Ja, zo ietsquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of dat we gewoon 'one of his friends' zijn waar hij zogezegd zo graag voor kookt!
Het is je nog nooit opgevallen dat zijn vrouw en schattige kindjes rondhuppelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou gewoon altijd dat ik bij hem woonde als ik naar hem kijk...
Ik zou wel dichtgroeien, maar soit. Hij is toch homo, dus seks zat er toch niet in
Ja dat zien we, maar hij is gewoon nog niet uit de kast. Nogmaals: als Billl geen homo is eet ik mijn schoen op.quote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is je nog nooit opgevallen dat zijn vrouw en schattige kindjes rondhuppelen?
Ja, ik.quote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
BillGeweldige kookboeken heeft hij ook...
Iemand die al lid is van het onderzoekspanel van 24kitchen?
Wel eerst door hem klaar laten maken, dan smaakt het tenminstequote:Op zondag 20 november 2011 09:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat zien we, maar hij is gewoon nog niet uit de kast. Nogmaals: als Billl geen homo is eet ik mijn schoen op.
zag er lekker uit, ga het zelf ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil graag naar de carbonara versie van Giovanni kijken maar kan dat gewoon niet afzien.... wat een vreselijke vent.. alsof de kijkers kleine kinderen zijn
Ja, maar dat is echt niet normaal hoor. Die volume van de reclames.. :-Squote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bwraaaaaaaaaaaaaaah! Weer een halve hartaanval omdat er op de achtergrond lekker gekookt wordt door Angelique en de reclame voor AaavekIeriek! er ineens keihard inknalt
Inderdaad. Ik vind haar recepten ook vaak leuk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Angelique is wel onwijs goed en maakt prachtige gerechten. Voor tv is het echter wel wat langdradig met al haar bakjes en gespiel met haar kleine handjes en telkens zo irritant haar lippen aflikken als ze iets proeft. Dat recept met krab was wel erg leerzaam!
Ik word gek van Angelique. Kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar recepten ook vaak leuk.
Ik vind sowieso de meeste programma's wel leuk. Ik ben wel blij met deze zender (al wordt mijn man er soms een beetje gek ervan).
Soms vind ik haar ook wel vervelend hoe ze de programma presenteert, maar d'r gerechten vind ik meestal wel leuk. Alleen dat draaischijfbladding naast d'r.quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik word gek van Angelique. Kan het niet vaak genoeg zeggen
Hahahhaah dat vroeg ik me soms ook af. Misschien dat ze in het echt wat vlotter is, en dit voor de show is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef foodlover het volgende:
Angelique d'r tempo ligt zo laag kan ze nooit allemaal warm op het bord krijgen.
quote:Vanaf 5 december ziet u elke dinsdag en vrijdag om 21.00 uur het programma The Free Range of Cooking op 24Kitchen. In deze serie gaat Annabel Langbein op zoek naar heerlijke, verse ingrediënten in de nabije omgeving van haar huis in het zuiden van Nieuw-Zeeland. Tegen de spectaculaire achtergrond van het prachtige landschap laat ze u zien hoe u met weinig moeite verrukkelijke gerechten bereidt.
Het viel me vandaag ook op dat ze zo krom staat! Helemaal gebogen boven haar kommetje/pannetje/snijplankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef foodlover het volgende:
Angelique d'r tempo ligt zo laag kan ze nooit allemaal warm op het bord krijgen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de keuken van Donna Hay zou ik een keer tomaten willen pureren zonder het deksel op de blender te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |