Fixed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn J&J mag er ook uit![]()
ED-35 kan weg bij mijn broertje
Ik heb niet echt een budget vastgesteld nog. Gaat er meer om een beetje te weten wat er allemaal is en dan ga ik kijken naar budget.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is je budget dan ? Mijn ervaring met merken die snel faden is dat ze nogal snel witte plekken geven in plaats van de electric blue die bijv momotaro heel lang heeft![]()
Zoals bijvoorbeeld bij APC
Fixed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn apc ns en japan blue x momo kunnen er ook uit.
Hopen dat ik snel reactie krijg over die sams want lijkt me echt een mooi paar
Ja, een Japan Heritage is inderdaad dope. Word hier helaas veel te weinig gedragen. Toch maar besloten hem in de rotatie te houden overigens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef leppeh het volgende:
Samurai is bruut, en veel N&F zooi gaat ook hard met faden. Vooral die Japan Heritage lijkt me fijn
Eckte bazen dragen nog een zomerjas met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Neraice het volgende:
Beetje offtopic maar welke winterjas hebben jullie? Zoek nog een goede.
Deze heb ik nog van vorig jaar:quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Neraice het volgende:
Beetje offtopic maar welke winterjas hebben jullie? Zoek nog een goede.
Dank, toch jammerquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:20 schreef don-diablo het volgende:
Momotaro van T_F uit de OP gehaald.
Welkom, succes met je project. Heb je nog plannen voor een dry voor ernaast of blijf je deze rocken? Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar 1 broek rocken en dan als die goed gerocked is rustig crossfaden met een nieuw paartje. Je gerockde paartjes hou je uiteraard wel in de roulatie maar niet meer dan 2 dagen p/w. Maar that's just me I guess.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef SM- het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden. Ik ben nu "bezig" met een Nudie Avarage Joe Organic Dry. Ooit al eerder begonnen maar na 3 weken vond mijn stiefmoeder het nodig om de broek even in de wasmachine te gooien (lang programma) en te strijken, hij zag er zo kreukelig uit. Nooit meer echt mooie fades daarin gekregen dus nu aan een nieuwe begonnen!
Ik heb al een Replay broek met een paar hele kleine details erin gefade, maar echt grote resultaten daarin verwacht ik niet, het was gewoon een standaard pre-washed broek.
Eerste is deze trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef BigSmurf het volgende:
Heb er eentje van Chasin, soort motorjack zonder capuchon, en een nette, halflange zwartstoffen jas voor over een pak of bij wat nettere gelegenheden. Maar draag beide pas als het echt vriest.
Verkopen die ook andere dingen dan 14-jarige slettenkleding?quote:Op woensdag 16 november 2011 06:59 schreef Ordos20 het volgende:
Nou, hier maar eens posten: dankzij mijn lief (waarvoor nog dank!) aan de Sendra boots geraakt. En dat worden er ind e toekomst zeker meer.
Maar wat past er een beetje leuk bij vraag ik me dan af.... vooral voor casual. Op het werk draag ik dus de boots en jeans en dubbele kraag overhemden (want tattoos, en dat hoeft men op het werk niet te zien).
Tips (ook voor wat betreft jeans?)
Wel een leuke jas bij de coolcat gelijk gescoord, in de aanbieding zelfs. Lijkt een beetje op die onderste die T_Fuff gepost heeft
Nou, het bewijs bewijst het dusquote:Op woensdag 16 november 2011 12:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verkopen die ook andere dingen dan 14-jarige slettenkleding?
Pak gewoon een broek die perfect zit, meet deze op, en je weet je true waist? Zo doe ik het tenminste.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:53 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe hebben jullie je real waist bepaald? Ik heb hem gewoon losjes gemeten of moet je bij je real waist juist erg strak meten?
Dat blijkt. Zou best kunnen hoor, ik loop er altijd met een grote boog omheen, al is het maar om de stroom kutkoters te ontlopen die er in- en uitloopt.quote:
Lol.. Redelijk dicht bij mij. Past me alleen niet though.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:19 schreef infp2009 het volgende:
Zijn er nog maatjes 30 hier?
http://link.marktplaats.nl/502539843
Als je true waist 30 is, gaat deze van je reet af zakken... Ze lopen namelijk 2 inch groter dan tagquote:Op woensdag 16 november 2011 17:19 schreef infp2009 het volgende:
Zijn er nog maatjes 30 hier?
http://link.marktplaats.nl/502539843
Mijn true waist is 32. Dat zou dan kunnen, maar daar gaat m'n voorkeur nu ff niet naar uit. Zou sowieso eerst een keer gepast willen hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je true waist 30 is, gaat deze van je reet af zakken... Ze lopen namelijk 2 inch groter dan tag
Aha, dan toch mijn maatquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je true waist 30 is, gaat deze van je reet af zakken... Ze lopen namelijk 2 inch groter dan tag
Haha inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 10:08 schreef infp2009 het volgende:
Dat is weer zo'n typisch gevalletje van omdat-het-kan. N&F handelsmerk.
Jep, gewoon omdat het kan, de beste reden die er is.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:08 schreef infp2009 het volgende:
Dat is weer zo'n typisch gevalletje van omdat-het-kan. N&F handelsmerk.
Als die die in slim guy was uitgekomen was het instant kop geweest.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.nakedandfamous(...)-steel-selvedge.html
Wat, de, hell. Voor op de motor ofzo? Lijkt me staal niet echt veilig, ken wel van die kevlar blend jeans.
Dat heb ik met wel meer fabrics van N&F...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als die die in slim guy was uitgekomen was het instant kop geweest.
Want staal
Gast, ik wil het gewoon níet weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:59 schreef Blamm het volgende:
Als je met die RVS broek een crotchrip hebt heb je een serieus probleem
Scherpe randjes...
Waarom mist dat dan? Past echt totaal niet bij de rest...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:01 schreef subtielman het volgende:
Ik mis de backpacks enzo een beetje in deze lijst. Welke hebben jullie?
Ik heb zelf deze gekocht: http://www.undscvrd.com/products-page/backpack/backpack-grey/
Erg vet en super handig. Nog andere tips?
Ik vind rugzakken ook niet echt passen in dit topic.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast, ik wil het gewoon níet weten.
[..]
Waarom mist dat dan? Past echt totaal niet bij de rest...
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef infp2009 het volgende:
Neenee, kijk: boots zitten onder je denim, dat vormt samen een geheel. Een riem is ook duidelijk. Een rugzak?!! Heeft niks ermee van doenEn bovendien heeft het ook wel echt te maken met de hele persoonlijke ontwikkeling die denim en leer met elkaar delen, toch?
Dat is niet jouw schuld.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef subtielman het volgende:
Bekijk het ook meer vanuit stijl. Excuses mensen...
Pakkend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef don-diablo het volgende:
''denim en aanverwante zaken, of denim en andere zaken die mooier worden met de tijd''.
Ok, maar kijk dan niet vreemd op als outsiders met rugzakken ofzo aankomenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef don-diablo het volgende:
Ik persoonlijk vind het prima dat er ook laarzen, riemen en portemonnees worden besproken alleen zou het topic dan beter omgedoopt kunnen worden naar: denim en aanverwante zaken, of denim en andere zaken die mooier worden met de tijd. Zoiets ging er door mij heen.
Doe ik ook niet, maar riemen e.d. kunnen, net als broeken, mooier worden na verloop van tijd, vandaar dat ik het niet zo vind voor dit topic, maar dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ok, maar kijk dan niet vreemd op als outsiders met rugzakken ofzo aankomen
Een link naar marktplaats.quote:
Sorry.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef bokkepoot het volgende:
Weird guy heeft een taper..Slim guy is gewoon normaal..
Slim guy lijkt erg veel op een Average Joe van nudie..
Gast, ik moest nog eten.quote:
Pics?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef leppeh het volgende:
M'n Big John was aan zijn eerste wasbeurt toe, dus die heb ik vandaag op 30 graden in de machine gegooid. Er lopen nu lichte strepen over de hele lengte van de pijp waar hij blijkbaar gevouwen is in de wasmachine. Ik weet nog niet hoe blij ik hier mee ben... Aan de voorkant heb ik op elke pijp zo'n streep, aan de achterkant op maar eentje. Het ziet er een beetje vreemd uit.
Kan ook een grim tim zijn..Ding valt wel echt klein uitquote:Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Neraice het volgende:
http://kleding-schoenen-h(...)y-jeans-w30-l34.html
Is dit AJ Old Scraped Indigo?
Omdat je altijd indigo verliest..En hoe meer je hem draagt hoe minder indigo het isquote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef leppeh het volgende:
Maar wat heeft dat dan te maken met 'te vroeg' wassen? Het klinkt wel logisch wat je zegt. Toen ik hem uit de wasmachine haalde zaten op precies die plekken vouwen, en als die dan telkens tegen de buitenkant aan schuren... Ik heb hem niet binnenstebuiten gewassen, beginnersfoutjeDom achteraf want eigenlijk wist ik dat wel. Nou ja, nog 10 jaar dragen dan is ie overal gelijkmatig wit en dan zie je er niks meer van.
Als je een normale maat 31 hebt zul je in principe die 30 moeten passen nadat hij is gerekt..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Gaijin het volgende:
Die N&F die hier gepost is (link naar marktplaats) lijkt me wel nice! Heb sz 31, hoe zit het met de maten van N&F? (of is iemand die aan het proberen te kopen)
Die pas je niet, tag komt overeen met 32" gemeten en sanforized. Dus rocken met een riem om en hopen dat ie niet van je reet af zakt. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Gaijin het volgende:
Die N&F die hier gepost is (link naar marktplaats) lijkt me wel nice! Heb sz 31, hoe zit het met de maten van N&F? (of is iemand die aan het proberen te kopen)
Als hij maar 30 heeft is dat waarschijnlijk 32 inch in real life..Er zijn maar weinige niet japanse merken die niet vanity sizenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
Die pas je niet, tag komt overeen met 32" gemeten en sanforized. Dus rocken met een riem om en hopen dat ie niet van je reet af zakt. Lijkt me niet de bedoeling.
Hij poste wel zijn sizequote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef M1stral het volgende:
Hij zal toch niet zo dom zijn om niet zijn true waist te posten
Dat is echt al de zoveelste keer in hele korte tijd, wat kun je wel?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef M1stral het volgende:
Wat is het ruk dat SuFu down is zeg.
Water en een borstel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:27 schreef poritokitoki het volgende:
Heren van het jeanstopic,
Gisteravond de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd en toen goed hard op mijn broek gegaan met het fietsen.
Mijn knie ligt helemaal open, huid niet jeans, en er zit nu een enorme bloedvlek in mijn broek.
Is er een manier om dit schoon te krijgen?
Totaal geen last van. Hoort erbij, leer er mee te leven.quote:[b]Op
de selvedge oogt hier mooi wit maar is wat blauwer door de stof, hebben jullie daar ook last van?
Uhm wut?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef Atta-boy het volgende:
Wilde vandaag mijn broek aantrekken, had iemand m'n broekspijpen dichtgenaaid![]()
![]()
Ziet er best netjes uit, nu keihard gaan rocken, alles ermee doen wat wasmiddel verboden heeft en vooral níet wassen. Stank = nachtje buiten hangen of in de vriezer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef BabyBorn het volgende:
Hier een paar pics,
[ afbeelding ]
de selvedge oogt hier mooi wit maar is wat blauwer door de stof, hebben jullie daar ook last van?
[ afbeelding ]
Hij oogt wat grijzer dan hij in werkelijkheid is.
In eerste instantie had ik niet door dat het bloedde, daar kwam ik eigenlijk vanochtend pas achter dus ik heb er de avond zelf verder niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:31 schreef BigSmurf het volgende:
Vooral koud water inderdaad, en dan met een borsteltje of ruwe kwast. Bloed is kutspul, gaat er heel moeilijk uit.
Maar het zit aan de binnenkant dan neem ik aan? Of is het zoveel dat het denim helemaal verzadigd is van bloed ofzo? Dan ben je namelijk wel flink op je muil gegaan.
Haha, 149 hele euro's.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Uhm wut?![]()
[..]
Ziet er best netjes uit, nu keihard gaan rocken, alles ermee doen wat wasmiddel verboden heeft en vooral níet wassen. Stank = nachtje buiten hangen of in de vriezer.
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
De tante van m'n vriendin was op bezoek en die vertelde dat ze dat vroeger wel eens gedaan had bij haar vader voor de grap, wil ik vanmorgen mijn broek aantrekken en ja hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Uhm wut?![]()
[..]
Ziet er best netjes uit, nu keihard gaan rocken, alles ermee doen wat wasmiddel verboden heeft en vooral níet wassen. Stank = nachtje buiten hangen of in de vriezer.
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Volgende keer maar even hete thee in haar schoot gieten. Sorryquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De tante van m'n vriendin was op bezoek en die vertelde dat ze dat vroeger wel eens gedaan had bij haar vader voor de grap, wil ik vanmorgen mijn broek aantrekken en ja hoorniet helemaal dicht genaaid gelukkig, maar moest er wel even 4 draadjes uit trekken.
Don't you dare to touch my denim.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Volgende keer maar even hete thee in haar schoot gieten. Sorry
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.21 (Unix) mod_ssl/2.2.21 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_bwlimited/1.4 Server at supertalk.superfuture.com Port 80
Die oni collab blijft erg nice. Erg slubby en inconsistent, maar wel erg gaaf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.gq.com/video/videos/naked-famous-brandon-svarc-jeans
Ik zeg, koop dan een Oni.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die oni collab blijft erg nice. Erg slubby en inconsistent, maar wel erg gaaf.
Wou ik ook, maar ik koop nu ff niks. Andere aankopen hebben prioriteit.quote:
Die is inderdaad wel heel bruut. Ik blijf die Glow in the dark adoreren, maar Weird Guy.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die oni collab blijft erg nice. Erg slubby en inconsistent, maar wel erg gaaf.
Er zullen ook wel boots zijn die een wat meer spitse neus hebben, dan echt super rond. Wolverine boots is wat mij betreft een goed voorbeeld van hoe het toch een stukje meer classy kan zijn. Zal toch wel meer zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan kom je meer uit bij het 'nette' segment, zoals brogue boots. Grote neus hoort nou eenmaal bij laarzen die van origine voor werken bedoelt zijn.
Ja, ik ken het model. En is inderdaad een mooie schoen, maar ik weet niet of ik hem wel kan rocken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zou je een fitpic willen maken voor me?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef don-diablo het volgende:
Red Wing heeft ook minder lompe modellen. Ik heb zelf de wabasha boot zoals je misschien weet. Timberland heeft een soortgelijk model. Weet niet of dat misschien iets voor je is?
Was je off_corso? geen boy met een hippe broek gezienquote:
Volgens mij kan je die ene winkel in Amsterdam wel mailen. Die hele hippequote:Op zondag 20 november 2011 07:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was je off_corso? geen boy met een hippe broek gezien![]()
Iemand die weet waar ik een apc in maat 31 new standard online kan bestellen? Ga nu de knoop toch maar door hakken (denk ik)
Precinct 5 was dat toch?quote:Op zondag 20 november 2011 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die ene winkel in Amsterdam wel mailen. Die hele hippe
Bij frisco kan je ze kopen via de webshop als het goed is.quote:Op zondag 20 november 2011 07:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Iemand die weet waar ik een apc in maat 31 new standard online kan bestellen? Ga nu de knoop toch maar door hakken (denk ik)
Momo 201 fit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, ik ken het model. En is inderdaad een mooie schoen, maar ik weet niet of ik hem wel kan rocken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zou je een fitpic willen maken voor me?
Net even RW global site bezcht. De 214 is ook wel een mooi schoentje. Echte boot, niet te lomp.
Puur tegen de denimbleed denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef T_Fuff het volgende:
Wat heb je een kleine cuff op die momo.
Chukka's zijn tof, erg tof
Voor zover mogelijk idd.quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Puur tegen de denimbleed denk ik.
Normaal ben ik niet zo van de skinny i.c.m. boots maar bij de TF vind ik hem toch leuker dan de 201quote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Momo 201 fit:
[ afbeelding ]
Nudie TF fit:
[ afbeelding ]
Je draagt vaak een wat slimmere fit voor zover ik weet, vandaar dat ik even een fitpic heb gemaakt met een Nudie TF.
Ik eig. ook alleen is die TF nu veel te wijd rond m'n waist geworden en prefereer ik nu een straight fit.quote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van de skinny i.c.m. boots maar bij de TF vind ik hem toch leuker dan de 201
Dan heb je niet goed gekeken swaaa.quote:Op zondag 20 november 2011 07:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zonder overhemd is het bruut met nette schoenen imo. Op stage moet ik overhemd, egale broek (ofwel gewoon een dry) en nette schoenen. Ik denk dat ik me ook zo ga voelen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef BigSmurf het volgende:
Nette schoenen heb ik in principe al, die zijn ook prima lekker warm, maar ik vind dat gewoon niks onder een paar jeans, dan voel ik me altijd zo'n balletje, met m'n nette schoentjes en m'n overhemdje...
Thanks man! Ik vind overigens de fit op de 201 een stuk beter als op de Thin Finn. Leg opening van de Momo valt gewoon beter, bij de Thin Finn zie je gewoon dat de schoen groter is dan de leg opening.quote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Momo 201 fit:
[ afbeelding ]
Nudie TF fit:
[ afbeelding ]
Je draagt vaak een wat slimmere fit voor zover ik weet, vandaar dat ik even een fitpic heb gemaakt met een Nudie TF.
M'n Red Wings zijn US 9,5. Sneakers heb ik veelal in US 10 (soms 9,5).quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Thanks man! Ik vind overigens de fit op de 201 een stuk beter als op de Thin Finn. Leg opening van de Momo valt gewoon beter, bij de Thin Finn zie je gewoon dat de schoen groter is dan de leg opening.
Maar had nooit gedacht dat ze zo zouden zijn. Wellicht iets om over na te denken dan toch...
Rock jij nog Con's? Zo ja, welke maat heb je genomen voor je RW?
Ja, klopt. Ligt er echter wel aan wat voor soort nette schoen, zit beetje te kijken nu en ik vind ook heel veel not done, maar met 't juiste paartje nette schoenen en een goede dry, mooie trui erop = winquote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef BigSmurf het volgende:
Jij vindt een t-shirt of hoodie, jeans en dan een paar nette schoenen eronder tof?
http://www.jeansonline.nl/search?keywords=chino&x=0&y=0quote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef Sdre het volgende:
De laatste tijd zie je ook veel van die laaghangende beige broeken
rage? zie ze steeds meer wie heeft er een en van welk merk zijn die voornamelijk
Een dry ook? Indien ja, like a boss.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn baas liep gister met een Edwin rond
Ik mag wel graag Mark McNairy's, met die red brick sole. In navy of in 't grijs ( wel naar met bleeding) staan die wel heel nice met denim imo.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ligt er echter wel aan wat voor soort nette schoen, zit beetje te kijken nu en ik vind ook heel veel not done, maar met 't juiste paartje nette schoenen en een goede dry, mooie trui erop = win
Denk het niet .. Anders had ie vast wel iets gezegd over mijn N&F die al best smerig isquote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een dry ook? Indien ja, like a boss.
Doe eens picca's posten, smerig is relatief.quote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk het niet .. Anders had ie vast wel iets gezegd over mijn N&F die al best smerig is
Die eerste is wel heel nice inderdaad. Ga ik alleen nooit passen, en zou zonde zijn van de draagtijd van m'n ALD en Momotaro.quote:Op maandag 21 november 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
2 leuke broeken...Vooral de eerste fade echt gaaf
http://www.styleforum.net(...)e-x-styleforum-30x38
http://www.styleforum.net(...)murai-710xx-sz-31x36
http://velour.se/collection/men/outerwear/henning#mainImagequote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Sdre het volgende:
hmm moet morgen maar eens een winterjas zoeken t word koud iemand suggestief :p
Het is bij mij niet nodig, beide zijn zo fris als een hoentje. Wel mooi weer inderdaad om je jeans even buiten te hangen.quote:
+100000quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Atta-boy het volgende:
Sufu forum is echt een fail de laatste tijd.
Die hoef ik nou weer net niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef M1stral het volgende:
Vroegah, kon je nog bij Woerdenbach terecht, in Dord. Maar check net de site en zie dat ze geen kledingwaren meer verkopen. Zal dus wel alleen lederen accesoires zijn (Tassen, portemonnees, riemen... SM-maskers?)
Geen Camera. Zal vh weekend even bij me ouders wat lenen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef M1stral het volgende:
Nice coat/jacket...
Maar waar blijven je denim updates?
Mini cuff en stacks to the max.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef BigSmurf het volgende:
De tweede (dubbele) cuff van m'n Momo wordt steeds groter, terwijl de eerste cuff gelijk blijft. Wat doe je hier aan?
strijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef BigSmurf het volgende:
De tweede (dubbele) cuff van m'n Momo wordt steeds groter, terwijl de eerste cuff gelijk blijft. Wat doe je hier aan?
Heeft dat geen gevolgen verder vanwege de hitte? Want anders maak ik de pijpuiteinden met een plantenspuit even vochtig en zet ik de cuffs opnieuw, waarna dan strijken.quote:
Uh geen idee. Tov krimpen of tov indigo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heeft dat geen gevolgen verder vanwege de hitte? Want anders maak ik de pijpuiteinden met een plantenspuit even vochtig en zet ik de cuffs opnieuw, waarna dan strijken.
Indigo, krimpen is geen ramp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Uh geen idee. Tov krimpen of tov indigo?
Wat er mis is met Edwin, zie je dat niet?quote:
Als er iemand een baas is, dan is hij het.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wat er mis is met Edwin, zie je dat niet?
[ afbeelding ]
Evers Staat Op, het stukje radio dat mijn fileleed 's ochtends verzacht.quote:
Ik houd niet van krediet, en schuld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef BigSmurf het volgende:
Waarom prepaid en niet gewoon voor 10 euro per jaar een studentencreditcard?
En terecht .. schuldenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik houd niet van krediet, en schuld.
Jep, ideaal!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef kaaspeer het volgende:
Ik gebruik standaard een creditcard voor buitenlandse aankopen. Je aankopen zijn meteen verzekerd. Bij hommeles hoef je alleen maar je bank op te bellen. Toch handig.
Wat doe je dan precies? Schilderen ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Bigsmurf: Als jong kunstenaar heb ik niet die zekerheid. De ene maand is het feest, de andere heb ik niks te bikken.
Onder andere, voornamelijk tekenen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jep, ideaal!
[..]
Wat doe je dan precies? Schilderen ofzo?
Okee, apart. Weet niet, ben zelf totaal geen kunstenaar, dus ik vind het altijd maar een beetje wazig als iemand dat als beroep doet.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Onder andere, voornamelijk tekenen.
En dit alles onder het mom van: Life is your paintbrush, denim is your canvas?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is een breed spectrum: waar ik op school zit oa. een afdeling mode, product design, advertising, grafisch ontwerpen etc.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
En dit alles onder het mom van: Life is your paintbrush, denim is your canvas?
Jij mijn beste man, bent echt hardcore.
Ik vind van wel maar ze moet echt haar eigen oordeel daarover vellen. Het is heel persoonlijk. Dagje meelopen kan ik zeker aanraden.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:27 schreef Atta-boy het volgende:
Ok awesome. Mijn vriendin wil miss ook zo iets doen, vandaar dat ik het vroeg. Is het een beetje een aanrader?
Heb btw een bod gedaan op die samshoop echt dat ie het doet. Maat 27 klinkt alleen superskinny. Dus ik hoop maar dat ze goed uitlopen.
Edit: antwoord terug gehad $220 shipped. Broek is alleen gehemmed en heeft een initial soak gehad, verder niet gedragen. Goede deal toch?![]()
Wat gaan jouw walletfades hard joh, heb jij dat ding er 24/7 inzitten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:51 schreef bokkepoot het volgende:
Een slechte foto van de evo van mijn N&F..
[ afbeelding ]
[center]quote:Converses Chuck Taylor All Star model finds itself at the center of a new collaboration with Dutch retailer/magazine Tenue de Nîmes. Commemorating the retailers three year anniversary this year, Tenue de Nîmes will host an event today to officially launch the second chapter of the indigo-dyed version of the Chuck Taylor shoe. The original style was done on a Chuck Taylor All Star Low. Enlisting denim specialists, the Manabe family of Momotaro brand and the Rampuya dyeing factory transformed 50 pairs of high tops. The result is a washed aesthetic thats analogous to the fading and contrast of denim. All 50 pairs are hand-numbered and will be sold in a Ramupya natural cotton bag at Tenue de Nîmes in Amsterdam for ¤90 EUR (approximately $119 USD).
quote:BRON: Hypebeast
Volgens mij heeft iemand hier in dit topic een paartje van die All Stars gekocht, al een tijd geleden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik denk dat ik die sams ga kopenHeb ze voor $220 inclusief verzenden in huis als het goed is.
Voor de liefhebbers, nieuwe TdN x converse collabo:
Tenue de Nimes x Converse Indigo-Dyed Chuck Taylor All Star High
[..]
[center][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/center]
[..]
Dat was ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens mij iemand hier in dit topic een paartje van die All Stars gekocht, al een tijd geleden.
Wat betreft Sams:![]()
Zat te twijfelen tussen jou en T_Fuff.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat was ik.en ik heb een donkere die extra vaak gedyed is om mooi vol blauw van kleur te zijn. Zijn alleen 2 extra donker, waar ik dus 1 van heb.
Ze zijn best tof. Die lichte waren ook wel tof, maar wel minder dan de donkerdere imo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen jou en T_Fuff.
Als jij het schoenen merk Grenson bedoeld, dan ja dan heb ik daar ervaring mee!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand ervaring met grenson?
Dankje.. Ja mijn wallet is behoorlijk dik en samen met fietsen vertaalt zich dat in dit soort fades..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat gaan jouw walletfades hard joh, heb jij dat ding er 24/7 inzitten?
Maar natuurlijk..Indigo is the living colourquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef HenkXL het volgende:
Fade een dry eigenlijk nog door nadat je hem een x gewassen hebt? ( op 40 graden )
Online bestellen. Vorige keer deden ze dus ook een aantal online in de verkoop. Je kunt ze altijd een mailtje sturen om te vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef M1stral het volgende:
Ik zou ze wel willen hebben, maargoed... Ik heb geen mogelijkheid om daar even voor naar Amsterdam te gaan.
Klopt, maar het ziet er echt goed uit hoor, als het anders was had ik het ook gezegd. Ik slaap overigens gewoon met enkel een boxer in bed.. jij met je joggingsbroek?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa, lichter is altijd lekkerder in het begin.
bovendien heb ik ook liever een Joggingbroek aan dan Jeans,
En nog liever lig ik met een boxershort aan in bed, dan een joggingbroek, maar je kan niet alles hebben
Met die weer ben ik zeer content met 17 Oz denimmmm
Mooie kleur die riem, alleen de bucket (noem je dat zo?) vind ik wel erruuug groot! Welk merk is het?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:35 schreef BigSmurf het volgende:
Niks mis met een chino, maar ja, het blijft natuurlijk géén denim.
Net even een mooie riem aangeschaft voor m'n Momo.
Tevens de cuffs wat aangepast, ben toch maar voor wat meer stacks gegaan en heb nu nog een enkele cuff van precies 1". Broekje valt nu ook wat fijner, moet alleen even omslaan als ik op blote voeten of sokken loop.
[ afbeelding ]
Het merk is Blue Concept. De buckle is inderdaad wel wat groot, maar dat vind ik niet erg, is puur casual. Voor netjes heb ik smallere riemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mooie kleur die riem, alleen de bucket (noem je dat zo?) vind ik wel erruuug groot! Welk merk is het?
Ja mijnes is wel wat groter dan de doorsnee walletquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef BigSmurf het volgende:
Zo ja, laat even weten wat ze kosten, vind ze eerlijk gezegd ook wel tof.
@Bokkepoot: Hij zit er bij mij ook vrijwel altijd in, ook met zitten (autorijden, in college), maar heb nog totaal geen walletfades, alleen de gebruikelijke backpocketfades die alle ALD's krijgen met die kruizen ().
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Ik vind ze eigenlijk net iets te licht ervoor. Die van Don vind ik mooier. Maar het idee is wel echt gaaf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:23 schreef M1stral het volgende:
Ik heb net een paar Indigo Hi-Tops bestel![]()
Lekker bezig!quote:Op zondag 27 november 2011 04:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Timberland earthkeepers zijn nice, maar als je heeeeel veel er mee loopt kan de zool snel slijten.
Dacht sneller dan de normale timberlands.
Vooral bij de hiel als je beetje scheef neerzet tijdens lopen :p
Ik laat wel foto zien ervan als ik thuis kom.
Btw/ heb nog 2 jeans gekocht na mijn oldblue :p 1 riempff en nog veel meer kleding haha
Vond ik dus ook, maar die lichte zijn ook nice hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 09:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk net iets te licht ervoor. Die van Don vind ik mooier. Maar het idee is wel echt gaaf.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef Patroon het volgende:
Deze Nudie heb ik nu sinds 27-9-2009 en 1x gewassen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die lichte juist ontzettend gaaf. Al waren die donkere ook wel supervet inderdaad. Maar Indigo dyed Chucks en denimbleed equals win. Nooit geen excuus om ze niet te dragen.quote:Op zondag 27 november 2011 09:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk net iets te licht ervoor. Die van Don vind ik mooier. Maar het idee is wel echt gaaf.
Denim bleed is wel echt aan de orde van de dag nu ik nog maar een enkele cuff heb op m'n Momo's. Blauwe veters alles.quote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik vind die lichte juist ontzettend gaaf. Al waren die donkere ook wel supervet inderdaad. Maar Indigo dyed Chucks en denimbleed equals win. Nooit geen excuus om ze niet te dragen.
Gaat niet op aangezien ik, zoals bekend, m'n 0201 ook niet heb gesoakt en wel heel veel bleed heb.quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef M1stral het volgende:
Ik heb echt maar minimale denimbleed met mijn 0701's. Wellicht omdat ik niet gesoakt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |