Ik geloof dat we allebei een maandagmorgenexemplaar van de originele MacBook hadden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moest jij niet constant terug met zo'n ding dat je net gekocht had? Of was dat Pheno? Of jullie allebei?
OS X op een MB is geweldig, ik moet altijd weer huilen als ik op de Dell van mn werk moet werken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij wil Windows. Na alle FUD over Apple-controle op iOS is het nooit meer uit je hoofdje te praten dat dat voor hun reguliere OS niet opgaat, dus jij wil Windows.
Mijn collega heeft nu een bedrijfs-MBP. En ik een Dellquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
OS X op een MB is geweldig, ik moet altijd weer huilen als ik op de Dell van mn werk moet werken..
Ik ben al lang blij dat we tegenwoordig Windows 7 hebben ipv Vista. Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn collega heeft nu een bedrijfs-MBP. En ik een Dell.
Wij hebben allemaal Windows XP op het werkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat we tegenwoordig Windows 7 hebben ipv Vista. Een kinderhand is snel gevuld.
Eh, laat maar ik haal 'm wel van de flatserver.quote:enkele foto's worden ook gebruikt voor promotie via Facebook.
Arme wij.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:29 schreef Tegan het volgende:
Ohja idd. Ik wil ookal niet op Fok. Of Facebook.
Je moet er wat voor over hebben. Vanavond naar Danquote:Op woensdag 16 november 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
Wie wil even deze dvd voor mij regelen.
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
Want pics sturen kan natuurlijk niet.
Ja, dat wist ik.quote:
Ik ben niet zo geduldig.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 7.1 en 7.2 in een betaalbare bundel zitten
Proficiat.quote:
Echte truienquote:Op woensdag 16 november 2011 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
Truien serieus? Of die dunne dingetjes.
Ben op zoek naar echte wintertruien, maar zie alleen maar vesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |