quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uiteraard!Als 24Kitchen deze chefs in hun programma's zouden opnemen, kwam ik m'n huis niet meer uit, want dan zat ik de hele dag voor de tv..
Zou echt tof zijn, huh?quote:
Daar kan ik me idd ook rot aan ergeren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Moeders irriteert zich er vooral aan dat ie met zijn handen door dat vettige haar gaat en ze daarna niet eerst even wast
'even lekker' komt erg vaak voorbij jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef Sjeen het volgende:
Vooral grenzenloos koken kan grenzenloos irritant zijn... Ik lig regelmatig te tellen hoe vaak het haarbandje (zo'n ding heet een diadeem!) het woord 'even' al dan niet als verkleinwoord gebruikt.
Op de WDR heb je elke zaterdagmiddag (?) een echtpaar (?) dat kookt. Is ook wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik mis oa
Anjum Anand Ken ik niet
Keith Floyd
Felice (André Steemans) en Herwig Van Hove.Was een leuke programma. Er is toch ook een mislukte NL versie geweest met Braakhekke?
Plat préféré met Jeroen Meus![]()
+ Dagelijkse kost (elke werkdag om 18:15u op VRT1)
Nigella Lawson Mis ik niet
Delia Smith Mis ik niet
Wolfgang Puck Ken ik niet
Hairy Bikers
Emeril Lagasse Ken ik niet
2 Fat Ladies Mis ik niet
Jamie die echt kookt
Claus Meyer Ken ik niet
Rick Stein![]()
Afgelopen week een aantal afleveren van French Odyssy gezien. Hij is mijn favoriete TV kok.
Mario Batali Ken ik niet
Bonjour, Bon Appétit Ken ik niet
Essen wie Gott in Deutschland Ken ik niet
Johan Lafer Mis ik niet Al is dat programma dat vrijdagavond op ZDF werd uitgezonden wel leuk.
Julia Child Ken ik niet
Antonio Carluccio![]()
Tom Colicchio Ken ik niet
Heston Blumethal Is wel leuk maar ik houd liever van de gewone keuken
Nigel Slater
Paula Deen Ken ik niet
Ik begin dat programma steeds meer de waarderen. Je moet het niet te serieus nemen. Bovendien is hij natuurlijk maar een hobbykok.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nu kijk ik nog altijd liever naar Johnny met de haarband dan naar die Italiaan, want dat is net een tekenfilmfiguurtje die constant rare geluiden maakt, tenenkrommend werkelijk waar...
Alain Davidson, Jeffrey Steingarten, Julia Child, Etc waren ook geen pro'squote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik begin dat programma steeds meer de waarderen. Je moet het niet te serieus nemen. Bovendien is hij natuurlijk maar een hobbykok.
Alleen hij moet eens niet met een vork in vlees prikken als hij het omdraaid. Voor de rest primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef Ayca het volgende:
Leuke zender als er niks op tv is.
Zap wel altijd weg als die met die rare stem er is.![]()
En die italiaan is gewoon tof haha.
Je kan het beter opnemen en al die onzin ertussen doorskippen. Scheelt je een hele hoop tijd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:19 schreef CutCake het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een Giovanni fanclub, ik hou van die man...
"iek ben geen chef"![]()
Die Bianca vind ik echt tenenkrommend, zit je lekker No Reservations te kijken komt die muts weer met worteltjestaart voor Roy of die gefrituurde wontonvellen met inktvissalade voor de 110e keer langs
Klopt dat doe ik ook, gebeurd trouwens wel vaak dat de tijden in de guide niet kloppen met de werkelijke tijden. De helft van de afleveringen heb ik niet volledig opgenomen. Ik gebruik 10 minuten voor én na en andere zenders gaat eigenlijk altijd goed...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Je kan het beter opnemen en al die onzin ertussen doorskippen. Scheelt je een hele hoop tijd!
Bianca Janssen? die is inderdaad wel irritant jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef Ayca het volgende:
Leuke zender als er niks op tv is.
Zap wel altijd weg als die met die rare stem er is.![]()
En die italiaan is gewoon tof haha.
Net een konijn met haar worteltjestaart.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bianca Janssen? die is inderdaad wel irritant ja
Alle programma's zijn goed te hebben (sommige zelfs leuk), BEHALVE grenzeloos koken.....quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef minilot het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen 24kitchen.. Ik had er erg naar uitgekeken, maar ik trof tot nu toe slechts twee afleveringen van Grenzeloos Koken: éénmaal een stel semi-exotische dames die blijkbaar met een belachelijk bot mes óf door spastische stuiptrekkingen tijdens het snijden een paar sardines volkomen verwoest hadden en éénmaal een idiote aziaat die allerlei nonsens uit stond te kramen...
Morgen maar eens écht goed voor gaan zitten dus. :-)
Ben het helemaal met je eens.. Die programma's zap ik ook door, rest is best leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Alle programma's zijn goed te hebben (sommige zelfs leuk), BEHALVE grenzeloos koken.....
(en 'the taste of cooking' met Angelique Schmeik, die zap ik ook altijd door maar dat is persoonlijk natuurlijk).
Oh die worteltaart komt minimaal 2 keer per dag voorbij, misschien wel 5 tot 10 keer per dag hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik vind dat er wel erg veel herhaald wordt, zeker rond de kerstdagen komt het heel raar over als er ineens recepten voor Koninginnedag behandeld worden![]()
Grinnik, ja, o.a. die bedoel ik!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh die worteltaart komt minimaal 2 keer per dag voorbij, misschien wel 5 tot 10 keer per dag hoor.
Die mogen ze van mij ......... Wat een irritant wijf is dat zeg!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh die worteltaart komt minimaal 2 keer per dag voorbij, misschien wel 5 tot 10 keer per dag hoor.
"De wahrtaltaart is beetgggggaaahr".quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij ......... Wat een irritant wijf is dat zeg!!!!!
Ja zij praat het meest en om het goed te maken noemt ze die donkere iedere keer 'schat'. Maar dat gaat een keer foutquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blonde is altijd zo neerbuigendIk krijg er echt de kriebels van...
Angelique bedoel je?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zelfs dat schat bedoelt ze neerbuigend... eng mens is het.
Ik weet niet of jullie de kerstcommercials volgen waarin ze een gelukkig nieuwjaar wensen, maar daarin zie ik dit stel niet terugkomen. Wel Annemarie, het haarbandje, die Aziaat, Rudolph zelf natuurlijk, maar veel andere niet. Deze afleveringen zijn ook vaak veel eerder opgenomen (Rudolph had het laatst in makkelijke maaltijden over dat de zomer er bijna aankwam). Dat kan betekenen dat ze gewoon geen kans hebben gehad met de andere koks een spotje op te nemen of dat ze wellicht niet meer terug komen
Ik en namen gaan niet zo goed samenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Angelique bedoel je?
Van mij mag heel 'Grenzeloos Koken' weg. Net als de verstips van Bianca.
Ha, wij hadden het er vanmiddag toevallig ook over hier thuis - die slaan elkaar nog een keer met sardines de hersens in! En we hadden óók medelijden met die donkere, want die verliest dan vast, óf er komt een onvermoede agressie bij haar boven na al die tijd gekleineerd te zijn achter dat kookeiland..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zij praat het meest en om het goed te maken noemt ze die donkere iedere keer 'schat'. Maar dat gaat een keer fout
Dat laatste denk ik. Ik hoop dat dat gebeurt tijdens een opname en dat wij dat te zien krijgenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wij hadden het er vanmiddag toevallig ook over hier thuis - die slaan elkaar nog een keer met sardines de hersens in! En we hadden óók medelijden met die donkere, want die verliest dan vast, óf er komt een onvermoede agressie bij haar boven na al die tijd gekleineerd te zijn achter dat kookeiland..![]()
nou inderdaad die is ook echt al duizend keer voorbij gekomen..quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef The_Hives het volgende:
ik word gek van die worteltjescake/taart of whatever
Speciaal voor Koninginnedag! Lekker met oranjebitter!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee daar is de worteltjestaart weer
Voor mijn goede vriend Alexquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciaal voor Koninginnedag! Lekker met oranjebitter!![]()
![]()
Die heb ik gemist, en zou ik nog wel eens willen kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:49 schreef The_Hives het volgende:
Ben nu Rudolfs dambordkoekjes aan het maken
ik ook, heb het gewoon van het recept van de site gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, en zou ik nog wel eens willen kijken.
Maat steeds komt die rooie pot weer, met haar wartoltjustaort voor Alex als ik afstem op 24Kitchen.![]()
![]()
![]()
Zwaar vervelend ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef The_Hives het volgende:
wauw, niet voor de 1000-ste keer die wortels maar apfelstrudel met filodeeg. Goh, ben benieuwd hoe ze dat voor de 300-ste keer maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |