Dat poessie maar lekker mag slapenquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Ing, fijn idd dat ze wel geniet van alles enzo
De rest gaat ook nog goed?
Oh, dat is helemaal mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
![]()
T. krijgt nog wel iedere ochtend een tabletje, zodat ik zeker weet dat ie niet loopt te etteren als wij aan het werk zijn, maar 's avonds krijgt ie niets en is ie ook wel braaf.
Afgezien van het gekkenuurtje![]()
Hij ligt nu heel lief naast me in de krabpaal z'n achterpootje te wassen
'n beetje spotten met een vogelspotterquote:
Pff nou, wat voelt dat kut zeg! Het tintelt in m'n mond en m'n lippen en oren kloppen.Maar zolang het niet op m'n keel slaat kan het geen kwaad. Ik zal wel lekker slapen zoquote:
Ja, rot, ik heb het ook wel eens gehad. Gaat idd wel over, heb je niet teveel gespoten?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
Ik spuit net m'n langwerkende insuline. Krijg ik opeens een allergische reactie. Heel m'n lijf begint te jeuken, ziet vuurrood en ik heb het loeiwarm. Volgens de huisartsenpost gaat het weer vanzelf over. Daar vertrouwen we maar op dan he
Jij ook al eens gehad? Wat een kutgevoel zeg, ik wist niet at me overkwam joh. Eerst kreeg ik het warm, toen jeuk bij m'n oksels, toen overal en toen zag ik dat ik vuurrood werd. Kreeg jij geen last van benauwdheid toen? Ik krijg ook overal bulten waar ik al eens gespoten heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, rot, ik heb het ook wel eens gehad. Gaat idd wel over, heb je niet teveel gespoten?
Ik moet trouwens zo'n beetje elke dag goede bodycreme smeren wegens droge huid, winter, insuline en verwarming.
Lief puppy trouwens![]()
![]()
![]()
En wat goed van dat konijntje. Triest hé, die blinde oogjes.
Dit was een nieuwe insuline pen (wel dezelfde insuline), dus het kan aan de pen liggen. Het was de laatste van het pak, dus morgen even langs de apotheek. En dan maar afwachten of het morgen weer een keer gebeurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef Oognip het volgende:
Wat naar Bambakan dat zomaar ineens komen? De volgende keer dat je het spuit hoef je geen allergische reactie te krijgen?
Die bulten moet je mee oppassen, dit betekent dat je vaker op andere plekken moet spuiten, die harde bulten zijn nm. minder gevoelig voor insuline.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij ook al eens gehad? Wat een kutgevoel zeg, ik wist niet at me overkwam joh. Eerst kreeg ik het warm, toen jeuk bij m'n oksels, toen overal en toen zag ik dat ik vuurrood werd. Kreeg jij geen last van benauwdheid toen? Ik krijg ook overal bulten waar ik al eens gespoten heb.
Wat een lieverd is het he? Ik kan niet wachten tot we 'm mogen ophalen
Ik stond net in paniek bij Rich aan bed, maar die wilde niet erg wakker wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Gatver Bamba![]()
Vooral maar proberen niet in paniek te raken, denk ik
Sterkte
Die bulten komen nu pas aan de oppervlakte zeg maar. Maar ik moet idd wel wat andere plekken gaan verzinnenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Die bulten moet je mee oppassen, dit betekent dat je vaker op andere plekken moet spuiten, die harde bulten zijn nm. minder gevoelig voor insuline.
Nee, gelukkig niet benauwd, maar het is wel een raar gevoel. Ik heb er nu weinig last meer van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik langwerkende alleen voor de nacht spuit.
Kun je niet met je endocrinoloog overleggen over een insuline pomp?
En bij twijfel en je rot voelen gewoon de dokter bellen of de diabetes poli. Beter safe than sorry.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik stond net in paniek bij Rich aan bed, maar die wilde niet erg wakker worden. Het was wel even stressen in ieder geval
Dit vind ik echt een grote nalatigheid van je HA dan. Juist de endocrinoloog en diabetes poli kunnen je hier zo goed mee helpen. Want als je die bulten al hebt, betekent dat dus dat je HA je daar nooit voor gewaarschuwd heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die bulten komen nu pas aan de oppervlakte zeg maar. Maar ik moet idd wel wat andere plekken gaan verzinnen.
Ik loop niet bij een internist/endocrinoloog. Ik werd niet serieus genomen in het ziekenhuis, ook mede omdat ik een insulinepomp wilde hebben. Dus ik loop gewoon bij m'n huisarts. Gelukkig ben ik maar een beetje eigenwijs
Idd, ik heb afgesproken met de huisartsenpost dat ik terugbel wanneer het niet weggaat/erger wordt. Ik mocht wel pillen op gaan halen, maar mijn vriend moet er om half 5 weer uit, dus alleen in nood zal ik hem sturen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:34 schreef Strega het volgende:
[..]
En bij twijfel en je rot voelen gewoon de dokter bellen of de diabetes poli. Beter safe than sorry.
Ik heb wel een tijdje bij de internist en diabetesverpleegkundige gelopen, maar daar ben ik dus zelf weggegaanquote:Op woensdag 16 november 2011 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een grote nalatigheid van je HA dan. Juist de endocrinoloog en diabetes poli kunnen je hier zo goed mee helpen. Want als je die bulten al hebt, betekent dat dus dat je HA je daar nooit voor gewaarschuwd heeft.
Ja, daar kan ik je mee geruststellen, als het goed is trekt dat gauw bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ik heb afgesproken met de huisartsenpost dat ik terugbel wanneer het niet weggaat/erger wordt. Ik mocht wel pillen op gaan halen, maar mijn vriend moet er om half 5 weer uit, dus alleen in nood zal ik hem sturen.
Ik ga maar proberen te slapen en hopen dat de jeuk en warmte snel weggaan
Ik weet het. En de huisarts vind het ook een beter idee dat ik bij het ziekenhuis loop, maar ik wil zelf nietquote:Op woensdag 16 november 2011 00:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik je mee geruststellen, als het goed is trekt dat gauw bij.
Maar ik bedoel meer dat je HA je door moet sturen naar een diabetes poli van het ziekenhuis.
Je bent nu nog zo'n jonge meid, dan wil je geen nare complicaties, en dat hoeft ook niet, maar je moet wel eerst weten waar je op moet letten. Diabetes is niet voor niks een sluipmoordenaar.
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Niet gaan piekeren hé, stress is ook niet goed![]()
Enne, je weet je mag altijd pm en of bellen hoor naar me.
Is er een ziekenhuis met diabetes poli bij je in de buurt?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:44 schreef Bamba het volgende:
[..]Dat is heel lief van je!
Slaap lekker
Die moest ik quotenquote:Op woensdag 16 november 2011 06:40 schreef Rewimo het volgende:
*note to self* Christans boterham niet meer op het aanrecht laten liggen als Joe in de buurt is
Succes! En doe een dikke jas aanquote:Op woensdag 16 november 2011 08:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Straks eerste keer training met Diaz, ben benieuwd
Ja ik ben dr laatst een week ziek van geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 08:45 schreef vamperotica het volgende:
Daar had je laatst toch ook last van oh-oh?
* vamperotica heeft al eeuwen niet meer bijgelezen...
zacht oranje/roze/paars/lila/blauwquote:Op woensdag 16 november 2011 09:08 schreef Croli het volgende:
Hier was de zonsopgang gewoon grijs....
Serieusquote:Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Eerste ongelukken zijn al gebeurd door gladheid:
Eerste ongelukken door gladheid
dat zijn ook echt de mensen die niet kunnen rijdenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Eerste ongelukken zijn al gebeurd door gladheid:
Eerste ongelukken door gladheid
Ik zou het doen, ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef Greys het volgende:
Toch maar winterbandjes voor de Smart aanschaffen.
Die horrorwinter die er zou komen geloof ik niet in, maar voor de zekerheid...
Niet allemaal, hoeft niet natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn ook echt de mensen die niet kunnen rijden
Het is zo duur, zelfs tweedehands kom je nog rond de 400-500 eu uitquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo duur, zelfs tweedehands kom je nog rond de 400-500 eu uit
Maar mijn ouders betalen winterbanden voor mij en zus![]()
![]()
Dat dacht ik vanochtend ook. Alleen kon ik die niet vinden. Dus dan maar lauw water, eigenwijs ftwquote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een hele handige ruitenkrabber, die zit vast aan een handschoen![]()
klinkt als mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
zacht oranje/roze/paars/lila/blauw
Die heb ik zien liggen bij Blokkerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een hele handige ruitenkrabber, die zit vast aan een handschoen![]()
En nooit uitgestapt?quote:
Sjon deed vanmorgen zn springparcours en gleed wel drie keer vol op zn muil omdat die banken allemaal bevroren warenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:28 schreef Maes het volgende:
![]()
Zonnetje is hier ook al wakkerDe tuintafel is wit van de rijp
samen met de pompoenen erop is het een mooi plaatje
Heeeeel lang geleden maakte ik ongeveer hetzelfde ritje met de trein. Is het nog altijd zo druk?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef Croli het volgende:
[..]
klinkt als mooi![]()
Hier vanuit zwolle (was nog donker) met de trein naar Leeuwarden werd het grijs, en mistig.
Ook zit ik op een werkplek helemaal ingehokt dus ik zie niet eens wat voor weer het buiten is![]()
Gelukkig nog maar 1,5 week
Dank voor het complimentquote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht altijd dat je nog heel jong was of zo
JA!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Heeeeel lang geleden maakte ik ongeveer hetzelfde ritje met de trein. Is het nog altijd zo druk?
Lief he?quote:
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:35 schreef Croli het volgende:
[..]
JA!Vooral als de NS weer eens 'materieel te weinig heeft' Komt regelmatig voor en dan past in Heerenveen niet eens iedereen meer in de trein! Nu kan ik altijd wel zitten als ik in Zwolle instap, maar het geeft niet zo'n goed beeld van de NS. Maar goed ook dat is bijna voorbij! Ik doe het iig niet meer! Alleen als het bedrijf me een 1e klas abo aanbied
Oh ik heb hem van mijn vader, die geeft ze ook aan klanten. Ideaalquote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Die heb ik zien liggen bij Blokker
Ik heb nu al spijt dat ik er geen meegebracht had
Oeh heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 09:38 schreef Maes het volgende:
[..]
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.Soms op vrijdag kocht ik voor mezelf een kaartje 1e klas, wat voelde ik me dan rijk
Dat is onzin, weet je dat?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef Greys het volgende:
Toch maar winterbandjes voor de Smart aanschaffen.
Die horrorwinter die er zou komen geloof ik niet in, maar voor de zekerheid...
doe maar auto jaquote:Op woensdag 16 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik moet vanavond naar Amsterdam, maar er gaat nog maar één trein terug als het event afgelopen is. Dat wordt denk ik dus de auto, want NS is weer heerlijk aan het falenHet risico om een overstap te missen is wel erg groot, want ik heb een overstap van 2 minuten.
*proest*quote:
Ja ik heb ook alles zitten lezen bijna en heb tig keer getwijfeld, maar ik doe het toch maarquote:Op woensdag 16 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is onzin, weet je dat?Dat las ik in o.a s de krant en consumentenbond
Vet vaak zit mijn trein vol en dan plof ik gewoon eerste klas neer. Moeten ze maar meer materieel inzettenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:38 schreef Maes het volgende:
[..]
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.Soms op vrijdag kocht ik voor mezelf een kaartje 1e klas, wat voelde ik me dan rijk
Oke, zelf wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb ook alles zitten lezen bijna en heb tig keer getwijfeld, maar ik doe het toch maar
Ik stond er toch echt met mijn neus bovenop toen S bv met zijn auto met winterbanden tig keer makkelijker weg reed afgelopen winter met sneeuw, dan zónder winterbanden. Dus het doet kennelijk toch IETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |