipho het volgende:
Even een vraagje..
Horen jullie ook zo'n irritant geluid uit je playstation komen tijdens het spelen van mw3? Heb alleen net zo'n slim ps3 dus heb er geen idee van maar het word met je tv zacht bijna klote om te spelen.
Nee of Domination spelen en dan in een team zitten waar iedereen voor kills gaat en jij tweede wordt in je team met een KD van 7/21 en degene boven met 23/17 en die onder je met 18/7quote:Op woensdag 16 november 2011 00:59 schreef Timmos het volgende:
Damn mn wins gaan wel achteruit zeg.. Ik eindig wel gewoon eerste in mn teams met zowat de enige die een positieve KD heeft.. Fijn als je steeds baggerteams krijgt..
Lekker dan als ik oppas heb liggen een kamer naastvme en ik de tv vol aan moet haha.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van sinds ik een slim heb. Maar volgens een aantal lui hier in het PS3 topic is dat normaal. Het schijnt de blu-ray speler te zijn die dat lawaai maakt.
Koptelefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lekker dan als ik oppas heb liggen een kamer naastvme en ik de tv vol aan moet haha.
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezetquote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik probeer mn spawn filmpje te uploaden maar blijft op 0% staan
Jij hebt een PVR?quote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezet..
Nee, gewoon uit mn Theater dinges gehaald.. Voor zo'n eigen record ding zijn mn games echt niet bijzonder genoegquote:
Best goede kwaliteit dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mn Theater dinges gehaald.. Voor zo'n eigen record ding zijn mn games echt niet bijzonder genoeg..
4 tot 7 uur ofzo is wat ik voorbij heb zien komenquote:Op woensdag 16 november 2011 01:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu alleen maar hopen dat de SP niet net zoals in MW2 binnen 4 uur uit te spelen is (de MP vind ik eigenlijk niet zo heel veel aan).
Kreeg het spel pre-order gratisquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
Met 7 uur kan ik wel leven.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
4 tot 7 uur ofzo is wat ik voorbij heb zien komen..
Fixedquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan niet. 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
ik vind dat zo'n ongelovelijke schijtmap. Kreeg em gisteren stuk of 4 keer, en elke fucking keer word je helemaal flauw gecamped >> RAGEquote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezet..
Ik speel ook niet online, heb 44 euro betaald en als je op veteran speelt ben je ook wel wat langer bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
Stinger FTW!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:03 schreef mash_ het volgende:
Die Osprey Gunner is echt ziek goedIk ging hem gister eens aanzetten. Had er 13 kills mee ofzo
Dat ga ik niet halen maar een "gezonde" 0.60 hier geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef Toempf het volgende:
KD ratio van 0.48. Beat thatIk ben niet zo heel erg goed geloof ik
Dat zag ik inderdaad ook ja. Aimhack ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:06 schreef DSS24 het volgende:
Ja de eerste 25/30 levels gaan wel snel maar daarna valt het wel mee.
Veel gasten schieten al voordat ze de hoek om zijn.
Bij 1 kill cam zag ik iemand mij al 5 seconden volgen met zijn red dot terwijl ik achter een gebouw liep. Net voordat ik tevoorschijn kwam begon hij al te schieten. Kansloze missie.
Ja dat kan. Staat gewoon bij opties. Maar het schiet echt 20x andersquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dat auto aim uitgezet kan worden op de ps3?
Ik word hier helemaal gek van, als ik twee man tegen kom blijven ze 9vd10 keer beide leven omdat ze uit elkaar lopen en mijn auto aim in het midden blijft hangen oid. krijg hem er in elk geval niet meer op.
Ik ben een speler die flankt en kom dus vaak ik deze situatie en is hierdoor erg frustrerend.
Ik had al even gezocht maar kon het niet vinden.
Welcome to Modern Warfarequote:Op woensdag 16 november 2011 10:21 schreef Alovenac het volgende:
Gisteren maar eens een paar potjes met de 'Type 95' gespeeld. Ging echt lekker, maar wat wordt ik schijtziek als je tegen complete teams komt die lopen te campen of zelf in zulke teams zit.
haha ik heb precies hetzelfde, lopen ze uit elkaar en dan is die aan het hangen. Maar dan moet je gewoon even opnieuw aimenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik word hier helemaal gek van, als ik twee man tegen kom blijven ze 9vd10 keer beide leven omdat ze uit elkaar lopen en mijn auto aim in het midden blijft hangen oid. krijg hem er in elk geval niet meer op.
Ik ben een speler die flankt en kom dus vaak ik deze situatie en is hierdoor erg frustrerend.
Pak een shotgun, dan hoef je niet te mikkenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik zit er vlgs mij nog net onder 0.44quote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef Toempf het volgende:
KD ratio van 0.48. Beat thatIk ben niet zo heel erg goed geloof ik
Oh meteen al voor het verkeerde geloof ik, heb nu de keus uit 6 wapens ipv 5. Terwijl ik er toch maar 3 gebruikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Waar wisselen jullie de tokens voor in?
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh meteen al voor het verkeerde geloof ik, heb nu de keus uit 6 wapens ipv 5. Terwijl ik er toch maar 3 gebruik
ik zou zweren dat het BO was!quote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Prestige ken ik alleen van naam.... En van andere spelers, zo ver zal ik ook in dit deel niet komen vermoed ikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.
Ik denk dat ik voor een wapen ga die ik dan altijd hou ook al prestige ik.
Eerst alle classes en daarna wapens meenemen. Heb nu 9 classes dus nog 1 keer prestige gaan en misschien kap ik er dan wel meequote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Met de tokens die je krijgt als je in COD geprestiged bent kan je o.a. een custom class unlocken.
Maar is dit een class naast de andere classes die je unlocked als je prestiged? Of unlock je deze sowieso als je verder speelt, want dan vind ik het zonde![]()
Waar wisselen jullie de tokens voor in?
Ja maar na prestige wil je toch weer zsm de volgende prestige halen en doordat je wapen dan maxed is gebruik je hem daarom niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.
Ik denk dat ik voor een wapen ga die ik dan altijd hou ook al prestige ik.
Vrienden zoekenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:45 schreef Roces18 het volgende:
ga ik spec ops spelen, allemaal noobs die alles op easy zetten![]()
is er geen aparte veteran lobby ? ofzo
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Met de tokens die je krijgt als je in COD geprestiged bent kan je o.a. een custom class unlocken.
Maar is dit een class naast de andere classes die je unlocked als je prestiged? Of unlock je deze sowieso als je verder speelt, want dan vind ik het zonde![]()
Ik heb alles al op veteran gehaald en ik heb er een aantal gehaald met randoms.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Burrito het volgende:
Ik speel gewoon met vrienden op veteran. Ga echt niet met al die randoms proberen een missie op veteran te halen. Dat gaat nooit lukken
Ja, dat is gewoon een extra class. Standaard heb je er 5 en als je met 1 token er nog een bij koopt heb je er 6.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een extra class. Standaard heb je er 5 en als je met 1 token er nog een bij koopt heb je er 6.
ja maar mijn vrienden spelen op andere tijdstippenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Burrito het volgende:
Ik speel gewoon met vrienden op veteran. Ga echt niet met al die randoms proberen een missie op veteran te halen. Dat gaat nooit lukken
2de sniperquote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef Burrito het volgende:
Ik snipe normaal nooit maar wil het wel even proberen. Ben level 37, welk snipe wapen is het best (if any?)
Ja dat is mijn vraagquote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Of je dus 11 classes hebt als je alles geprestiged hebt, of gewoon 10.
Ja, dus denk goed na aan wat je je token gaat uitgeven.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn vraag![]()
Maar ik hoor nu weer dat telkens dat als je prestiged in MW3 je een token krijgt. Dan kan je er zelf voor kiezen om een custos class te nemen.
Maar dat zou betekenen als je 10x prestiged in MW3 en al je tokens aan double xp uitgeeft je nooit meer een custom class kan nemen.
Doen, anders wordt het snel saaiquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Hm, to prestige or not to prestigevanavond maar eens beslissen.
Natuurlijk wel. Spel is net uit en nu al daar. Prestigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Hm, to prestige or not to prestigevanavond maar eens beslissen.
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
90% van de mensen die problemen hebben met mw3 spelen hem op de PS3. Valt me echt op sinds blops.
PSN is gewoon ruk, maakt niet uit wat ze er aan veranderen. Dan liever die 38 euro per jaar aan Xbox live en vrijwel nooit problemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.
Nee maar triest dat ze 1 console iets achter laten en voorrang geven
Als jij 38 euro zou betalen voor 0,0 added vallue had je waarschijnlijk ook rare verhaaltjes bedacht over de concurrent.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Heb totaal geen problemen met PSN, MW3 of wat dan ook. Bullshit dus.. Nouja, voor mij dan.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij 38 euro zou betalen voor 0,0 added vallue had je waarschijnlijk ook rare verhaaltjes bedacht over de concurrent.
True that.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]blijf maar lekker geloven. Verder zal het niet komen. PSN is gewoon mindere goede kwaliteit dan XBL.
Geen fanboy als mijn vrienden een PS3 hadden had ik die ook waarschijnlijk. Vind zelfs de exclusieve titels van de PS3 vetterquote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.
Nee maar triest dat ze 1 console iets achter laten en voorrang geven
Hmm dat zou ik dus waarschijnlijk ook gedaan hebben. Maar de controller is gewoon echt zo'n groot punt voor mij. Ik heb van die beren klauwen dus die dingen zijn echt rukquote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen fanboy als mijn vrienden een PS3 hadden had ik die ook waarschijnlijk. Vind zelfs de exclusieve titels van de PS3 vetter
Is gewoon wennen. Ik heb normale handen, maar vind ze beide lekker spelen (Xbox en PS3). Heb echt geen problemen ermee.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik dus waarschijnlijk ook gedaan hebben. Maar de controller is gewoon echt zo'n groot punt voor mij. Ik heb van die beren klauwen dus die dingen zijn echt ruk
Ik zit met die sticks. Ligt me gewoon niet zo lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is gewoon wennen. Ik heb normale handen, maar vind ze beide lekker spelen (Xbox en PS3). Heb echt geen problemen ermee.
Als het goed is hebben we de optie niet meer om auto aim uit te zettenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik vind het prima... Zeker door je sterke argumenten, die geven de doorslag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]blijf maar lekker geloven. Verder zal het niet komen. PSN is gewoon mindere goede kwaliteit dan XBL.
Ik heb ze beide, maar het is toch simpel zat. Xbox live is gewoon beter, maar je betaalt ervoor. PSN is niet slecht, maar gratis...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:54 schreef Antilurker het volgende:
xbox-ps3 discussies
Ik kocht gewoon wat m'n vrienden hadden, als ze toevallig allemaal een xbox hadden, had ik die ook gekocht en zat ik nu ook de xbox te promoten.
PS3 online zit al in de prijs.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik heb ze beide, maar het is toch simpel zat. Xbox live is gewoon beter, maar je betaalt ervoor. PSN is niet slecht, maar gratis...
Nee, dat is de blu ray alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef Antilurker het volgende:
[..]
PS3 online zit al in de prijs.
Inderdaad, geweldige sniper!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een beest deze sniper.
Fijner zelfs als de intervention.
Ik heb het ook, met kabelquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Toempf het volgende:
Fuck mijn internetNet een potje 6-21 gespeeld, kutlag. Ik schop die game in de kast en ga pas weer spelen als ik een kabel heb ipv dat verlepte wifi
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik een title zou krijgen voor mijn final killcam met juggernaut (kill door riot shield bash en ook nog eens tijdens een flashbang). Ik kreeg niks
Ok ik hem 'm toch maar weer aangezetquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Toempf het volgende:
Fuck mijn internetNet een potje 6-21 gespeeld, kutlag. Ik schop die game in de kast en ga pas weer spelen als ik een kabel heb ipv dat verlepte wifi
Niet iedereen heeft de update.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef IJsmuts het volgende:
wtf, wil even knallen op de pc, gaat eerst auto patchen bij opstarten en dan dit bij joinen:
patch_mp.ff is different from server
ga er maar van uit dat de servers nog ff moeten restarten ofzo
Graag gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het prima... Zeker door je sterke argumenten, die geven de doorslag.
de hele dag spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
Rockiejj (BrawlerS BranD) Xbox360 (:
Gooi ook maar in de OP.
Hoe levelen jullie allemaal zo snel dan? Ik zit pas op level 41..
Fuck-ing irritant! Ik speelde net ook tegen zo'n gozer...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij Outpost kan je blijkbaar in die 2 gecrashte vrachtwagens zitten bij A-dom en C-dom.... Kansloze figuren! Zoiets als die rots in Fuel (?)....
Idd, hij zei net op twitter dat hij geen idee heeft wat er aan de hand is. Lullig voor hem als hij alles kwijt zou zijn, maar komt vast goed. Vind zijn RTC wel lachen altijd:)quote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef vandermar het volgende:
Onslaught zijn youtube account is gesloten.
True that, ik volg dat die hardquote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Idd, hij zei net op twitter dat hij geen idee heeft wat er aan de hand is. Lullig voor hem als hij alles kwijt zou zijn, maar komt vast goed. Vind zijn RTC wel lachen altijd:)
Vandaar dat er laatst iemand in Outpost dus met een score van 43-0 zat... ik kon ook al totaal niet vinden waar die zich schuild hield. Blijkbaar zat ie dus in zo'n vrachtwagen te campen terwijl zijn 2 billenmaatjes vooruit aan het scouten warenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij Outpost kan je blijkbaar in die 2 gecrashte vrachtwagens zitten bij A-dom en C-dom.... Kansloze figuren! Zoiets als die rots in Fuel (?)....
Kick er op en dan met rapid fire of range is het een beestwapen.quote:
Helaasch, vrijdagochtend 7 uur.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe lang? Als het na 21 maar weer up is
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef Alovenac het volgende:
Straks eens even naar thuis bellen dan of ze de PS3 aan kunnen zetten tegen 16.00 uur.
Das kut, moet ik m zo maar eventjes aanzetten. Ik hoop dat ik niet vergeet m straks niet uit te schakelen want dan kan ik vanavond niks meer.... snap ook niet waarom dat onderhoud zo lang moet duren eigelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:22 schreef Toempf het volgende:
Vanavond gaat PSN vanaf 17:00 uur offline voor onderhoud, als je voor vijf uur nog inlogt kan je nog wel online spelen
*edit linkje voor de goede orde: http://nl.playstation.com(...)11-2011-vanaf-17-00/
PC gaming ftw.quote:
PC?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:
De hackers en cheaters komen nu in grote getalen trouwens.
Nog niet gezien. Wat voor hackers want 10de prestige hackers boeien mij geen rest.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:
De hackers en cheaters komen nu in grote getalen trouwens.
L118Aquote:Op donderdag 17 november 2011 13:13 schreef DSS24 het volgende:
Welke sniper komt trouwens als beste uit de bus?
Ik gebruik de barret omdat deze er bruut uitziet en heb nog geen andere geprobeerd.
Ah die ga ik proberen. Ah die ga ik proberen. Ik vind het er wel uitzien als een kermisbuksquote:
Alleen kick gebruik ik erop voor de rest niksquote:Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ah die ga ik proberen. Ah die ga ik proberen. Ik vind het er wel uitzien als een kermisbuks![]()
Gebruik je nog een speciale scope of instelling?
CM901quote:Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga denk maar overstappen op een ander wapen, speel nu met de Scar-L silenced, weapon level 30, gewoon level 43, maar het duurt echt té lang voor ik level 31 ben, en ik hoef opzich niet een goud wapen, ik ga denk toch maar eens de PP90M1 uitproberen, of toch de Type95..
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fuck, onderhoud zou toch pas 17:00 beginnen.
Ik krijg nu een foutmelding als ik aanmeld op ps3
Ja, beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Je hebt gelijk, ik probeerde ook om 15:55 maar kwam er niet in.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik probeerde ook om 15:55 maar kwam er niet in.Sommige zeggen dat ie morgen 7u 's ochtends online is en andere vanavond 6u, hopen op het laatste.
Het eerste dusquote:PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Het is best een aardig wapen met hoge damage voor zijn categorie, jammer van de lage fire rate.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Antilurker het volgende:
Ernest Le heeft vandaag ofzo al 10 e prestige gehaald.
Je hebt hem aan laten staan?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ben online op PSN nu.
Hee, ja hij doet het nu ook bij mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nee, ik log nu net in. Uur geleden deed hij het niet.
Dan begin je gewoon toch met SP.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Pino0 het volgende:
foked up dat psn eruit gaat liggen, net wanneer ik mw3 wil halen voor vanavond
haha jij betaald teveelquote:Op donderdag 17 november 2011 14:46 schreef FUUUU het volgende:
geen freak, gewoon aan het trollen, daar betaal ik dan ook 60eu per jaar voor
Klopt. Heb 'n rush class, gebruik 'm gewoon als primary met scavenger.quote:
Met scavenger is ie inderdaad echt baas. Jammer dat je niet meer 2 attachments op je secondary kunt hebben, dan had je Akimbo + Extended magsquote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Heb 'n rush class, gebruik 'm gewoon als primary met scavenger.
Helicopters neerknallen, een IMS kapot schieten, een flag capturen ook allemaal. Middelste heli in een Strafe Run neerknallen = 3 kills voor je streakquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik kom er nu pas achter dat killstreak kills meetellen voor je streak
Met scavenger pro is dat zo'n beetje hetzelfde. Dan krijg je +mags.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Met scavenger is ie inderdaad echt baas. Jammer dat je niet meer 2 attachments op je secondary kunt hebben, dan had je Akimbo + Extended mags
Zonet nog welquote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef killfrenzy het volgende:
Kunnen jullie inloggen op het psn? Ik niet.
Serieusquote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Baghdaddy het volgende:
KPN gebeld en ik krijg een nieuwe modem waarmee ik wél NAT open krijg, eindelijk.
Ik kan nu ook niet op het PSN inloggen btw.
Ja! Gister gebeld en morgen komt er iemand de nieuwe modem brengen en de oude ophalen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Serieus, dan ga ik morgen ook ff bellen
Met de PM901 (weet de precieze naam niet meer) en de FM9 akimbo (secondary) beleef ik veel plezierquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
İs het raar dat ik van begin af aan alleen de m4a1 gebruik?
Zit nu bijna op level 50 en ga de acr eens proberen, voor de rest zijn het vrij ruk wapens..
Ik heb zo'n experiabox en zetten Upnp aan door een vinkje te zetten. Dan koppelt hij vanzelf je PS3 aan een aantal poorten wanneer die experiabox detecteert dat je aan het gamen bent / je PS3 vraagt naar die poorten. Meteen "schoot" (hihi) mijn NAT type naar Open. Toen werkte het uitnodigen etc ineens wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Baghdaddy het volgende:
KPN gebeld en ik krijg een nieuwe modem waarmee ik wél NAT open krijg, eindelijk.
Ik kan nu ook niet op het PSN inloggen btw.
Ik gebruik de M4A1 ook al vanaf het begin ja, tot level 50 toen ben ik de ACR gaan gebruiken.. Nu met prestige weer met de M4A1 tot 50quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
İs het raar dat ik van begin af aan alleen de m4a1 gebruik?
Zit nu bijna op level 50 en ga de acr eens proberen, voor de rest zijn het vrij ruk wapens..
idd pp90m1 is top. Gebruik em zelf ook met rapid fire en kick.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
PP90M1 met rapid fire & silencer is wel baas zeg. Verder de M4 silenced op middellange afstanden is ook errug nice.
nee iedereen is aan het spelenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef mr-green het volgende:
Is er ook een ander topic over MW3 dat deze zo dood is?
Ligt er maar net aan wat voor team je tegenover je hebt, of ze het neerhalen of niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef vandermar het volgende:
Maar het begint wat te lopen, AA6 overwatch is btw ook wel chille killstreak. haalt gemiddeld zo rond de 5 kills bij mij waardoor ik makkelijk de pavelow of AC-130 haal.
Ik kom bijna geen enkel team tegen dat iets neerhaalt. Ik haal wanneer ik een launcher in mijn class heb altijd iets neer, gewoon voor het team en gratis killstreak puntquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jezus wat is de verbinding bij de PS3 slecht zeg, het duurt 20 minuten om een game te vinden en als je er dan inzit hapert hij als een mongool terwijl je een 4 bar hebt.
[..]
Ligt er maar net aan wat voor team je tegenover je hebt, of ze het neerhalen of niet.
Als je hem had aangenomen had je nu ook een 20 winstreak erbij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:58 schreef Roces18 het volgende:
mash ik zag gister je invite, heb je misschien zit om dit weekend wat missies op veteran te doen?
(ben gister ook trouwens tot wave 30 gekomenop hard )
nodig mij een keer uit danquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen enkel team tegen dat iets neerhaalt. Ik haal wanneer ik een launcher in mijn class heb altijd iets neer, gewoon voor het team en gratis killstreak punt
Is fine. Komt misschien ook omdat ik noobfest speelquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef FUUUU het volgende:
[..]
nodig mij een keer uit dan
elke lobby waar ik in kom heeft iedereen een stinger en mijn heli's worden al neergehaald voor ze de kans hebben een kill te maken.
tegenwoordig maar precision airstrike dat levert me meer kans op een kills.
Ik ook, zag er eerst geen nut van in maar blijkt toch erg handigquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:52 schreef BzP het volgende:
ik ga zeker de trophy system op een paar classes maken
Als ik S&D speel kom ik bij al die kak nederlanders in. Kindjes van 12 die net hun huiswerk afhebben , en dan om elke kill met kanker schelden en dan over je moeder beginnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:54 schreef mash_ het volgende:
Weetje wat ik het meeste mis in het spel. Een mute al button! en dan vooral voordat het spel begonnen is.
Dit! Echt heel erg klote om al die gasten af te gaan. Ik snap sowieso niet dat mensen hun headset inpluggen. Je verstaat er geen reet van en het komt alleen schreeuwerig en irritant over.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:54 schreef mash_ het volgende:
Weetje wat ik het meeste mis in het spel. Een mute al button! en dan vooral voordat het spel begonnen is.
En dit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als ik S&D speel kom ik bij al die kak nederlanders in. Kindjes van 12 die net hun huiswerk afhebben , en dan om elke kill met kanker schelden en dan over je moeder beginnen.
Gewoon omdat ze niks beter kunnen verzinnen. Te zielig voor woorden
jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:58 schreef vandermar het volgende:
Als je USB met muziek hebt, kan je die muziek dan afspelen tijdens het gamen?
Haha, ik scheld ook om te kill met kanker en begin over hun moedersquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als ik S&D speel kom ik bij al die kak nederlanders in. Kindjes van 12 die net hun huiswerk afhebben , en dan om elke kill met kanker schelden en dan over je moeder beginnen.
Ik heb de laptop even naar de xbox gebracht op mijn kamer, even zien of ik kan streamen. Nu nog uitzoeken hoequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je kan streamen vanaf je pc met media player. Of je kan je mp3 er in zetten.
Ik niet om elke kill alleen is het echt uber kut gaat. En ligt eraan met wie ik speel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Haha, ik scheld ook om te kill met kanker en begin over hun moedersAlleen ik speel TDM
Als het goed is krijg je zo'n popup op je laptop dat er een xbox is gevonden. En anders moet je het nog aan zetten op je xbox? Weet het niet zeker meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb de laptop even naar de xbox gebracht op mijn kamer, even zien of ik kan streamen. Nu nog uitzoeken hoe
toen ik 12 was speelde ik nog buitenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben nu met zo'n windows media extender bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik niet om elke kill alleen is het echt uber kut gaat. En ligt eraan met wie ik speel.
Dus jij verlaagt je tot hun niveau? Ik troll liever.
[..]
Als het goed is krijg je zo'n popup op je laptop dat er een xbox is gevonden. En anders moet je het nog aan zetten op je xbox? Weet het niet zeker meer
Inderdaad, hele dagen voetballen etc. Nu ik 20 ben is dat imo niet meer de dagelijkse kostquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
toen ik 12 was speelde ik nog buiten(en zo hoort het ook)
Probeer dan maar is Kill confirmed te spelen. Niemand maar ook echt NIEMAND pakt die tags op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik erger me wel aan het gebrek aan teamplay in TDM ofzo, als ik alleen speel. Echt NIEMAND heeft ooit gehoord van rugdekking, eventjes meelopen om een vijand uit te schakelen (als je op de UAV kijkt zie je ze letterlijk zitten) of die gewoon domweg wegrennen als je beschoten wordt
Thanks for the help bro
Same. Om die kleine kut kinderen even keihard te ownen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het wel practig om nederlanders te killen en ze dan te horen scheldenEn dan ze optewachten
En ze dan killen en dan net even een anderen plek gaan zitten en ze weer te killen. Normaal camp ik niet. Maar op zo`n moment kan ik het niet laten
Gisteren had ik 7 keer op rij een sniper noob die een glitch wilde exploiten doodgeschoten, hij quittequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het wel practig om nederlanders te killen en ze dan te horen scheldenEn dan ze optewachten
En ze dan killen en dan net even een anderen plek gaan zitten en ze weer te killen. Normaal camp ik niet. Maar op zo`n moment kan ik het niet laten
Kill confirmed spelen met 4vs4 met 3 vrienden en dan 65-15 winnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Probeer dan maar is Kill confirmed te spelen. Niemand maar ook echt NIEMAND pakt die tags op.
Hatelijk
[..]
Same. Om die kleine kut kinderen even keihard te ownen.
Geweldige game-mode inderdaad maar hatelijk irritant dat niemand die tags pakt. Iedereen zit te miepen over zijn K/D Ratio, speel dan gewoon FFA/TDM als die ratio zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Probeer dan maar is Kill confirmed te spelen. Niemand maar ook echt NIEMAND pakt die tags op.
Hatelijk
Als je private match speelt, ga je dan ook in level omhoog of is dat off the record?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kill confirmed spelen met 4vs4 met 3 vrienden en dan 65-15 winnen
Nou ik speel het gewoon online. Maar private match houd geen statenstieken bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als je private match speelt, ga je dan ook in level omhoog of is dat off the record?
Hmm dat weet ik dan weer net niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef vandermar het volgende:
Als je muziek op CD zet, hoe moet je die muziek van CD dan op xbox zetten?
Levelenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef Brawler het volgende:
Mooi ding, dat Trophy System. Wanneer/hoe speel je dat ding vrij?
Ik zal nog even zoeken voor een usb stick, dan lukt het sowieso wel. CD's heb ik hier anders ook wel genoeg en die moet ik gewoon in de xbox doen en dan kopierenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik dan weer net niet.
Kun je het niet op je hdd van je xbox zetten? Vast wel
Heb je niet gewoon een laptop of pc op de kamer staan waar je je xbox hebt staan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal nog even zoeken voor een usb stick, dan lukt het sowieso wel. CD's heb ik hier anders ook wel genoeg en die moet ik gewoon in de xbox doen en dan kopieren
Ik snap nog steeds neit wat dat ding nou doet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef Brawler het volgende:
Mooi ding, dat Trophy System. Wanneer/hoe speel je dat ding vrij?
Kijk dat filmpje dan..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds neit wat dat ding nou doet.
Waarom zet je je laptop gewoon neit aan met muziek en ga je gamen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal nog even zoeken voor een usb stick, dan lukt het sowieso wel. CD's heb ik hier anders ook wel genoeg en die moet ik gewoon in de xbox doen en dan kopieren
Omdat ik die elke keer mee moet slepen naar zolderquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom zet je je laptop gewoon neit aan met muziek en ga je gamen?
Is dat nou net niet het voordeel van een laptop dat je die makkelijk mee kan verplaatsen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik die elke keer mee moet slepen naar zolderaangezien hij altijd beneden staat omdat ik daar mijn huiswerk maak etc. Maar nu heb ik hem bij mijn xbox maar staat hij niet sources
Ik heb een usb stick gevonden aangezien mijn zusje die van mij heeft weggemoffeld doe ik dat nu bij die van haar.
Niet als dat ding 24/7 in de stroom moetquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is dat nou net niet het voordeel van een laptop dat je die makkelijk mee kan verplaatsen?
oh dat is kut ja. Mijn laptop (xps 17 van dell) Gaat echt een uur of 5 mee als ik skype aanheb onder mw3quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als dat ding 24/7 in de stroom moetdaarom koop ik volgend college jaar ook een macbook pro aangezien die wel zonder stroom kan een tijdje.
5uurquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh dat is kut ja. Mijn laptop (xps 17 van dell) Gaat echt een uur of 5 mee als ik skype aanheb onder mw3
Niks, want kpn..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben nu met kpn in gesprek, hij gaat nu kijken wat ie kan doen.
Geinstalleerd op je hdd?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
Ja hehe, eindelijk voor elkaar met muziek
Nee met usb stickquote:
Clan zoeken idd. Dan kan je vooral op domination echt heerschen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben het zat! Al die teams waar ik inzit, begrijpen gewoon niets van het spel. Als je Domination speelt moet je vlaggen pakken en verdedigen.![]()
Zijn er Fokkers die wel degelijk kunnen spelen?
Voeg mij toe (chakirbadr) op PS3.
Meestal zijn mijn vrienden niet online wanneer ik speel, dus ik zou wel graag met jullie willen spelen in een team, mits je natuurlijk wel skills hebt.
Dat is bij mij meestal ook het geval. Als je geen vlaggen gaat pakken en/of verdedigen, waarom spelen mensen dan domination?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef vandermar het volgende:
Een potje, weer als enige positief in mijn team, gewoon vlaggen cappen. Andere team campt zich naar ac-130'sen daardoor winnen ze, wat een flikkers
Gewoon doorgaan met 'zeuren' en het zal vanzelf werken. De medewerker die ik sprak kwam zelf met deze oplossingquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:23 schreef rickyszz het volgende:
Na een kwartier heeft die man alles uitgezocht wat hij kon doen en toen zei hij dat de klantenservice eigenlijk niet onder dit ''probleem'' valt dus toen kon hij niks meer voor mij betekenen na dat ie niks kon vinden.
Dus ik zei van dat iemand van het forum wel een nieuwe modem kreeg waarmee je wel de poorten open kon krijgen nou en toen zei hij dat ik nu dan ook wel een nieuwe krijg.
Morgen wordt de nieuwe modem bezorgd![]()
Oja en thanks Baghdaddy!
Per modem verschillen de instellingen. In mijn geval gingen de poorten, terwijl Upnp geactiveerd was, niet allemaal open vanwege een blokkade in de firmware (TG789 model).quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb zo'n experiabox en zetten Upnp aan door een vinkje te zetten. Dan koppelt hij vanzelf je PS3 aan een aantal poorten wanneer die experiabox detecteert dat je aan het gamen bent / je PS3 vraagt naar die poorten. Meteen "schoot" (hihi) mijn NAT type naar Open. Toen werkte het uitnodigen etc ineens wel.
Dat model heb ik ook, ben benieuwd of ie het doet morgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Per modem verschillen de instellingen. In mijn geval gingen de poorten, terwijl Upnp open stond, niet allemaal open vanwege een blokkade in de firmware (TG789 model).
Ik zal je het zo laten weten, modem kan er elk moment zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat model heb ik ook!![]()
Ben benieuwd of ie het doet morgen
Ik heb dan ook in 3 classes een stinger aan staan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Osprey Gunner gehaald werd dat ding na 2 kills neer geschoten
Ding is voor noobs. Speel wel gewoon predator, Reaper en ACquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:18 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook in 3 classes een stinger aan staan.
Dat ding werkt perfect.
De mensen met stingers staan meestal kansloos onderaan en dat vind ik triest. Goede spelers gebruiken geen stingers.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:25 schreef DeeBee het volgende:
Stinger voor n00bs noemen...
Dat ding raped al die zielige killstreak rewards en de enige manier om je team nog te laten winnen als je (tijdelijk) wordt ingemaakt. Nee, hoop mensen houden liever hun 8-6 score in een verliezend team dan beetje voor zorgen dat je teamgenoten niet als sukkels worden afgeknald... Net ook zo'n strafe-run, bam binnen 2 sec. einde aan, zelfde voor die mega-irritante attack heli.
Games zoeken verliep net echt drama, beter patchen ze nog even een keer binnenkort...
Ahh, ok. Ik wilde van enige hulp zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Per modem verschillen de instellingen. In mijn geval gingen de poorten, terwijl Upnp geactiveerd was, niet allemaal open vanwege een blokkade in de firmware (TG789 model).
Goede spelers met hoge scores danken hun score soms aan een teammaat die air support uit de lucht haalt met o.a. een stinger.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mensen met stingers staan meestal kansloos onderaan en dat vind ik triest. Goede spelers gebruiken geen stingers.
Ben ik dankbaar voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ok. Ik wilde van enige hulp zijn
Goedespelers spelen met specialist en hebben alle perks dus geen last van air supportquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Goede spelers met hoge scores danken hun score soms aan een teammaat die air support uit de lucht haalt met o.a. een stinger.
Onzin, ik heb ook een stinger in mijn main class om attack heli's en strafe runs in 1 kankerklap uit te schakelen. Ik gebruik geen blind eye of specialist streak dus ik moet wel. Bespaart mijzelf en mijn team een hoop ellendequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mensen met stingers staan meestal kansloos onderaan en dat vind ik triest. Goede spelers gebruiken geen stingers.
Goed nieuws! Ik heb de ZTE H220N gekregen. Na alles aangesloten te hebben kwam mijn NAT Type op 2 (Moderate). Dit is eigenlijk ook prima maar ik wou deze gelijk op 'Open' hebben. Na Upnp (Application > UPnP IGD > Enable) aangezet te hebben heb ik eindelijk NAT2 Openquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat model heb ik ook, ben benieuwd of ie het doet morgen
Mij werd ook verteld dat het een bekend probleem is dat ie nogal goed dicht gespijkerd is![]()
Uitzonderingen daar gelaten maar meestal staat het kneusje onderaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook een stinger in mijn main class om attack heli's en strafe runs in 1 kankerklap uit te schakelen. Ik gebruik geen blind eye of specialist streak dus ik moet wel. Bespaart mijzelf en mijn team een hoop ellendeen 9 van de 10 keer eindig ik gewoon bovenaan of in ieder geval in de top 3 (van alle spelers aan beide kanten). En je pakt er nog mooi een paar puntjes mee ook
![]()
inderdaad, wat een onzin dat goede spelers geen stingers gebruiken. Ik heb wel degelijk een class met een stinger(als goede speler zijnde natuurlijk). als het kut gaat moet je de rollen zo snel mogelijk omdraaien en dan helpt het als er niks in de lucht vliegt. Overigens zit het wel maar op 1 van de classes natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Goede spelers met hoge scores danken hun score soms aan een teammaat die air support uit de lucht haalt met o.a. een stinger.
Hey, ik heb (of had) je in mijn lijst. Ik speel alleen maar Domination, see you therequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben het zat! Al die teams waar ik inzit, begrijpen gewoon niets van het spel. Als je Domination speelt moet je vlaggen pakken en verdedigen.![]()
Zijn er Fokkers die wel degelijk kunnen spelen?
Voeg mij toe (chakirbadr) op PS3.
Meestal zijn mijn vrienden niet online wanneer ik speel, dus ik zou wel graag met jullie willen spelen in een team, mits je natuurlijk wel skills hebt.
Mooi bedank! ;pquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Goed nieuws! Ik heb de ZTE H220N gekregen. Na alles aangesloten te hebben kwam mijn NAT Type op 2 (Moderate). Dit is eigenlijk ook prima maar ik wou deze gelijk op 'Open' hebben. Na Upnp (Application > UPnP IGD > Enable) aangezet te hebben heb ik eindelijk NAT2 Open.
Domme spelers gebruiken geen stingersquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede spelers gebruiken geen stingers.
Als je een schamp schot maakt dan is damage beter.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef stoeltafel het volgende:
Tip voor de mensen die de spas gebruiken
http://www.youtube.com/user/TmarTn#p/u/4/Q-X-xBuskLg
Extra damage heeft geen nut, wel extra range
Speelde altijd met extra damage maar dat wordt nu extra range
wel duidelijk dat je geen bf gespeeld heb jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:45 schreef Pino0 het volgende:
dat word morge bf3 halen
weg van al die noobies
Oke als jij het zegt broeder. Ik zat foutquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Domme spelers gebruiken geen stingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |