(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Ja heb ik ook last van sinds ik een slim heb. Maar volgens een aantal lui hier in het PS3 topic is dat normaal. Het schijnt de blu-ray speler te zijn die dat lawaai maakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:46 schreef Ipho het volgende:
Even een vraagje..
Horen jullie ook zo'n irritant geluid uit je playstation komen tijdens het spelen van mw3? Heb alleen net zo'n slim ps3 dus heb er geen idee van maar het word met je tv zacht bijna klote om te spelen.
Mijn PS3 Slim maakt veel lawaai af en toe, ik ben het allang al gewend. De TV kan hierdoor niet op een lage volume bij mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:46 schreef Ipho het volgende:
Even een vraagje..
Horen jullie ook zo'n irritant geluid uit je playstation komen tijdens het spelen van mw3? Heb alleen net zo'n slim ps3 dus heb er geen idee van maar het word met je tv zacht bijna klote om te spelen.
Nee of Domination spelen en dan in een team zitten waar iedereen voor kills gaat en jij tweede wordt in je team met een KD van 7/21 en degene boven met 23/17 en die onder je met 18/7quote:Op woensdag 16 november 2011 00:59 schreef Timmos het volgende:
Damn mn wins gaan wel achteruit zeg.. Ik eindig wel gewoon eerste in mn teams met zowat de enige die een positieve KD heeft.. Fijn als je steeds baggerteams krijgt..
Lekker dan als ik oppas heb liggen een kamer naastvme en ik de tv vol aan moet haha.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van sinds ik een slim heb. Maar volgens een aantal lui hier in het PS3 topic is dat normaal. Het schijnt de blu-ray speler te zijn die dat lawaai maakt.
Koptelefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lekker dan als ik oppas heb liggen een kamer naastvme en ik de tv vol aan moet haha.
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezetquote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik probeer mn spawn filmpje te uploaden maar blijft op 0% staan
Jij hebt een PVR?quote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezet..
Nee, gewoon uit mn Theater dinges gehaald.. Voor zo'n eigen record ding zijn mn games echt niet bijzonder genoegquote:
Best goede kwaliteit dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mn Theater dinges gehaald.. Voor zo'n eigen record ding zijn mn games echt niet bijzonder genoeg..
4 tot 7 uur ofzo is wat ik voorbij heb zien komenquote:Op woensdag 16 november 2011 01:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu alleen maar hopen dat de SP niet net zoals in MW2 binnen 4 uur uit te spelen is (de MP vind ik eigenlijk niet zo heel veel aan).
Kreeg het spel pre-order gratisquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
Met 7 uur kan ik wel leven.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
4 tot 7 uur ofzo is wat ik voorbij heb zien komen..
Fixedquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan niet. 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
ik vind dat zo'n ongelovelijke schijtmap. Kreeg em gisteren stuk of 4 keer, en elke fucking keer word je helemaal flauw gecamped >> RAGEquote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, hij bleef op 0% staan maar was wel opeens klaar.. Helaas is mn bettydinges niet opgenomen omdat ik de PS gelijk had uitgezet..
Ik speel ook niet online, heb 44 euro betaald en als je op veteran speelt ben je ook wel wat langer bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen MP speelt koop hem dan 2de hands over een poosje.55 euro voor een campaign van 4 uur
Stinger FTW!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:03 schreef mash_ het volgende:
Die Osprey Gunner is echt ziek goedIk ging hem gister eens aanzetten. Had er 13 kills mee ofzo
Dat ga ik niet halen maar een "gezonde" 0.60 hier geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef Toempf het volgende:
KD ratio van 0.48. Beat thatIk ben niet zo heel erg goed geloof ik
Dat zag ik inderdaad ook ja. Aimhack ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:06 schreef DSS24 het volgende:
Ja de eerste 25/30 levels gaan wel snel maar daarna valt het wel mee.
Veel gasten schieten al voordat ze de hoek om zijn.
Bij 1 kill cam zag ik iemand mij al 5 seconden volgen met zijn red dot terwijl ik achter een gebouw liep. Net voordat ik tevoorschijn kwam begon hij al te schieten. Kansloze missie.
Ja dat kan. Staat gewoon bij opties. Maar het schiet echt 20x andersquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dat auto aim uitgezet kan worden op de ps3?
Ik word hier helemaal gek van, als ik twee man tegen kom blijven ze 9vd10 keer beide leven omdat ze uit elkaar lopen en mijn auto aim in het midden blijft hangen oid. krijg hem er in elk geval niet meer op.
Ik ben een speler die flankt en kom dus vaak ik deze situatie en is hierdoor erg frustrerend.
Ik had al even gezocht maar kon het niet vinden.
Welcome to Modern Warfarequote:Op woensdag 16 november 2011 10:21 schreef Alovenac het volgende:
Gisteren maar eens een paar potjes met de 'Type 95' gespeeld. Ging echt lekker, maar wat wordt ik schijtziek als je tegen complete teams komt die lopen te campen of zelf in zulke teams zit.
haha ik heb precies hetzelfde, lopen ze uit elkaar en dan is die aan het hangen. Maar dan moet je gewoon even opnieuw aimenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik word hier helemaal gek van, als ik twee man tegen kom blijven ze 9vd10 keer beide leven omdat ze uit elkaar lopen en mijn auto aim in het midden blijft hangen oid. krijg hem er in elk geval niet meer op.
Ik ben een speler die flankt en kom dus vaak ik deze situatie en is hierdoor erg frustrerend.
Pak een shotgun, dan hoef je niet te mikkenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik zit er vlgs mij nog net onder 0.44quote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef Toempf het volgende:
KD ratio van 0.48. Beat thatIk ben niet zo heel erg goed geloof ik
Oh meteen al voor het verkeerde geloof ik, heb nu de keus uit 6 wapens ipv 5. Terwijl ik er toch maar 3 gebruikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Waar wisselen jullie de tokens voor in?
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh meteen al voor het verkeerde geloof ik, heb nu de keus uit 6 wapens ipv 5. Terwijl ik er toch maar 3 gebruik
ik zou zweren dat het BO was!quote:Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Prestige ken ik alleen van naam.... En van andere spelers, zo ver zal ik ook in dit deel niet komen vermoed ikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.
Ik denk dat ik voor een wapen ga die ik dan altijd hou ook al prestige ik.
Eerst alle classes en daarna wapens meenemen. Heb nu 9 classes dus nog 1 keer prestige gaan en misschien kap ik er dan wel meequote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Met de tokens die je krijgt als je in COD geprestiged bent kan je o.a. een custom class unlocken.
Maar is dit een class naast de andere classes die je unlocked als je prestiged? Of unlock je deze sowieso als je verder speelt, want dan vind ik het zonde![]()
Waar wisselen jullie de tokens voor in?
Ja maar na prestige wil je toch weer zsm de volgende prestige halen en doordat je wapen dan maxed is gebruik je hem daarom niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:53 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bweheh je hebt dus een extra custom class gekozen.
Ik denk dat ik voor een wapen ga die ik dan altijd hou ook al prestige ik.
Vrienden zoekenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:45 schreef Roces18 het volgende:
ga ik spec ops spelen, allemaal noobs die alles op easy zetten![]()
is er geen aparte veteran lobby ? ofzo
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Met de tokens die je krijgt als je in COD geprestiged bent kan je o.a. een custom class unlocken.
Maar is dit een class naast de andere classes die je unlocked als je prestiged? Of unlock je deze sowieso als je verder speelt, want dan vind ik het zonde![]()
Ik heb alles al op veteran gehaald en ik heb er een aantal gehaald met randoms.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Burrito het volgende:
Ik speel gewoon met vrienden op veteran. Ga echt niet met al die randoms proberen een missie op veteran te halen. Dat gaat nooit lukken
Ja, dat is gewoon een extra class. Standaard heb je er 5 en als je met 1 token er nog een bij koopt heb je er 6.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een extra class. Standaard heb je er 5 en als je met 1 token er nog een bij koopt heb je er 6.
ja maar mijn vrienden spelen op andere tijdstippenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Burrito het volgende:
Ik speel gewoon met vrienden op veteran. Ga echt niet met al die randoms proberen een missie op veteran te halen. Dat gaat nooit lukken
2de sniperquote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef Burrito het volgende:
Ik snipe normaal nooit maar wil het wel even proberen. Ben level 37, welk snipe wapen is het best (if any?)
Ja dat is mijn vraagquote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Of je dus 11 classes hebt als je alles geprestiged hebt, of gewoon 10.
Ja, dus denk goed na aan wat je je token gaat uitgeven.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn vraag![]()
Maar ik hoor nu weer dat telkens dat als je prestiged in MW3 je een token krijgt. Dan kan je er zelf voor kiezen om een custos class te nemen.
Maar dat zou betekenen als je 10x prestiged in MW3 en al je tokens aan double xp uitgeeft je nooit meer een custom class kan nemen.
Doen, anders wordt het snel saaiquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Hm, to prestige or not to prestigevanavond maar eens beslissen.
Natuurlijk wel. Spel is net uit en nu al daar. Prestigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Hm, to prestige or not to prestigevanavond maar eens beslissen.
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
90% van de mensen die problemen hebben met mw3 spelen hem op de PS3. Valt me echt op sinds blops.
PSN is gewoon ruk, maakt niet uit wat ze er aan veranderen. Dan liever die 38 euro per jaar aan Xbox live en vrijwel nooit problemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.
Nee maar triest dat ze 1 console iets achter laten en voorrang geven
Als jij 38 euro zou betalen voor 0,0 added vallue had je waarschijnlijk ook rare verhaaltjes bedacht over de concurrent.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Heb totaal geen problemen met PSN, MW3 of wat dan ook. Bullshit dus.. Nouja, voor mij dan.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij 38 euro zou betalen voor 0,0 added vallue had je waarschijnlijk ook rare verhaaltjes bedacht over de concurrent.
True that.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]blijf maar lekker geloven. Verder zal het niet komen. PSN is gewoon mindere goede kwaliteit dan XBL.
Geen fanboy als mijn vrienden een PS3 hadden had ik die ook waarschijnlijk. Vind zelfs de exclusieve titels van de PS3 vetterquote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
XBOX FTW, XBOX FAN BOI HEUUH.
Nee maar triest dat ze 1 console iets achter laten en voorrang geven
Hmm dat zou ik dus waarschijnlijk ook gedaan hebben. Maar de controller is gewoon echt zo'n groot punt voor mij. Ik heb van die beren klauwen dus die dingen zijn echt rukquote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen fanboy als mijn vrienden een PS3 hadden had ik die ook waarschijnlijk. Vind zelfs de exclusieve titels van de PS3 vetter
Is gewoon wennen. Ik heb normale handen, maar vind ze beide lekker spelen (Xbox en PS3). Heb echt geen problemen ermee.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik dus waarschijnlijk ook gedaan hebben. Maar de controller is gewoon echt zo'n groot punt voor mij. Ik heb van die beren klauwen dus die dingen zijn echt ruk
Ik zit met die sticks. Ligt me gewoon niet zo lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is gewoon wennen. Ik heb normale handen, maar vind ze beide lekker spelen (Xbox en PS3). Heb echt geen problemen ermee.
Als het goed is hebben we de optie niet meer om auto aim uit te zettenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef biertank het volgende:
Ik vind het prima... Zeker door je sterke argumenten, die geven de doorslag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]blijf maar lekker geloven. Verder zal het niet komen. PSN is gewoon mindere goede kwaliteit dan XBL.
Ik heb ze beide, maar het is toch simpel zat. Xbox live is gewoon beter, maar je betaalt ervoor. PSN is niet slecht, maar gratis...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:54 schreef Antilurker het volgende:
xbox-ps3 discussies
Ik kocht gewoon wat m'n vrienden hadden, als ze toevallig allemaal een xbox hadden, had ik die ook gekocht en zat ik nu ook de xbox te promoten.
PS3 online zit al in de prijs.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik heb ze beide, maar het is toch simpel zat. Xbox live is gewoon beter, maar je betaalt ervoor. PSN is niet slecht, maar gratis...
Nee, dat is de blu ray alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef Antilurker het volgende:
[..]
PS3 online zit al in de prijs.
Inderdaad, geweldige sniper!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een beest deze sniper.
Fijner zelfs als de intervention.
Ik heb het ook, met kabelquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Toempf het volgende:
Fuck mijn internetNet een potje 6-21 gespeeld, kutlag. Ik schop die game in de kast en ga pas weer spelen als ik een kabel heb ipv dat verlepte wifi
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik een title zou krijgen voor mijn final killcam met juggernaut (kill door riot shield bash en ook nog eens tijdens een flashbang). Ik kreeg niks
Ok ik hem 'm toch maar weer aangezetquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Toempf het volgende:
Fuck mijn internetNet een potje 6-21 gespeeld, kutlag. Ik schop die game in de kast en ga pas weer spelen als ik een kabel heb ipv dat verlepte wifi
Niet iedereen heeft de update.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef IJsmuts het volgende:
wtf, wil even knallen op de pc, gaat eerst auto patchen bij opstarten en dan dit bij joinen:
patch_mp.ff is different from server
ga er maar van uit dat de servers nog ff moeten restarten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |