Dat is het doel, moet haalbaar zijnquote:
Een goed streven is het halve werk zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het doel, moet haalbaar zijn
Stofquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Duimen, lollies, pimels (hihihi), snoepjes, sigaren. En nog meer. Jeetje Jeetje.
Daaromquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Een goed streven is het halve werk zeggen ze toch?
Hihi jij zei pimelsquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Duimen, lollies, pimels (hihihi), snoepjes, sigaren. En nog meer. Jeetje Jeetje.
Jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij ookje bent gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij ookWeet je hoe eng ik dat vond? Het is eigenlijk maar een raar en eng woord. En stel je voor dat mannen het verkeerde idee krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah bah bah. Dat sommigen het in hun mond nemen.
uitroeptekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef Tchock het volgende:
Even iets heel anders. Hoe zorg je dat [auch] op papier staat als [autsj] en niet als [aug]?
sorry poes, maar ik ga richting bedquote:
Nee hoor, slaap maar zachtquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er echt mensen die een piemel in hun mond nemen
Gelukkig ik schrok al!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef Tchock het volgende:
Ik luister dit al zo lang als ik me kan herinneren, ontdek net dat het niet over een meisje gaat
Niet zo'n bekkie tegen mij hequote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie tegen mij he
Ja, iets met pindakaas meende ik ooit te lezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walginggg. Omg ik doe Jan tekort he?
Aan die behoefte is inmiddels al voldaanquote:Op woensdag 16 november 2011 06:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, iets met pindakaas meende ik ooit te lezen.
Goed?quote:
Geen stro?quote:
Yo ho ho and a bottle of rum!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yo ho ho and a bottle of rum!
Ja ik heb het al door.quote:
Okee okee, ik ga al wegquote:Op woensdag 16 november 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb het al door.
De piraten zijn ontdekt, even politie enz bellen!!
quote:
* Vincpod Komt stiekem eventjes terugquote:Op woensdag 16 november 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet allang hard aan het werk zijn?
Oh leuk, dagen van 12 uur?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:49 schreef Vincpod het volgende:
[..]
* Vincpod Komt stiekem eventjes terug
Over 11 minuutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 08:00 schreef Vincpod het volgende:
Laatste keer dat ik keek duurde een dag nog 24 uur
Oh dat valt nog wel mee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Of ie goed is, mag je helemaal zelf beslissen. Ik verwens je wel een goede morgen in ieder geval.quote:
Dat is wel liefquote:Op woensdag 16 november 2011 08:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of ie goed is, mag je helemaal zelf beslissen. Ik verwens je wel een goede morgen in ieder geval.
Wanneer ga je koken voor mequote:Op woensdag 16 november 2011 08:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje, zo af en toe kan ik dat best wel zijn
Chickiequote:
Hey wat ik mij afvroeg he. Is er nog iets gebeurd met die kids die doktertje gingen spelen?quote:
Ohquote:Op woensdag 16 november 2011 08:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee, niet meer op stage geweest.
Lekkertjequote:
Als een roos.quote:
Makkelijk, Dexter.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dilemma![]()
Dexter of mn soapie![]()
Keuzes keuzes keuzes!
Nee atwt en als jij in de auto stapt ga ik verder met Dexter.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als een roos.
[..]
Makkelijk, Dexter.
Omdat ninetiesquote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom the nineties top 590. Waarom niet 600 of zo? Waarom 90?!
quote:
FOK!meet?quote:
quote:
Dag later is mijn zusje jarigquote:Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg 17 januari stagebeoordeling, op mijn verjaardag! Hoe durven ze!?
Welke film ga je?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef LompeHork het volgende:
Jeu, morgen naar de bioscoop, wordt vast een "leuke" film
Hooked!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe bevalt Dexter je tot nu toe ?
Heb je wel geslapen vanacht ?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hooked!!
Dat kleine beetje sociale leven dat ik had is nu weg. Moet nog 4,5 aflevering en dan heb ik seizoen 1 af
Ben jij ff blij dat je getrouwd bentquote:
5 uurtjesquote:
Och, ik heb wel riante stoelen geregeld en neem wel een paar beugeltjes mee, anders kan ik altijd nog mobiel gaan FOK!kenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat je getrouwd bent
Daaromquote:
Ik zou mijn man zoiets nooit aandoen!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och, ik heb wel riante stoelen geregeld en neem wel een paar beugeltjes mee, anders kan ik altijd nog mobiel gaan FOK!ken
Die van mij dus wel, overigens gaat ze ook vaak zat mee naar films die ik wil zien dus zo erg is het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou mijn man zoiets nooit aandoen!!
Ja maar twilightquote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij dus wel, overigens gaat ze ook vaak zat mee naar films die ik wil zien dus zo erg is het niet
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan ik wil ook wel naar twilight..![]()
Ik heb VLC open staan met Dexter, en msn en zag zo heel klein door een kier het woordje neuken. Dus ik kom even kijkenquote:
Mwah, zo erg is het nou ook weer niet hoor.quote:
Mijn vrouw dus ook ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb toch niet voor niks al die boeken gelezen en films bekeken.
Ja. Ik ben benieuwd naar de kets-scene!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:31 schreef ThaTim het volgende:
En ze raakt zwanger en ze wordt een vampier?
Bah, vieze natte gedoequote:
Die heeft zo'n implantaat. Pompje onder zn oksel dit dat allesquote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef ThaTim het volgende:
maar een vampier kan toch geen stijve krijgen?
heeft toch geen stromend bloed enzo?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:34 schreef ThaTim het volgende:
hoe kan ie kristin stewart dan bezwangeren?
hele tijd met slappe lul erin hengsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er een lolly?Welke smaken zijn de lolly's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visquote:
Overbraaf woordquote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef Vincpod het volgende:
Zo ik ga straks even lekker wildbreien!
Is dat een belediging oid naar mij?quote:
Neuhhhhquote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een belediging oid naar mij?
I can handle it!!quote:
A dexter a day keeps the doctor awayquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Dexter is goed voor elk.
Een dag zonder Dexter, is een dag niet geleefd.
Zomaar wat Dexterse spreekwoorden.
gewoon op speaker zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is nou de goedkoopste handsfree oplossing voor in de auto?
- Headset met kabeltje zit altijd in de knoop, dus tegen de tijd dat je die in je oren hebt is het al te laat.
- Bluetooth oordingetje is altijd leeg op de meest onmogelijke momenten.
- Parrot achtig speelgoed, maar dat zal wel weer te duur zijn.
Hoezo?quote:
quote:
Headset bij het instappen al indoenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is nou de goedkoopste handsfree oplossing voor in de auto?
- Headset met kabeltje zit altijd in de knoop, dus tegen de tijd dat je die in je oren hebt is het al te laat.
- Bluetooth oordingetje is altijd leeg op de meest onmogelijke momenten.
- Parrot achtig speelgoed, maar dat zal wel weer te duur zijn.
GA KIJKEN DAN!!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef Tchock het volgende:
Ik beken. Ik heb nog nooit een aflevering van Dexter gezien.
Ja maar, meh.quote:
Is niet erg.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef Tchock het volgende:
Ik beken. Ik heb nog nooit een aflevering van Dexter gezien.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar, meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook maar het is leukquote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zodra ik dat lees heb ik het meteen in mijn hoofd voor de rest van de dag
Dat klinkt gooeeeed.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Shoarma met homemade knoflooksaus met vodka
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ook eten. Heb onderhandeld dat ik geen bloemkool eet, muhaha
Hallo, dit zijn de laatste weken van mijn leven dat mijn moeder kookt en daar geniet ik van ookquote:
Je gaat het huis uit?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, dit zijn de laatste weken van mijn leven dat mijn moeder kookt en daar geniet ik van ook
Dan versta ik er geen kut van.quote:
Ze mogen mijn ballen gaan likken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
ZE WILLEN ROKEN IN DE AUTO GAAN VERBIEDEN![]()
Uhm....quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze mogen mijn ballen gaan likken.
Shhht. Het is stiekem best leuk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Arme LomeHork, de bioscopen zitten vol met gillende natte pubermeisjes![]()
Echt hoor welke vrouw doet haar man dit aan?
Hahaha awwwquote:Op woensdag 16 november 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje heeft straf en nu mag hij zn schoen niet meer zetten en toen hij dat hoorde barstte hij uit in tranen.
Neen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha awwwDoe vannacht iets leuks in zn schoen op de plek waar ie nu staat
Agossie. Jeugdige levensenergie verloren?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niks 30+, concreet zijn!
En consequent !quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niks 30+, concreet zijn!
IK WORD EEN STRENGE JUF, AL DAT TUIG HARD AANPAKKEN. STOKSLAGEN ALLES.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Agossie. Jeugdige levensenergie verloren?
BAH die twee woorden, word er gek van! Word er mee doodgegooid.quote:
Neehee je moet zo'n lieve juf worden dat alle kinders uitkijken naar je les en alle jongens stiekem verliefd op je zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK WORD EEN STRENGE JUF, AL DAT TUIG HARD AANPAKKEN. STOKSLAGEN ALLES.
hahahahahahaquote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef Ezechielk het volgende:
Zoals Rob van Someren zei,de laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we 5 jaar ons land kwijt
Dat kan ook als je concreet en consequent bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neehee je moet zo'n lieve juf worden dat alle kinders uitkijken naar je les en alle jongens stiekem verliefd op je zijn.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef Ezechielk het volgende:
Zoals Rob van Someren zei,de laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we 5 jaar ons land kwijt
Misschien, maar in elk geval niet met door van die overijverige HR-termen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ook als je concreet en consequent bent.
quote:
Omdat hij altijd bruine remsporen in zn slipjes heeft en die arme jongen er eens vanaf wilquote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat the fuck is dat voor vraag TIM>??!
Heb ik al paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat hij altijd bruine remsporen in zn slipjes heeft en die arme jongen er eens vanaf wil
Ja, 25 november 2007 was laatste keer. Maar niet zo dat het elke dag raak was hoorquote:
Ik had hem al ergens anders geadoreerd hier wilde ik stoer en harteloos lijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mijn gifje negeren.Walgelijk jullie
Je gaat het doen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Even alvast kijken om te voorbereiden op het bioscoopbezoek
Bofkont!!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe nee dat doet ze me gelukkig niet aan
O?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe nee dat doet ze me gelukkig niet aan
Ja maar Jan Piraat tochquote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krokd0wnnn! En hij heet Jan, niet Japi
Ik. Ik ben altijd wakker.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:24 schreef Vincpod het volgende:
Tegenvallende dagnog iemand wakker hier?
Nu ook nog?quote:
Te laat wakker gewordenquote:
Klootzakquote:
Ik mag niet naar buitenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh eigenlijk niet Vinc.Waarom jij sad?
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik ben zo verdrietig dat ik in foetushouding in een hoekje van de badkamer ga zitten huilen.Waarom de badkamer? Is die tegelvloer niet heel koud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Juist daarom, dan ben ik extra zielig!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom de badkamer? Is die tegelvloer niet heel koud?
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist daarom, dan ben ik extra zielig!
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Duh vandaag is gewoon een stomme dag. Morgen integendeel![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je bent man. Die zijn sowieso al zielig
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nikssssssssssssssss lemonparty.
quote:
Klootzakquote:
Wat?quote:
Gewoon klootzak!quote:
Deep Space Nine was baggerquote:Op donderdag 17 november 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond voyager en next generation altijd wel gaaf.
Vooral seven of nine![]()
Word je dan 32?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand zei tegen mij dat ik over twee maanden een gekke oude vrouw ben.
Kan gebeuren, heeft iedereen wel eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon klootzak!
En nou sst ik heb een nieuwe verslavingdie aandacht nodig heeft. Jouw schuld
Nou er kwam, zoals je weet, een kleine kink in de kabel gisteravond. Ik kijk nu pas afl 2 van seizoen 2quote:Op donderdag 17 november 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan gebeuren, heeft iedereen wel eens.
En met liefde. Al aan seizoen 3 toe?
Ach, het went vanzelf hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo oud.![]()
Geen tiener meer.
Dat went helemaal nietquote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, het went vanzelf hoorvoor je het weet ben je echt een ouwe taart!
Jaquote:
Sterkte, dat is wel redelijk behandelbaar toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, ik hoor net dat mn oma nierstenen heeft.
Bij vrouwen beter dan bij mannen toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterkte, dat is wel redelijk behandelbaar toch?
Oe half 3 al, dan kan ik nog 2 afleveringen kijken voor mn soapie begintquote:Op donderdag 17 november 2011 14:26 schreef Tchock het volgende:
Tering half 3 al ik spring as we speak uit bed
Dan moet je zeggen: IK MOET HELEMAAL NIKS!! ©Ezechielkquote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest mn kamer opruimen van mn moeder daarnet, toen zei ik: 'Maar mam ik moet leren!?' Zei zo van: Niks daarvan.
Omgekeerde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |