Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
boterham omelet kaas, boterham jam en sinaasappel. vanavond bij ouders eten; krootjesstamppot met cordonbleu
rode bietjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...
Waar is hier?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef theKiD het volgende:
Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...
Klinkt heel onaangenaam. Ik eet vanavond PATAT!!!!!!!!!!!!!!!quote:
vroeger at ik patat, nu tegenwoordig Friet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klinkt heel onaangenaam. Ik eet vanavond PATAT!!!!!!!!!!!!!!!
Nederland is niet alleen boven de sloten he.. Nederland gaat ook door onder de rivieren..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Nederland zijn het toch echt rode bieten.
Nu heb ik zin in een kaassouffléquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vroeger at ik patat, nu tegenwoordig Friet.
Ik kan je een ding vertellen, het komt op hetzelfde neer!en als het goed gebakken is, is het om je vingers bij op te eten. Meestal bestel ik er satesaus bij en als snack een frikandel speciaal en soms als ik erge honger heb ook nog een kaassouflee
Geef die jongen een mes en hij heeft het heel snel klein gesnedenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer, vond mijn creatie niet erg lekker. Mijn ouders daarentegen wel. Broertje had zoals gewoonlijk weer kinderachtig veel moeite (klagen) met de lange mihoenslierten(hij is trouwens bijna 21....)
Volgende keer maar weer wat anders uitproberen.
Lag ernaast!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geef die jongen een mes en hij heeft het heel snel klein gesneden
Vind het mooi, bijna poetischquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Diepvriespizza: mozzarellasmaak. Geen zin om te koken en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |