Ik dacht toch echt serieus dat Rudolf van de mannen wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon vrouw en kinderen.
Wij zitten altijd te kijken of hij zijn handen brandt want dat gebeurt nog wel eens en dan doet hij zo schattig alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef FigureBirdStars het volgende:
Voor mij is Rudolph's Bakery ook een van de leukere programma's op 24 Kitchen. Rudolf lijkt echt in z'n element te zijn en geeft veel goede tips waar je ook echt wat aan hebt, zelfs als je zijn recepten niet gaat maken.
De gerechten die hij maakt in de makkelijke maaltijd vind ik maar matig eerlijk gezegd![]()
Ja precies, dat begin ik ook te denken. Van lekker puuhh, jullie willen geen worteltjestaart. Dan zal ik em door je strot duwenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Alopex het volgende:
En vanochtend ook al een keer voorbij zien komen, volgens mij houden ze ons in de gaten.
Of Kasia.. Ook schattig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:12 schreef FigureBirdStars het volgende:
Doe mij dat Italiaanse meisje van de makkelijke maaltijd maar
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef Smallish het volgende:
Ik vind die Italiaan eigenlijk best een soort van gezellig.
Zeg ik al vanaf het begin. Je moet er niets van verwachten, maar gewoon een leuke vent die lekker zijn ding doet. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef Smallish het volgende:
Ik vind die Italiaan eigenlijk best een soort van gezellig.
Dat zalvige gebruikt Angelique ook telkens..quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef fotostarter het volgende:
Stopwoorden van Johnny
Eventjes
Ik voeg daar aan toe
Jullie weten
Zalverig
pfffff
Hoe heet die aziaat? Die snijdt de helft van zijn ingrediėnten 'ragfijn'.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef fotostarter het volgende:
Stopwoorden van Johnny
Eventjes
Ik voeg daar aan toe
Jullie weten
Zalverig
pfffff
Danny Jansenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe heet die aziaat? Die snijdt de helft van zijn ingrediėnten 'ragfijn'.
een mooi samenspel is het niet neequote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blonde en die donkere die altijd zo 'gezellig' samen koken, hadden gister ook weer een 'gezellig' onderonsje. Die donkere probeert wat uit te leggen, de blonde kwekt er dwars doorheen om daarna te zeggen op een semi-grappige toon: 'Ja, nu moeten we niet door elkaar heen gaan praten anders wordt het niets, hihi' oid. Ik vraag me af wanneer die donkere eens flink uithaalt met een hele puntige vork.
Je vergeet 'Dan plaats ik' of 'Ik plaats dit'quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef fotostarter het volgende:
Stopwoorden van Johnny
Eventjes
Ik voeg daar aan toe
Jullie weten
Zalverig
pfffff
Ik wacht al ff met popcorn op de bank, maar die donkere heeft tot nu toe wel geduld!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blonde en die donkere die altijd zo 'gezellig' samen koken, hadden gister ook weer een 'gezellig' onderonsje. Die donkere probeert wat uit te leggen, de blonde kwekt er dwars doorheen om daarna te zeggen op een semi-grappige toon: 'Ja, nu moeten we niet door elkaar heen gaan praten anders wordt het niets, hihi' oid. Ik vraag me af wanneer die donkere eens flink uithaalt met een hele puntige vork.
Zij geeft ook menselijkheid aan haar eten. "Ze heeft spierwitte rokken" enzo. Maar alles is wel een ze bij haar, dus vraag me ook af of ze zelf haar vlees slacht, anders moet ze het ook soms hij noemenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat zalvige gebruikt Angelique ook telkens..
Precies, die ook ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vergeet 'Dan plaats ik' of 'Ik plaats dit'![]()
Vreselijk mens. Aan haar tempo te zien, krijgt ze niets warm op bord.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Zij geeft ook menselijkheid aan haar eten. "Ze heeft spierwitte rokken" enzo. Maar alles is wel een ze bij haar, dus vraag me ook af of ze zelf haar vlees slacht, anders moet ze het ook soms hij noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |