quote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef znarch het volgende:
We hebben ook ergens nog een erg goede lasthit guide

Kog'Maw is ook de moeilijkste AD carry atm.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:08 schreef Maisnon het volgende:
nog geen enkele kog maw tegengekomen die niet 4/12 ging ofzo

Of je maakt ze eerst een beetje af met wat pokes en daarna ineens vol erin, dat werkt. Met veel APquote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Scijnt dat je die als bruiser moet spelen, zeer benieuwd

Mwah, ik vind dat dat ook nog erg van de persoon afhangt. Ben het daar (als ik het op mezelf betrek) niet mee eens iig.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kog'Maw is ook de moeilijkste AD carry atm.

Ik ben nog niet eens 30 en ranked match stond opeens bij mij in het lijstje, welliswaar grijs, maarja! Er stond een duoqueue knop bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef znarch het volgende:
Oh en ik hoorde dat ook voor lvl 30 nu ranked duoQ kunt doen?

Nicequote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 30 en ranked match stond opeens bij mij in het lijstje, welliswaar grijs, maarja! Er stond een duoqueue knop bij.

Ik kon niet joinen hoor. Weet niet of het wel kan dmv inviten of niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Of zouden die dmv matchmaking alleen bij andere niet lvl 30s komen?

Onder lvl 30 moet je duoqueu.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik kon niet joinen hoor. Weet niet of het wel kan dmv inviten of niet.

Naja je kan ook vol AP met dorans rings, deathcap en lich bane gaan (een beetje zoals Shushei zo'n beetje ELKE character speelt), maar ik betwijfel of je daar resultaten mee gaat halenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die laatste game gisteravond had ik em AP/tanky, bijna geen damage. Misschien wel viable maar niet mijn stijl

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |