Worden Mexicanen toegelaten in de States?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Worden (web)developers ook toegelaten?
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Het datacenter, en ja. Jezus wat een goddelijke machines zijn dat tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ah, nog nooit gezien. Staat heel de datacenter vol met allemaal Dell bakken?
Waarom is de lucht blauw?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Worden Mexicanen toegelaten in de States?
Lol das goed want bij het stagebedrijf waar ik liep waren ze echt een drama, en op school ook veel kapotte Dell's. Maar ik zou als sysop toch eerder voor HP kiezenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Het datacenter, en ja. Jezus wat een goddelijke machines zijn dat tochdell = zoveel vooruit gegaan de laatste jaren
Hoezo? Dell en HP komen toch binnen 24 uur een nieuwe server brengen, tenminste daar hadden ze extra support. Dus het ligt aan welke garantie je hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Proliant![]()
Altijd pech en onzin met die meuk, en support van HP zuigt ook hard.
Contract bij Dell, binnen 2 uur nieuwe hardware en eventueel een monteur, 24 uur per dag 7 dagen per week.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hoezo? Dell en HP komen toch binnen 24 uur een nieuwe server brengen, tenminste daar hadden ze extra support. Dus het ligt aan welke garantie je hebt.
Ah okee. Maar bij het stagebedrijf waar ik zat (een hele grote internationale hulporganisatie) hadden we 2 kapotte Dell's binnen 4 maanden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Contract bij Dell, binnen 2 uur nieuwe hardware en eventueel een monteur, 24 uur per dag 7 dagen per week.En bij HP was het toen bij ons 4 uur maar dat haalde ze nooit
Ach, ik heb een DC draaien met 1000 + servers (niet allen fysiek) en heb (incidenten daar gelaten) geen problemen met dell, behalve de gebruikelijke disks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ah okee. Maar bij het stagebedrijf waar ik zat (een hele grote internationale hulporganisatie) hadden we 2 kapotte Dell's binnen 4 maanden.
ohai.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |