Vind ik grappig cheesyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zwaar vervelend ja.
Waar ik me ook behoorlijk aan begin te ergeren, is die zogenaamde ingestuurde aaaaipet vragen bij rudolf.
Nu nog nieuw en over 3 weken net zo 'geliefd' als de warteltjestaaaart.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zag warempel vanmiddag nieuwe gerechten van Biancááá
Ik heb em al 2x gezienquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, vond 1x oesters wel genoeg ja
je mist er niks aan.quote:
sommige programma's zijn wel leuk om te zien hoor, maar er zitten ook een aantal tenenkrommende tussenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
je mist er niks aan.
Heb het 1 keer bekeken en zoals je boven je post ziet, maar weinig nieuws
en ik ga van het weekend gevulde koeken makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Zojuist was mijn favo aflevering op tv; met NY Strawberry Cheesecake en Kaaskroketten
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh komt goed uit want ik kwam dit weekend bij je eten toch
Nee, zag em vandaag voorbijkomen. Wordt dat het toetje?quote:
Maar die koeken zien er wel verdomd lekker uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 04:25 schreef The_Hives het volgende:
yep. De gevulde koeken zijn slechts voor het ontvangst met koffie
Precies. Hier ook gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:35 schreef kabouter.muts het volgende:
Ja die stamppot hebben wij ook gegeten.
Vonden het geen succes, die chorizo past niet echt in t geheel.
(en onze aardappels waren smakeloos......)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |