Kill it with fire!!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hmmmm, iemand al een Ice Wraith tegengekomen? Die krengen zijn moeilijk neer te krijgen omdat ze zo beweeglijk zijn en normale wapens voor zover ik merk geen effect hebben
Hmmz, oke, dan ga ik nog maar ff verder met shouts zoeken en weerwolfje worden... kan ik straks al die oversized hagedissen afmaken als katmensweerwolfhalfdraakquote:Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De draken scalen gedeeltelijk met je mee. Ze zullen inderdaad van een lager level zijn als jij een lager level bent, maar hun level zal wel altijd hoger dat het jouwe zijn. Dat scheelt dan in het algemeen een level of drie.
Das mooi, dan ga ik het nogmaals proberen vanavond denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Desunoto het volgende:
Cryothic, het kan zo zijn dat als je een savegame van heel even geleden opnieuw laadt, dat je een draak op hetzelfde moment tegenkomt. Omdat het spel draken al van behoorlijk grote afstand laat vliegen.
Op die route heb je dat waarschijnlijk gedaan, of het is puur toeval geweest want het is geen scripted draak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Je had ook een receptie met veel eten en drank moeten gevenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Silv het volgende:
Hoezee ik ben getrouwd. Iedereen loopt ook gelijk weg nadat ik ja heb gezegd.
Beter dan de stormcloak pvv-ers met hun:"skyrim for the nords only" praatjesquote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Cara het volgende:
Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat er mensen zijn die voor de imperials kiezen.
Je weet wel, de groep die op een halve seconde na je kop van je romp had gehakt?
Had je maar nord moeten wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef Windkracht13 het volgende:
[..]
Beter dan de stormcloak pvv-ers met hun:"skyrim for the nords only" praatjesIk zat op een gegeven moment bij wijze van te wachten op het punt dat Ulfric een speech zou doen over een "tsunami van dark elves"
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef Bart het volgende:
Mag je als Imperial ook voor de Stormcloaks kiezen?.
Moet wel gewoon kunnen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Bart het volgende:
Oh ik had trouwens nog wel een serieus vraagje. Ik heb nu in mijn rechterhand een leuke knots. Links heb ik afwisselend een fireball of een healing spell. Maar kan ik niet links healing en rechts fireball doen? Krijg het niet voor elkaar bij het itemscreen...
Ga ik niet doen hoor. Heb alleen nog niet gehoord waar ik de imperials kan joinen. Ben nog maar level 2quote:
Moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Bart het volgende:
Oh ik had trouwens nog wel een serieus vraagje. Ik heb nu in mijn rechterhand een leuke knots. Links heb ik afwisselend een fireball of een healing spell. Maar kan ik niet links healing en rechts fireball doen? Krijg het niet voor elkaar bij het itemscreen...
Hoe dan? Als ik in het spellscreen zit, en dan linksklik op een spel, dan komt ie toch onder mijn rechtermuisknopquote:
Je zou gewoon two handed/dual wield (weinig verschil) kunnen nemen met een boogje er bij. En dan gewoon punten in health en stamina (increased ook je carry capacity) stoppen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pffft wat een vet spel....maar ik vind het altijd zo lastig om te kiezen waar ik beter in moet worden...hoe ik me ontwikkel zeg maar.
Race is Nord, omdat ik echt van de Melee ben...Maar wat is nou handig, Two-handed uitbouwen, single handed, dual wield? of toch met een Boogje? En waar heb je later het meest aan? Is lockpcik handig om uit te bouwen als je Nord bent, of juist andere dingen?
Wat is handig qua Stamina/health/magic? Ik doe nog niks met Magic en heb een hekel aan overencumbered....
Strength potions leren maken/meenemen, kan soms erg handig zijn met +20 gewicht wat je kan dragen....er zal trouwens vastwel een sterkere versie van zijn, nog niet "uitgevonden"quote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pffft wat een vet spel....maar ik vind het altijd zo lastig om te kiezen waar ik beter in moet worden...hoe ik me ontwikkel zeg maar.
Race is Nord, omdat ik echt van de Melee ben...Maar wat is nou handig, Two-handed uitbouwen, single handed, dual wield? of toch met een Boogje? En waar heb je later het meest aan? Is lockpcik handig om uit te bouwen als je Nord bent, of juist andere dingen?
Wat is handig qua Stamina/health/magic? Ik doe nog niks met Magic en heb een hekel aan overencumbered....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
??? verklaar u naderquote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef Silv het volgende:
En als het je niet bevalt kan je op de PC gewoon met wat console commands respeccen.
Gewoon met de console hier en daar wat perks toevoegen en/of weghalen. Is wel op google te vinden hoe.quote:
Lame!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon met de console hier en daar wat perks toevoegen en/of weghalen. Is wel op google te vinden hoe.
Heb PC versie...weet niet eens wat perks zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon met de console hier en daar wat perks toevoegen en/of weghalen. Is wel op google te vinden hoe.
De skills die je kunt kopen als je level-up gaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb PC versie...weet niet eens wat perks zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |