Grinnik, ja, o.a. die bedoel ik!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh die worteltaart komt minimaal 2 keer per dag voorbij, misschien wel 5 tot 10 keer per dag hoor.
Die mogen ze van mij ......... Wat een irritant wijf is dat zeg!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh die worteltaart komt minimaal 2 keer per dag voorbij, misschien wel 5 tot 10 keer per dag hoor.
"De wahrtaltaart is beetgggggaaahr".quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij ......... Wat een irritant wijf is dat zeg!!!!!
Ja zij praat het meest en om het goed te maken noemt ze die donkere iedere keer 'schat'. Maar dat gaat een keer foutquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blonde is altijd zo neerbuigendIk krijg er echt de kriebels van...
Angelique bedoel je?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zelfs dat schat bedoelt ze neerbuigend... eng mens is het.
Ik weet niet of jullie de kerstcommercials volgen waarin ze een gelukkig nieuwjaar wensen, maar daarin zie ik dit stel niet terugkomen. Wel Annemarie, het haarbandje, die Aziaat, Rudolph zelf natuurlijk, maar veel andere niet. Deze afleveringen zijn ook vaak veel eerder opgenomen (Rudolph had het laatst in makkelijke maaltijden over dat de zomer er bijna aankwam). Dat kan betekenen dat ze gewoon geen kans hebben gehad met de andere koks een spotje op te nemen of dat ze wellicht niet meer terug komen
Ik en namen gaan niet zo goed samenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Angelique bedoel je?
Van mij mag heel 'Grenzeloos Koken' weg. Net als de verstips van Bianca.
Ha, wij hadden het er vanmiddag toevallig ook over hier thuis - die slaan elkaar nog een keer met sardines de hersens in! En we hadden óók medelijden met die donkere, want die verliest dan vast, óf er komt een onvermoede agressie bij haar boven na al die tijd gekleineerd te zijn achter dat kookeiland..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zij praat het meest en om het goed te maken noemt ze die donkere iedere keer 'schat'. Maar dat gaat een keer fout
Dat laatste denk ik. Ik hoop dat dat gebeurt tijdens een opname en dat wij dat te zien krijgenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wij hadden het er vanmiddag toevallig ook over hier thuis - die slaan elkaar nog een keer met sardines de hersens in! En we hadden óók medelijden met die donkere, want die verliest dan vast, óf er komt een onvermoede agressie bij haar boven na al die tijd gekleineerd te zijn achter dat kookeiland..![]()
nou inderdaad die is ook echt al duizend keer voorbij gekomen..quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef The_Hives het volgende:
ik word gek van die worteltjescake/taart of whatever
Speciaal voor Koninginnedag! Lekker met oranjebitter!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee daar is de worteltjestaart weer
Voor mijn goede vriend Alexquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciaal voor Koninginnedag! Lekker met oranjebitter!![]()
![]()
Die heb ik gemist, en zou ik nog wel eens willen kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:49 schreef The_Hives het volgende:
Ben nu Rudolfs dambordkoekjes aan het maken
ik ook, heb het gewoon van het recept van de site gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, en zou ik nog wel eens willen kijken.
Maat steeds komt die rooie pot weer, met haar wartoltjustaort voor Alex als ik afstem op 24Kitchen.![]()
![]()
![]()
Zwaar vervelend ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef The_Hives het volgende:
wauw, niet voor de 1000-ste keer die wortels maar apfelstrudel met filodeeg. Goh, ben benieuwd hoe ze dat voor de 300-ste keer maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |