abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104892540
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zat het vanavond het voor het eerst even te kijken, omdat Bourdain er is. Maar why the Nuek wordt het telkens onderbroken door wat gepruts met recepten???
http://www.24kitchen.nl/contact
pi_104914068
En dan ook nog door zo'n tergend slecht limburgertje. Kom op zeg, BLT'tje, das toch geen recept!

Bourdain is overigens wel een held!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_104940441
Soms gewoon 2 keer per reclameblok ;(
  maandag 28 november 2011 @ 21:00:38 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104940538
Ik neem het tegenwoordig maar op en skip erdoorheen, live is het niet te kijken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105007257
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zat het vanavond het voor het eerst even te kijken, omdat Bourdain er is. Maar why the Nuek wordt het telkens onderbroken door wat gepruts met recepten???
hier nog iemand die zich eraan ergert. :Y Trouwens datgeen Bourdain laat zien heeft hij de afgelopen jaren al getoond op de discoverychannel voor de trouwe kijkers onder ons die zijn programma's volgen. :s) Is de aflevering al geweest waar hij zijn eigen toenmalige keuken liet zien waarin hij werkte en waar hij met collega's chefkoks 'savonds laat ging happen? :9~

Alsjeblieft! O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 30 november 2011 @ 22:51:10 #81
45206 Pietverdriet
pi_105029837
Dat limburgse meiske zal best aardig zijn, maar wat een vreselijke gerechten maakt ze klaar.
  woensdag 30 november 2011 @ 22:53:42 #82
355006 Bukhoer
Bukken voor je centen.
pi_105030018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat limburgse meiske zal best aardig zijn, maar wat een vreselijke gerechten maakt ze klaar.
Met d'r eeeeeuwige worteltaart en versgemaakte broodjes
Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
pi_105042714
Ze zal als doel wel heel simpele gerechten moeten maken (kan ook niet anders in die tijd). Broodje dit, groen salade'tje zo, beetje gebrande noten erbij hoppakee.

Ik heb me gisteravond trouwens weer kostelijk vermaakt met Bourdain. Wat een heerlijke serie!
pi_105043166
Bourdain blijft geweldig, kijk ik altijd met plezier naar. Eric Ripert overigens ook.

Over dat limburgse vrouwke, af en toe zijn het gewoon geen recepten. Een broodje beleggen kan iedereen wel. Gisteren werd Bourdain gewoon onderbroken omdat zij zo nodig een BLT broodje moest maken. Dat kan iedereen wel verzinnen...
pi_105061663
BLT?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 december 2011 @ 18:34:37 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105062113
Bacon
Lettuce
Tomato's
:+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105072289
No Reservations is geweldig programma. Jammer dat het niet een half uurtje eerder begint en natuurlijk die onderbrekingen door die Limburgse.
pi_105432768
No Reservations in Harbin, geniaal! F*ing koud, folklore en traditioneel eten.
pi_105445958
Waarom heeft die Schmeink die verrekte combi-steamers altijd aan staan? Wat een irritant achtergrond geluid. En ze hijgt er zelf ook nog bij...
  zondag 11 december 2011 @ 16:25:46 #90
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_105457094
Ik heb echt helemaal niks met Anglique. Vind haar echt niet prettig om naar te kijken.
En Bianca met haar broodjes maken:'dit vergt wel wat oefening' terwijl ze broodjes staat te rollen....

Vind Rudolph's bakery wel erg leuk, zitten tenminste ook weer wat nieuwe dingen in, naast goede recepten voor bekende taarten en koekjes etc.
Jamie's Dream school vind ik ook superleuk, maar ik snap nog niet helemaal wat het op deze zender doet. Heeft vrij weinig met koken te maken.

En kan iemand mij uitleggen waarom in sommige kookprogramma's niet op gas wordt gekookt? Heb zelf een hekel aan het koken op een plaat, voor mn gevoel ben ik dan niet echt aan het koken. Misschien is er een reden voor??
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  Licht Ontvlambaar maandag 12 december 2011 @ 16:28:15 #91
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105497138
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Waarom heeft die Schmeink die verrekte combi-steamers altijd aan staan? Wat een irritant achtergrond geluid. En ze hijgt er zelf ook nog bij...
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft... zoiets zouden ze toch gewoon moeten kunnen wegfilteren.

En dat programma van Jamie, kan iemand me vertellen wat dat met koken te maken heeft?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105501535
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft... zoiets zouden ze toch gewoon moeten kunnen wegfilteren.

En dat programma van Jamie, kan iemand me vertellen wat dat met koken te maken heeft?
Denk dat het koken pas later komt :)
pi_105509023
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Anglique. Vind haar echt niet prettig om naar te kijken.
En Bianca met haar broodjes maken:'dit vergt wel wat oefening' terwijl ze broodjes staat te rollen....

Vind Rudolph's bakery wel erg leuk, zitten tenminste ook weer wat nieuwe dingen in, naast goede recepten voor bekende taarten en koekjes etc.
Jamie's Dream school vind ik ook superleuk, maar ik snap nog niet helemaal wat het op deze zender doet. Heeft vrij weinig met koken te maken.

En kan iemand mij uitleggen waarom in sommige kookprogramma's niet op gas wordt gekookt? Heb zelf een hekel aan het koken op een plaat, voor mn gevoel ben ik dan niet echt aan het koken. Misschien is er een reden voor??
Haha die Angelique lijkt inderdaad vreselijk onhandig. Ze zal ongetwijfeld goed kunnen koken, maar het komt niet over.

Rudolph is met afstand de drager van het kanaal. Prettig om naar hem te kijken en luisteren.
pi_105514816
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 18:15 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Denk dat het koken pas later komt :)
Ik betwijfel het eerlijk gezegd..

Leuk programma, maar niet voor die zender.. :N
pi_105546174
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik betwijfel het eerlijk gezegd..

Leuk programma, maar niet voor die zender.. :N
Ik had ook een andere gedachte van dit programma :)
Dacht dat dit net zoiets was, als wat Herman den Blijker had. Een stel snotjongen leren koken e.d. maar ik weet ook niet wat het voor moet stellen
pi_105546774
Zo'n programma is er wel van Jamie :Y van een paar jaar geleden..
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:01:36 #97
45206 Pietverdriet
pi_105547413
Ik mis oa
Anjum Anand
Keith Floyd
Felice (André Steemans) en Herwig Van Hove.
Plat préféré met Jeroen Meus
Nigella Lawson
Delia Smith
Wolfgang Puck
Hairy Bikers
Emeril Lagasse
2 Fat Ladies
Jamie die echt kookt
Claus Meyer
Rick Stein
Mario Batali
Bonjour, Bon Appétit
Essen wie Gott in Deutschland
Johan Lafer
Julia Child
Antonio Carluccio
Tom Colicchio
Heston Blumethal
Nigel Slater
Paula Deen
pi_105547843
Paula Deen! O+ Je aderen slibben dicht als je alleen haar recepten maar leest... Ik kan niet geloven dat dit de beste chefs zijn (die het dan ook een beetje leuk op tv doen) die er zijn. Het merendeel heeft geen vlotte babbel waardoor het zo klunzig en amateuristisch overkomt allemaal met veel lange stiltes. Je kunt Rudolph wel of niet leuk vinden (ik vind hem een leuke kok eerlijk gezegd) maar een kookprogramma aan elkaar praten kan hij wel..
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:10:22 #99
45206 Pietverdriet
pi_105547940
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan niet geloven dat dit de beste chefs zijn (die het dan ook een beetje leuk op tv doen) die er zijn. Het merendeel heeft geen vlotte babbel waardoor het zo klunzig en amateuristisch overkomt allemaal met veel lange stiltes. Je kunt Rudolph wel of niet leuk vinden (ik vind hem een leuke kok eerlijk gezegd) maar een kookprogramma aan elkaar praten kan hij wel..
Je bedoeld de chefs die 24 Kitchen heeft en neem ik aan niet het lijstje wat ik poste?
pi_105548177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bedoeld de chefs die 24 Kitchen heeft en neem ik aan niet het lijstje wat ik poste?
Uiteraard! :* Als 24Kitchen deze chefs in hun programma's zouden opnemen, kwam ik m'n huis niet meer uit, want dan zat ik de hele dag voor de tv..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')