quote:
Heel vaak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
heeft één van jullie wel eens zwezerik gegeten?
Ik niet, lijkt me echt niks
Er zijn nu al provincies afgevallen omdat 1 van de 2 niet goed had gekookt, erg jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik had maandag gemist, maar vond het echt suf dat je niet als persoon maar als provincie wordt afgerekend.
Blijft er straks 1 provincie over die same mogen strijden om de titel of krijgt een provincie de titel.
Ik had 1 van de koks van Overijssel nog best ver zien komen.
Ik had ook nog zo'n mooi moment dat Kraan een stukje wortel uitspuugt...maar daar moet ik nog even de tijd van nakijken, ik dacht dat het in de aflevering van gisteren was, maar ook dat weet ik niet zeker meer...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren er nog meer verzoekjes ?
Heldquote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, PM maar als je het hebt gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik had ook nog zo'n mooi moment dat Kraan een stukje wortel uitspuugt...maar daar moet ik nog even de tijd van nakijken, ik dacht dat het in de aflevering van gisteren was, maar ook dat weet ik niet zeker meer...
Deze moeten ZO HARD in de OPquote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk topchef meestal zonder pc/laptop/telefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze moeten ZO HARD in de OPgoed werk Paul! Waar was je al die tijd?
Maar dan kan je niet gezellig met andere kijkers tjettenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk topchef meestal zonder pc/laptop/telefoon.
Ze zouden eigenlijk een topchef app moeten maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet gezellig met andere kijkers tjetten
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een topchef app moeten maken.
Ik houd het toch gewoon bij Juulquote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Drassss het volgende:
Iemand van de vaste topcheffers moet natuurlijk wel Anton als UI pakken, want die is echt gods gruwelijk
ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd het toch gewoon bij Juul
Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
M'n mobiel! Wat doe je!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Aura van het voedselquote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef Inkomen het volgende:
Kleurtjes thuisbrengen bij blindproeven?
Er kijken meer mensen naar Topchef?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef Inkomen het volgende:
Ik heb matig vertrouwen in een goede afloop! Dit heb ik nu getjet met andere kijkers.
Ongelooflijk iddquote:
Andere fokkers met een app?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef Inkomen het volgende:
Ik heb matig vertrouwen in een goede afloop! Dit heb ik nu getjet met andere kijkers.
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |